Gå til innhold

...i nærheten av xxxx


Sibel

Anbefalte innlegg

Når noen legger inn bilder eller statuser på veggen sin inne på facebook så stor det alltid at det ble lagt inn kl.xx  også står det " .... i nærheten av Oslo" eller hvor nå de måtte befinne seg...

Noen jeg kjenner bor på Grunerløkka men når han legger inn ting og tang på veggen sin så står det " i nærheten av Grefsen" selvom jeg vet at han sitter nede på Grunerløkka..  Når jeg legger inn noe så står det " i nærheten av Oslo" men jeg bor på Bekkelaget.  Hvorfor står det ikke i nærheten av Bekkelaget på meg? 

 

Er det noen innstillinger man kan gjøre om på for å få mer presis hvor man sender fra? og ikke bare " i nærheten av Oslo" når jeg befinner meg på f.eks. Majorstua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer - men vil kanskje tro at du automatisk får tildelt den bastasjonen telefonen din bruker der og da, som lokasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...