Gå til innhold

Jeg hater folk med stor selvtillit


Gjest Cyil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke høy selvtillit og ydmykhet kombineres?

Og hvorfor hate? Virker slitsomt.

''Kan ikke høy selvtillit og ydmykhet kombineres?''

Jeg har ikke vært klar over det så lenge, jeg heller, men jo, det kan absolutt kombineres og det er vanvittig tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan ikke kombineres.

Klart det kan!

Hvis jeg må velge en stor person der dette kommer klart fram, så velger jeg meg f.eks. Nelson Mandela. Han er en mann full av selvtillit, men han er også svært ydmyk.

Jeg kjenner mange jeg vil si har stor sevtillit, og de fleste av dem er også utrolig hyggelige mennesker som aldri rakker ned på andre - men derimot er gode til å lytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg tror du forveksler selvtillit og arroganse.

En person som er trygg på seg selv og har stor selvtillit, har "råd" til å være ydmyk overfor andre personer og store oppgaver.

Når en politiker så fint sier at han er ydmyk overfor oppgaven som står foran han, så betyr ikke det at han har lav selvtillit. Det betyr at han tar oppgaven på alvor og vil gjøre frt han kan for å gjøre en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...