Gå til innhold

Plutselig oppstått utflod etter 25 år uten!


Brita 51

Anbefalte innlegg

62 år, trebarnsmor. Fjernet livmor og l.hals i 2000 pga store og plagsomme knuter. Alt har gått veldig fint. 2. påskedag oppsto plutselig kraftig utflod, som urinlekkasje, bare tykkere og brunfarget. Det kommer som styrt, og kan holde opp i inntil et døgn. Pga litt lekkasje fra endetarmen benytter jeg truseinnlegg - hvilket jeg også gjorde da dette startet, heldigvis! Fargen varierer mellom brunlig og gulgrønt, men ingen lukt. Det er heller ikke noe irritasjon i sjeden, slik som jeg hadde da jeg hadde valig soppinfeksjon.  Var nettopp hos fastlegen, som ikke kunne se noe som helst. Slimhinnene i skjeden var helt rene. Den morgenen var det ikke kommet noe ennå. Må skifte innlegg to-tre ganger til dagen.

Det ligner ikke på de typene utflod jeg hadde før i tiden, og jeg har aldri vært borti noe lignende. Det oppleves nesten som om noe som tømmes - og deretter lader seg opp igjen til neste tømming. Hva i alle dager kan dette være? Er det noen kjertler i skjeden som kan føre til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...