Gå til innhold

Aldersforskjel


Maglor

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på at jeg har hatt sex både med en 13 år yngre kvinne (hun var 19) og en 15 år eldre (51) og begge var like deilig. Er alder bare et tall når man snakker om sex? Så lenge det gjelder voksne selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når det gjelder sex, tror jeg ikke alder spiller noen rolle (i øyeblikket). Men når det gjelder forhold, så tror jeg i de fleste tilfeller at alder har noe å si.



Anonymous poster hash: 78d7d...56f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så utstrakt erfaring som deg (*haha*), men tenker også som så at om det gjelder bare "ren" sex så kunne jeg tenkt meg å lekt litt med både godt yngre og eldre karer, men i et forhold? Nei, der har alderen mye mer å si, for min del i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre at mtp sex/flørt spiller alderen på voksne mindre rolle, men at stor aldersforskjell ene eller andre veien vil kunne være er problem i et forhold.

19-åringer har som oftest den fordelen at kroppen ikke er herjet av livet, men jeg våger påstanden at en mer moden, erfaren kvinne oftest vil ha andre kvaliteter i senga som langt oppveier for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19-åringer har som oftest den fordelen at kroppen ikke er herjet av livet, men jeg våger påstanden at en mer moden, erfaren kvinne oftest vil ha andre kvaliteter i senga som langt oppveier for dette.

 

Alle er forskjellige.. min godt modne "friend with benefits" har virkelig tatt vare på kroppen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg (kvinne 49) spiller alder nå en rolle. Når jeg var noen og tredve kunne jeg nok ha hatt sex med en vakker 20-åring og sikkert en attraktiv 50-åring. I dag kunne jeg ikke hatt sex med en 20-åring, da jeg har en sønn på 22. Og de er plutselig "barn" for meg i den alderen. Jeg føler heller ingen seksuell tiltrekning mot menn langt eldre enn meg. Har ennå tilgode å føle meg tiltrukket av menn over 60. 



Anonymous poster hash: fcd2b...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

 

For meg (kvinne 49) spiller alder nå en rolle. Når jeg var noen og tredve kunne jeg nok ha hatt sex med en vakker 20-åring og sikkert en attraktiv 50-åring. I dag kunne jeg ikke hatt sex med en 20-åring, da jeg har en sønn på 22. Og de er plutselig "barn" for meg i den alderen. Jeg føler heller ingen seksuell tiltrekning mot menn langt eldre enn meg. Har ennå tilgode å føle meg tiltrukket av menn over 60. 

Anonymous poster hash: fcd2b...be6

 

Jeg er også en kvinne i 40-årene, og ca 5 år ynge til ca 10 år eldre er min grense

Anonymous poster hash: f2761...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at jeg har hatt sex både med en 13 år yngre kvinne (hun var 19) og en 15 år eldre (51) og begge var like deilig. Er alder bare et tall når man snakker om sex? Så lenge det gjelder voksne selvsagt.

Alder er ingen hindring så lenge det er innenfor lovlig rammer. Det gjør det ikke akkurat mindre spennende når du har vært borte på to med så forskjellig alder. Nyt livet mens du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...