Gå til innhold

Er det ingen eldre her?


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spørs hva du mener med "eldre" da?

Nå jeg var tjue, synes jeg 38-åringer var eldre. Nå synes jeg 38-åringer er ungdommer ;-P

Jeg tenker på de med høy iq.. Neida:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Altså, ærlig talt - første gang jeg er her, men er det egentlig noe særlig med tittelen eldreforum? Eldre er da vel like forskjellige som alle andre yrkesgrupper og sykdommer kommer i alle aldre, så hva er egentlig fellesnevneren. Kikket på forumene og trodde kanskje dette var et slags pårørendeforum, men får visst heller komme meg over til kvinneforumet.... der jeg hører hjemme.... mens jeg venter på 40+-forumet... Vi har jo også så utroooolig mye felles. 80-åra, bare for å nevne noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Altså, ærlig talt - første gang jeg er her, men er det egentlig noe særlig med tittelen eldreforum? Eldre er da vel like forskjellige som alle andre yrkesgrupper og sykdommer kommer i alle aldre, så hva er egentlig fellesnevneren. Kikket på forumene og trodde kanskje dette var et slags pårørendeforum, men får visst heller komme meg over til kvinneforumet.... der jeg hører hjemme.... mens jeg venter på 40+-forumet... Vi har jo også så utroooolig mye felles. 80-åra, bare for å nevne noe ;)

Jo, jeg er enig. Eldreforum blir for gammeldags, selv om jeg på en måte savner noen litt eldre her. Dette kunne kanskje bli et naturfags-forum i stedet. Bare dumt at det kanskje ikke direkte kan relateres til doktoronlines intensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Ungdom på bare 53 vintre.

Jo, jeg er enig. Eldreforum blir for gammeldags, selv om jeg på en måte savner noen litt eldre her. Dette kunne kanskje bli et naturfags-forum i stedet. Bare dumt at det kanskje ikke direkte kan relateres til doktoronlines intensjoner.

Tviler på at de over 70 gidder å beklage seg over hvor ille de har det.Har de råd til både pc og internett,har de sikkert god pensjon eller snille barn.Klarer de å komme seg til biblioteket,er de så spreke at de sikkert ikke har mye å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 1 år senere...
AnonymBruker

Kanskje alle eldre kunne treffes på www.eldrekontakt.no :)  Søkte etter informasjon og denne siden dukket opp.



Anonymous poster hash: 055a8...145
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hadde tenkt å skrive et innlegg her i dag, men så så jeg at det bare hadde vært 13 stk her siden 2008 :o....

Endret av barerør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...