Gå til innhold

Spør våre eksperter

Doktor Onlines eksperttjeneste endres. Det har frem til nå kostet penger å få svar fra fagpersonene på Doktor Online. Nå vil i stedet mange av våre leger og eksperter svare gratis i forumet. Les mer om endringene her.
Foto

...i nærheten av xxxx

• Please log in to reply
2 svar på dette emnet

#1 Sibel

Sibel
  • Medlem

Skrevet 2. mai 2013 - 23:05

Når noen legger inn bilder eller statuser på veggen sin inne på facebook så stor det alltid at det ble lagt inn kl.xx  også står det " .... i nærheten av Oslo" eller hvor nå de måtte befinne seg...

Noen jeg kjenner bor på Grunerløkka men når han legger inn ting og tang på veggen sin så står det " i nærheten av Grefsen" selvom jeg vet at han sitter nede på Grunerløkka..  Når jeg legger inn noe så står det " i nærheten av Oslo" men jeg bor på Bekkelaget.  Hvorfor står det ikke i nærheten av Bekkelaget på meg? 

Er det noen innstillinger man kan gjøre om på for å få mer presis hvor man sender fra? og ikke bare " i nærheten av Oslo" når jeg befinner meg på f.eks. Majorstua?

#2 Kalevaala

Kalevaala
  • Medlem

Skrevet 3. mai 2013 - 22:43

Jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer - men vil kanskje tro at du automatisk får tildelt den bastasjonen telefonen din bruker der og da, som lokasjon. 

#3 Sør

Sør
  • Medlem

Skrevet 3. mai 2013 - 22:47

Jeg antar det er mer presist hvis du tenner GPSen på telefonen din.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere