Gå til innhold

HJELP


Gjest Jentefødti1996

Anbefalte innlegg

Gjest Jentefødti1996

Jeg er 15 år og har alvorlig vondt i underlivet. Jeg må gå på do konstant. Føler at jeg aldi blir ferdig på do. Det svir og gjør vondt når jeg er på do. Jeg sliter også mye med at jeg er veldig slapp, og mye kvalm. Har hatt litt feber. Har veldig vondt nederst i magen og nederst i ryggen.. Men de verste smertene er i underlivet.. Jeg er ikke gravid. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som du har blærekatarr så gå til legen og ha med en ren urinprøve så får du antagelig hjelp med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Ring legevakta nå i helga. Hvis det er skikkelig urinveisinfesksjon, så kan du få mye vondt før fastlegen åpner igjen på mandag. Ta med urinprøve, så får du pennicillin. Den hjelper som regel i løpet av første døgnet.

Jeg hadde UVI i forrige uke, og det var mange år siden sist. Vondt, og en blir matt og dårlig i hele kroppen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

Ta med en urinprøve på legevakten. Du har sannsynligvis urinveisinfeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Du høres ut som du har blærekatarr så gå til legen og ha med en ren urinprøve så får du antagelig hjelp med en gang.

Hei!

Hvorfor svarte du ikke da jeg spurte deg om noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en urinveisinfeksjon / blærekatarr og du bør få noen til å bli med deg på legevakta i kveld for å få penicillin. Jeg ville ikke ventet til fastlegen åpner igjen på mandag, det kan gå til nyrene og det vil du garantert ikke! Det gir seg fort med riktig medisin. :o) Alt du trenger å gjøre er å avgi en urinprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykketil!

Et tips til hvordan du tar urinprøve:

Vask deg godt nedentil, ikke spray på parafyme og ikke bruk såpe.

Hold kjønnsleppene fra hverandre og tiss først litt i doskålen og så oppi et beger.

Da får du best resultat.

Ønsker deg masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TirilHMN

Urinveisinfeksjon. Kom deg til lege!

Tusen takk for svar! Har vært hos legen.

Har urinveisinfeksjon og begynnelse på nyrebekkenbetennelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Det har jeg ikke fått med meg

Hei!

Okey:)

Jeg la ut et spørsmål her på psykiatri til deg og Togli for jeg lurte på noe, det heter deres navn, og det gjelder hvordan man føler i livet, noen spørsmål, og jeg tenkte dere så det siden det het Dorte og Togli :)

Da skjønner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okey:)

Jeg la ut et spørsmål her på psykiatri til deg og Togli for jeg lurte på noe, det heter deres navn, og det gjelder hvordan man føler i livet, noen spørsmål, og jeg tenkte dere så det siden det het Dorte og Togli :)

Da skjønner jeg

Jeg skal se om jeg finner det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Okey:)

Jeg la ut et spørsmål her på psykiatri til deg og Togli for jeg lurte på noe, det heter deres navn, og det gjelder hvordan man føler i livet, noen spørsmål, og jeg tenkte dere så det siden det het Dorte og Togli :)

Da skjønner jeg

Jeg kan svare deg på mail, men jeg har ikke tid nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madelenemie

Jeg kan svare deg på mail, men jeg har ikke tid nå :)

Hei!

Det er i orden, vennlig gjort, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...