Gå til innhold

Han forteller meg om promp, nesepilling etc...


Gjest absolutt uten fast nick nå

Anbefalte innlegg

Gjest absolutt uten fast nick nå

Jeg er sammen med en fantastisk gutt på mange måter, men på ett område er han virkelig helt fjern.

Jeg tror vårt forhold har vart såpass lenge nå, og at han er såpass trygg - at han syns det er ok å fortelle om hva slags uvaner han egentlig har..og som jeg kanskje enda ikke har sett.

Men hvor kjekt er det egentlig å høre om at han ligger under dynen hjemme hos seg selv og slepper DE prompene...

Og hvor kjekt er det å høre at han prøver venne seg av med å ikke pille seg i nesen - for deretter putte det hele i munnen?

Jeg har sagt til ham at dersom han forteller meg mer slikt, så kommer jeg til å miste fullstendig lysten på ham. Jeg syns dette er nokså ekkelt og syns virkelig IKKE at man skal slappe SÅ godt av at man ikke gjør det man kan for å fortsatt være attraktiv....Vi er ikke gift en gang...og tilogmed da er det ingen unskyldning for å ikke stase seg litt opp for hverandre.

Han er ellers pen i tøyet og har en flott stil...Kjekk å se på er han og, men du verden, dette blir bare så turn-off for meg.

Er det ikke litt spesielt at han informerer meg om slike ting? Og samtidig snakker han om at et frieri er rett rundt hjørnet?

Grmpf....

Hvordan hadde DU taklet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden skal det være nødvenidg å fortelle om dette?? Skulle tro fyren er steike dum. Grøsser ved tanken på at han putter det han finner i nesen i munnen. Faen jeg skal ha lunch snart.

Skjønner godt at du reagerer negativt på dette. Hadde det vært min partner hadde jeg bedt vedkommende dra til viss plass viss hun ikke holdt kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sosialt umoden, kanskje?

Forloveden til en venninne av meg satt på restaurant sammen med oss og fortalte om hvor løs avføring han hadde hatt den morgenen. DETALJERT!

Jeg kunne formelig FØLE venninna mi frese innvendig. Tror de hadde en prat den kvelden. Han har hvertfall ikke i senere tid referert til noen kroppslige aktiviteter av det slaget.

Men seriøst, det er kanskje bare noen som er oppdratt på en annen måte? Som ikke synes at kropp er flaut på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsjæsjæsj!

Greit nok at man slapper av i hverandres selskap, og at det etter en stund sammen ikke skal være nødvendig å holde inne f.eks en liten fis som har forårsaket magekramper om den ikke kom ut:). Men er ting virkelig ille kan man jo forsøke å holde det litt for seg selv!

Og greit nok at det av og til glipper ut en fjert eller rap fordi man ikke greide mer, hvis man kjenner den andre godt, men detaljer om slikt vil jeg IKKE høre.

Hva om du f.eks hadde gått i detalj når du hadde mensen, om hvor grumsete, klumpete, grønt, whatever? :) Hadde han syntes dette var veldig deilig å høre på?

Be ham holde dette for seg selv, si at du ikke orker ha sex med ham og syns han er ekkel. Hvis han ikke gir seg kan jo du som sagt gå i detalj om dine kroppslige funksjoner, og finn gjerne på litt ekstra ekle ting, slik at han ser hvor kvalmt det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med prompingen hadde jeg vel bare ledd litt av, og så sagt at jeg ikke er interessert i høre så mye mer om det...

MEN nesepillinga? Fy f*, hadde aldri klart å tenke på han på samme måte igjen. Alle piller seg vel i nesen en gang i blant, men å spise det!!?? Det er det vel ingen normale folk som gjør etter de har fylt tre år..??

Nå hører jeg riktignok til av de som blir kvalm bare noen snyter seg i nærheten av meg, men allikevel..

*Går til lunsj nå med dårlige minner om en ekkel gutt som gikk i klassen min...Hrmf.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå er ikke jeg så veldig tertefin av meg så jeg hadde vel bare sagt at akkurat slike ting ikke interesserer meg det aller minste. Så hadde jeg skiftet samtalemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest andemor73

Jeg er veldig enig med lilleva. Beskriv mensblodet i detalj. Og smør tjukt på detaljene. Skal vedde på at det er for sterk kost for selv den sterkeste mann. Det må jo bare bli no-go!

Så får vi håpe at dere er ferdige med detaljerte beskrivelser om hverandre og kan konsentrere dere om andre (positive) ting i forholdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beste løsning

En fjortis er vel litt for ung til å annonsere at et frieri er like om hjørnet? Ta en snakk med mammaen hans og spør om hun ikke kan forklare guttungen om hvordan man oppfører seg blandt folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!

Hadde ikke taklet det der noe særlig bra, nei. Fyttirakkern, noe så ekkelt *grøsser*

Jeg hadde sagt fra klart og tydelig at jeg ikke ville høre mer om det ,og at jeg heller ikke vil ha noe av verken promping, raping eller nesepilling når vi er sammen. Og heller ikke høre om det som evt. skulle skje når jeg ikke er der.

Fy fader, altså - det er vemmelig, og skikkelig turn-off.

Forøvrig kan du jo prøve det som ble foreslått med å forklare hvordan mensblodet ser ut, ja, og se hva han sier til det. Og så si at det er like så disgusting når han forteller om promping og nesepilling.

Si at det han forteller er ekkelt, og fortell ham normal folkeskikk.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jenter ikke fikser sånne ting med litt humor er blant de tingene som gjør at gutter egentlig aldri helt klarer å forstå jenter.

At dere ike klarer å snakke om det (at du ikke klarer å be ham - på en odentlig måte - slutte å fortelle deg om dette - sier kanskje litt om at dere ikke er trygge nok på hverandre i forholdet?

Eller: At HAN snakker om dette betyer at HAN er trygg på deg.

At DU ikke fikser det, betyr at DU enda ikke er trygg på at dette er typen i DITT liv.

Konklusjon: Han elsker deg mer enn du elsker ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal det være nødvenidg å fortelle om dette?? Skulle tro fyren er steike dum. Grøsser ved tanken på at han putter det han finner i nesen i munnen. Faen jeg skal ha lunch snart.

Skjønner godt at du reagerer negativt på dette. Hadde det vært min partner hadde jeg bedt vedkommende dra til viss plass viss hun ikke holdt kjeft.

At man promper og fiser i hverandres nærvær er bare en "fin" ting, viser bare at man er trygg på hverandre. Pille i nesa gjør vi jo alle... men vi prøver jo å skjule det litt! Har også lagt merke til at min kjære putter det i munn noen ganger, og det liker jeg dårlig, lager ikke noe nr. av det, men kommenterer det ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man promper og fiser i hverandres nærvær er bare en "fin" ting, viser bare at man er trygg på hverandre. Pille i nesa gjør vi jo alle... men vi prøver jo å skjule det litt! Har også lagt merke til at min kjære putter det i munn noen ganger, og det liker jeg dårlig, lager ikke noe nr. av det, men kommenterer det ja!!!

Må da være andre måter å vise at man er trygge på hverandre enn å gjøre dette i hverandres nærvær.

Dette har jeg absolutt ikke sansen for. Mener dette er uhøflig og ubehagelig og man bør ikke utsette andre for dette.

Tenk om f.eks en familie på 5 skulle holde på med dette støtt og stadig. Det hadde ikke blitt mye koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være andre måter å vise at man er trygge på hverandre enn å gjøre dette i hverandres nærvær.

Dette har jeg absolutt ikke sansen for. Mener dette er uhøflig og ubehagelig og man bør ikke utsette andre for dette.

Tenk om f.eks en familie på 5 skulle holde på med dette støtt og stadig. Det hadde ikke blitt mye koselig.

Helt, helt enig med deg. Ikke mye trivsel over slike ting, nei.

Men er det virkelig mulig at folk putter ting fra nesen i munnen? Ikke lange veien riktignok, men fytte grisen *kjempegrøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE promper, ALLE piller seg i nesa (til tider), men det er vel bare småttiser som putter det i munnen??

MEN det er da helt unødvendig å fortelle at man gjør dette!!! ÆSJ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt, helt enig med deg. Ikke mye trivsel over slike ting, nei.

Men er det virkelig mulig at folk putter ting fra nesen i munnen? Ikke lange veien riktignok, men fytte grisen *kjempegrøss*

Fytti helvete, jeg orker ikke tanken på det en gang. Kan ikke fatte at noen orker å putte dette i munnen. Hadde kona mi gjort noe sånt hadde jeg knapt ikke orket å ta i henne og langt i fra kysse henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti helvete, jeg orker ikke tanken på det en gang. Kan ikke fatte at noen orker å putte dette i munnen. Hadde kona mi gjort noe sånt hadde jeg knapt ikke orket å ta i henne og langt i fra kysse henne.

Jeg har ikke nødvendigvis høy standard på alt, that goes without saying, men altså... grensen går langt før dette.

Og ellers går det bra? *skifte tema fort som svint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nødvendigvis høy standard på alt, that goes without saying, men altså... grensen går langt før dette.

Og ellers går det bra? *skifte tema fort som svint*

Hehe, det går bra........greit å skifte tema, skal ha lunch nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE promper, ALLE piller seg i nesa (til tider), men det er vel bare småttiser som putter det i munnen??

MEN det er da helt unødvendig å fortelle at man gjør dette!!! ÆSJ..

Kunne ikke sagt det bedre selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...