Gå til innhold

Har ikke sex


erik123

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt sex på tjue år, og synes det er litt rart. Men tar piller som gjør at jeg ikke har noen sexlyst. Så det hjelper på. Årene går og snart er det for sent. Da har jeg stort sett gått hele livet uten sex, så jeg føler det er noe som mangler. Er det noe galt med meg, som finner meg i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • erik123

    36

  • AnonymBruker

    6

  • Lillemus

    4

  • skipohoi

    4

Hva slags medikamenter tar du og hva er diagnosen(e) dine?

Går på anti deppresiva, det er ikke jeg som er problemet. Jeg har greid meg uten så langt i livet. Og det er jo en prestasjon. Kona vil ikke ha sex, har ingen interesse. Men man blir vant til det. Men jeg tror at dette gjør at jeg blir enda mere deprimert. Men snart er det for seint. Får ingen respons hos psykolog, mener det er til å leve med. Lett for han å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på anti deppresiva, det er ikke jeg som er problemet. Jeg har greid meg uten så langt i livet. Og det er jo en prestasjon. Kona vil ikke ha sex, har ingen interesse. Men man blir vant til det. Men jeg tror at dette gjør at jeg blir enda mere deprimert. Men snart er det for seint. Får ingen respons hos psykolog, mener det er til å leve med. Lett for han å si.

Har du snakket med din kone om dette? Hva er årsaken til den manglende intr hos henne?

Forøvrig er jeg uenig med din psykolog og synes (uten å vite mer enn du skriver) det er et merkelig "råd" av vedkommende å gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med din kone om dette? Hva er årsaken til den manglende intr hos henne?

Forøvrig er jeg uenig med din psykolog og synes (uten å vite mer enn du skriver) det er et merkelig "råd" av vedkommende å gi deg.

Det var det han sa. Det finnes mange større problemer i et menneskes liv. Jeg har snakket med min kone. Hun sier at hun har ingen interesse av sex lenger. Det ble brått slutt da ungene var kommet til verden. 20 år siden. Så der kommer jeg ingen vei. Skilsmisse er ingen løsning. Men hvor normalt er dette? Heldigvis opp i alt dette tar jeg medisiner som dreper seksuelle følelser. Det er fryktelig å si men slik er det. Gått på medisin siden 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det han sa. Det finnes mange større problemer i et menneskes liv. Jeg har snakket med min kone. Hun sier at hun har ingen interesse av sex lenger. Det ble brått slutt da ungene var kommet til verden. 20 år siden. Så der kommer jeg ingen vei. Skilsmisse er ingen løsning. Men hvor normalt er dette? Heldigvis opp i alt dette tar jeg medisiner som dreper seksuelle følelser. Det er fryktelig å si men slik er det. Gått på medisin siden 2004.

Hvorfor er ikke skillsmisse en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det han sa. Det finnes mange større problemer i et menneskes liv. Jeg har snakket med min kone. Hun sier at hun har ingen interesse av sex lenger. Det ble brått slutt da ungene var kommet til verden. 20 år siden. Så der kommer jeg ingen vei. Skilsmisse er ingen løsning. Men hvor normalt er dette? Heldigvis opp i alt dette tar jeg medisiner som dreper seksuelle følelser. Det er fryktelig å si men slik er det. Gått på medisin siden 2004.

Jeg tror dessverre det er mer normalt enn vi liker å tro, for begge kjønn.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du velger å fortsette hos denne behandleren når han gir deg råd som så tydelig går i mot sunn fornuft? (med forbehold at jeg ikke vet mer enn hva du skriver).

Er hun villig til å forsøke å vekke sexlysten til live eller ønsker hun å fortsette legge den død, i såfall har du to valg- gå eller godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke skillsmisse en løsning?

Kunne ikke falle meg inn. Skygger ikke banen bare fordi jeg blir nektet sex. Det er ikke gyldig grunn. Vi har vært gift i 26 år, hadde seks et par ganger i starten. Har hatt sex to ganger før det. Så det har ikke vært mye. Men det er de som har det verre, det er trøsten min. Og vi skal alle dø. Så da er det problemet løst. Men medisinene tar heldigvis bort all lyst, så det er da noe. Vært verre og vært konstant sprengkåt og ikke oppnådd noe sex, det hadde vært ille. Lurer på on hva andre menn hadde reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søvbryllup

Kunne ikke falle meg inn. Skygger ikke banen bare fordi jeg blir nektet sex. Det er ikke gyldig grunn. Vi har vært gift i 26 år, hadde seks et par ganger i starten. Har hatt sex to ganger før det. Så det har ikke vært mye. Men det er de som har det verre, det er trøsten min. Og vi skal alle dø. Så da er det problemet løst. Men medisinene tar heldigvis bort all lyst, så det er da noe. Vært verre og vært konstant sprengkåt og ikke oppnådd noe sex, det hadde vært ille. Lurer på on hva andre menn hadde reagert.

Hvor gammel er du Erik? Jeg har vært gift i 25 år, og har ingen tanker om å dø. Jeg regner med å ha mange gode år foran meg.

Jeg tror ikke min mann ville godtatt 20 år uten sex. Vi har gått ned fra 4-5 ggr per uke, til 1-2. Min mann syns det er i minste laget, mens jeg hadde kunnet klart meg med 1 gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du Erik? Jeg har vært gift i 25 år, og har ingen tanker om å dø. Jeg regner med å ha mange gode år foran meg.

Jeg tror ikke min mann ville godtatt 20 år uten sex. Vi har gått ned fra 4-5 ggr per uke, til 1-2. Min mann syns det er i minste laget, mens jeg hadde kunnet klart meg med 1 gang i uken.

Alder spiller ingen rolle, men jeg er godt voksen. Hva synes du er merkelig? Hva mener du jeg skal gjøre? Jeg har greid meg uten sex i over 20 år og er enda i live. Jeg ser ingen løsning på dette problemet. Dessuten er lysten helt borte og jeg blir ikke tent av å se damer, det tenner meg ikke lengre. Jeg har levd med depresjon og angst i over 30 år. Så jeg har mitt å slite med, da blir manglende sex bare en bagatell. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut dette livet, man har ingen garantier, og plutselig er det slutt. Hun jeg er gift med har aldri likt sex så jeg har sluppet billig unna. Vet om flere som har det på samme måte. Dessuten har jeg ikke hatt ereksjon på 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn. Skygger ikke banen bare fordi jeg blir nektet sex. Det er ikke gyldig grunn. Vi har vært gift i 26 år, hadde seks et par ganger i starten. Har hatt sex to ganger før det. Så det har ikke vært mye. Men det er de som har det verre, det er trøsten min. Og vi skal alle dø. Så da er det problemet løst. Men medisinene tar heldigvis bort all lyst, så det er da noe. Vært verre og vært konstant sprengkåt og ikke oppnådd noe sex, det hadde vært ille. Lurer på on hva andre menn hadde reagert.

99% av alle andre menn hadde enten vært kronisk utro eller tatt ut skillsmisse. Jeg tror ikke det nødvendigvis er bare kona di som er problemet her.. med den innstillingen du har til det slik jeg opplever det her, så hadde jeg og mista lysta..

Har du snakket med din kone? Hva sier hun om saken? Hvilke grunner oppgir hun? Og hvorfor mener hun at det er uaktuelt å ta opp igjen sex? Har hun sex med andre? Ønsker hun sex med andre?

Jeg er kvinne og jeg hadde aldri orket å leve i et sexløst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% av alle andre menn hadde enten vært kronisk utro eller tatt ut skillsmisse. Jeg tror ikke det nødvendigvis er bare kona di som er problemet her.. med den innstillingen du har til det slik jeg opplever det her, så hadde jeg og mista lysta..

Har du snakket med din kone? Hva sier hun om saken? Hvilke grunner oppgir hun? Og hvorfor mener hun at det er uaktuelt å ta opp igjen sex? Har hun sex med andre? Ønsker hun sex med andre?

Jeg er kvinne og jeg hadde aldri orket å leve i et sexløst forhold.

Jeg lever mitt liv og du lever ditt. Du bør ikke kritisere mine valg. Hva mener du jeg skal gjøre? Du er rask til å dømme, det er patetisk.Hva er galt med min innstilling? Jeg skiller meg ikke fordi du mener det er rett. Det er helt uaktuelt. Hva vet du om mitt liv? Min kone hater sex og har heller ikke sex med noen andre. Hun bare avskyr det, og det må jeg respektere. Du skiller deg ikke for en slik liten fillesak. Jeg har ryggrad og gir meg ikke fordi noen ikke liker sex. Mulig du liker det, men du må respektere at jeg har andre holdninger. Dette handler om respekt for et annet menneske. Så ikke vær så rask til å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Så lenge ingen av dere har lyst på hverandre (eller andre) og ellers trives godt sammen, så er det igrunnen ikke så viktig hva andre synes og mener er "riktig"....

For min del synes jeg dette virker usigelig trist, og at hvis du hadde visst hva du gikk glipp av, så ville du aldri ha godtatt dette (hvis du skal ha min personlige mening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever mitt liv og du lever ditt. Du bør ikke kritisere mine valg. Hva mener du jeg skal gjøre? Du er rask til å dømme, det er patetisk.Hva er galt med min innstilling? Jeg skiller meg ikke fordi du mener det er rett. Det er helt uaktuelt. Hva vet du om mitt liv? Min kone hater sex og har heller ikke sex med noen andre. Hun bare avskyr det, og det må jeg respektere. Du skiller deg ikke for en slik liten fillesak. Jeg har ryggrad og gir meg ikke fordi noen ikke liker sex. Mulig du liker det, men du må respektere at jeg har andre holdninger. Dette handler om respekt for et annet menneske. Så ikke vær så rask til å dømme.

''Du skiller deg ikke for en slik liten fillesak.''

Det er jo fint at din kone og du fortsatt trives sammen (det sier du egentlig ikke noe om såvidt jeg kan se, egentlig...) til tross for at dere ikke har hatt sex på over 20 år, men for mange av oss andre er ikke sexlivet en liten filleting...

Jeg har selv levd i et ganske så sexløst forhold over en del år og de siste årene har jeg hatt det motsatt og er ikke i tvil om at et godt sexliv er et stort pluss i forholdet for oss i alle fall - og det tror jeg gjelder mange, mange. Med det mener jeg ikke at det kun er sexen som er bra, men den er en fin og viktig del av et godt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever mitt liv og du lever ditt. Du bør ikke kritisere mine valg. Hva mener du jeg skal gjøre? Du er rask til å dømme, det er patetisk.Hva er galt med min innstilling? Jeg skiller meg ikke fordi du mener det er rett. Det er helt uaktuelt. Hva vet du om mitt liv? Min kone hater sex og har heller ikke sex med noen andre. Hun bare avskyr det, og det må jeg respektere. Du skiller deg ikke for en slik liten fillesak. Jeg har ryggrad og gir meg ikke fordi noen ikke liker sex. Mulig du liker det, men du må respektere at jeg har andre holdninger. Dette handler om respekt for et annet menneske. Så ikke vær så rask til å dømme.

Hva i herrens navn la du ut et innlegg om manglende sex her inne for, om du skal løpe i taket og beskylde folk for å være dømmende og patetiske når de svarer deg??

Ta flere medisiner! Jeeez...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du skiller deg ikke for en slik liten fillesak.''

Det er jo fint at din kone og du fortsatt trives sammen (det sier du egentlig ikke noe om såvidt jeg kan se, egentlig...) til tross for at dere ikke har hatt sex på over 20 år, men for mange av oss andre er ikke sexlivet en liten filleting...

Jeg har selv levd i et ganske så sexløst forhold over en del år og de siste årene har jeg hatt det motsatt og er ikke i tvil om at et godt sexliv er et stort pluss i forholdet for oss i alle fall - og det tror jeg gjelder mange, mange. Med det mener jeg ikke at det kun er sexen som er bra, men den er en fin og viktig del av et godt forhold.

For oss betyr det ingenting. Det er en filleting. Har du mat og tak over hodet er livet godt. For meg er det veldig enkelt å leve uten sex. Og jeg tenner ikke på "damer" lengre. Men du får leve ditt liv. jEG Jeg har prøvd sex, men det var ikke noe særlig. Så jeg skjønner godt de som avstår. Heldig vis føler jeg ingen lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i herrens navn la du ut et innlegg om manglende sex her inne for, om du skal løpe i taket og beskylde folk for å være dømmende og patetiske når de svarer deg??

Ta flere medisiner! Jeeez...

Det var jo et arrogant og spydig svar, du har ikke skjønt noen verdens ting. Sett deg inn i saken før du utaler deg. Når jeg får teite svar må jeg forsvare meg, såpass skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

For oss betyr det ingenting. Det er en filleting. Har du mat og tak over hodet er livet godt. For meg er det veldig enkelt å leve uten sex. Og jeg tenner ikke på "damer" lengre. Men du får leve ditt liv. jEG Jeg har prøvd sex, men det var ikke noe særlig. Så jeg skjønner godt de som avstår. Heldig vis føler jeg ingen lyst.

Men da har du jo ingen grunn til å skrive en slikt innlegg her inne egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det var jo et arrogant og spydig svar, du har ikke skjønt noen verdens ting. Sett deg inn i saken før du utaler deg. Når jeg får teite svar må jeg forsvare meg, såpass skjønner du.

Jeg har lest denne tråden ned til hit.

Hva er det egentlig du vil ha svar på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss betyr det ingenting. Det er en filleting. Har du mat og tak over hodet er livet godt. For meg er det veldig enkelt å leve uten sex. Og jeg tenner ikke på "damer" lengre. Men du får leve ditt liv. jEG Jeg har prøvd sex, men det var ikke noe særlig. Så jeg skjønner godt de som avstår. Heldig vis føler jeg ingen lyst.

Hovedpoenget for hvert enkelt par er jo at de har et sexliv begge parter er fornøyde med og dersom dere begge to er fornøyde så er jo saken grei for dere. :o)

Men jeg synes ikke du skal kalle et godt sexliv for en filleting uansett - for mange er det ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...