Gå til innhold

Distrikt!!


isv

Anbefalte innlegg

Hei

Vi har fått distrikt idag! Det ble Manizales på oss. Håper det er et supert raskt distrikt...

Noen som har vært der og har lyst til å informere oss litt?

Nå er vi lettet og glade

Vi er godkjent for en som er to år yngre enn vår snart 5 års gamle jente så nå er vi v eldig spendte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ikke Colombia-adoptant! :o) Men jeg kjenner noen som kom hjem fra Manizales med et barn nå i høst. Hvis jeg ikke husker helt feil, fikk de distrikt og beskjed om å oppdatere papirer samtidig, og så tildeling bare noen få dager etter det igjen.

Forøvrig haddde de visst en kjempetur til Manizales! :o)

Lykke til!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei isv

Gratulerer med distrikt!

Vi har vært i Manizales 2 ganger, første gang i 1994 da vi hentet gutten vår der, og andre gang i fjor sommer( på besøk) da vi hentet jenta vår i Bogota.

Kan fortelle deg mye om Manizales dersom du er interessert. Et flott distrikt. Mail meg på [email protected] dersom du ønsker mer informasjon.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med distrikt! Og et fantastisk distrikt!!!! Vi var i Manizales i januar/februar 2002. Det som var så fint med Manizales var at vi kunne ferdes fritt over alt. Kontaktpersonen vår var helt fantastisk og det er stor mulighet for at dere får henne. Vi bodde hos henne og hadde det helt SUPERT :-)

Nå ble jeg skikkelig misunnelig! Vi har selv akkuratt sendt papirene til Colombia og håper på tildeling i løpet av 2004, og håper selvfølgelig på å havne i Manizales igjen ......

Har du en mail adr. kan jeg godt sende en mail og fortelle mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei isv

Gratulerer med distrikt!

Vi har vært i Manizales 2 ganger, første gang i 1994 da vi hentet gutten vår der, og andre gang i fjor sommer( på besøk) da vi hentet jenta vår i Bogota.

Kan fortelle deg mye om Manizales dersom du er interessert. Et flott distrikt. Mail meg på [email protected] dersom du ønsker mer informasjon.

Hilsen

Tenkte meg at det snart kom noen ord fra deg, ja ....... takk for mail forresten ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte meg at det snart kom noen ord fra deg, ja ....... takk for mail forresten ...

Heisan elly!

Var det deg jeg traff på julemessen til AF nå i desember?

Vi traff dere nemlig på Las Palmas i februar i fjor... hvis jeg ikke tar helt feil da....

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk om utdeling av julepresanger i dag, gratulerer og lykke til i den spennende innspurten.

Gratulerer såå masse med distrikt !! Nå varer det sikkert ikke lenge før telefonen kommer :o))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med distriktstildelingen til dere også.. Tror det kommer et lite "rush" før jul nå..

Lykke til i jakten på å finne opplysninger på deres distrikt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med distrikt! Og et fantastisk distrikt!!!! Vi var i Manizales i januar/februar 2002. Det som var så fint med Manizales var at vi kunne ferdes fritt over alt. Kontaktpersonen vår var helt fantastisk og det er stor mulighet for at dere får henne. Vi bodde hos henne og hadde det helt SUPERT :-)

Nå ble jeg skikkelig misunnelig! Vi har selv akkuratt sendt papirene til Colombia og håper på tildeling i løpet av 2004, og håper selvfølgelig på å havne i Manizales igjen ......

Har du en mail adr. kan jeg godt sende en mail og fortelle mer.

Hadde dere mimi som representant?

Vi var nemlig i Pereria i juli 03, og hun hadde ansvaret for oss selv om hun bor i Manizales. En fantastisk dame som hvertfall gjorde vårt korte opphold til en stor opplevelse:-))))

jeg tror kanksje vi hadde med en liten hilsen fra dere til henne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med distrikt! Og et fantastisk distrikt!!!! Vi var i Manizales i januar/februar 2002. Det som var så fint med Manizales var at vi kunne ferdes fritt over alt. Kontaktpersonen vår var helt fantastisk og det er stor mulighet for at dere får henne. Vi bodde hos henne og hadde det helt SUPERT :-)

Nå ble jeg skikkelig misunnelig! Vi har selv akkuratt sendt papirene til Colombia og håper på tildeling i løpet av 2004, og håper selvfølgelig på å havne i Manizales igjen ......

Har du en mail adr. kan jeg godt sende en mail og fortelle mer.

vi var i Pereira juli 02, ikke 03...en vesentlig forskjell;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med distrikt! Og et fantastisk distrikt!!!! Vi var i Manizales i januar/februar 2002. Det som var så fint med Manizales var at vi kunne ferdes fritt over alt. Kontaktpersonen vår var helt fantastisk og det er stor mulighet for at dere får henne. Vi bodde hos henne og hadde det helt SUPERT :-)

Nå ble jeg skikkelig misunnelig! Vi har selv akkuratt sendt papirene til Colombia og håper på tildeling i løpet av 2004, og håper selvfølgelig på å havne i Manizales igjen ......

Har du en mail adr. kan jeg godt sende en mail og fortelle mer.

hei

Det er så beroliggende å høre at dere har vært fornøyd Selvfølgelig vil vi vite ALT det som venter oss Det hadde vært supert å høre fra deg min mail er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere mimi som representant?

Vi var nemlig i Pereria i juli 03, og hun hadde ansvaret for oss selv om hun bor i Manizales. En fantastisk dame som hvertfall gjorde vårt korte opphold til en stor opplevelse:-))))

jeg tror kanksje vi hadde med en liten hilsen fra dere til henne??

Hei Anka! Vi hadde mimi som kontaktperson. Hun var som en mor for oss, ordnet opp i alt. Vi bodde hos henne i tre uker, og hun viste oss stor omsorg. Hun var helt fantastisk! Håper å få komme tilbake til Manizales og få treffe henne igjen! Takk for at dere tok med hilsen til henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forelsket colombiamamma

Så kjekt å se at dere endelig har kommet et skritt nærmere målet. Det ble ikke Bucaramanga, men det er sikkert like fint i Manizales.

Tenker det kribler litt ekstra nå både hos mor, far og prinsessa.

Håper vi sees snart! Sender deg en mail.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...