Gå til innhold

Ny kjærest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For meg har det gått veldig mange år nå.

Jeg var i et forhold som var svært nedbrytende for meg.

Jeg er usikker på om jeg noen gang går inn i et kjæresteforhold igjen.

Jeg har ikke direkte lett etter noen heller.

 

Hva tenker dere andre som er single om veien videre?

 

Dere med ny kjærest: Hvor lang tid etter bruddet tok det før dere gikk inn i  et nytt forhold?



Anonymous poster hash: 694e7...1b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært singel siden samlivsbruddet for tre år siden, men det er selvvalgt ;)

 

Det er uaktuelt å gå inn i et nytt forhold før jeg finner han jeg tror er drømmemannen :)

 

Jeg har selvsagt hatt noen flørter, men enten har de ønska seg barn (jeg er 43 og er ferdig med barneproduksjonen;)), eller så er de ikke flyttbare.....

 

En dag dukker nok drømmemannen opp - både for deg og for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært singel siden samlivsbruddet for tre år siden, men det er selvvalgt ;)

 

Det er uaktuelt å gå inn i et nytt forhold før jeg finner han jeg tror er drømmemannen :)

 

Jeg har selvsagt hatt noen flørter, men enten har de ønska seg barn (jeg er 43 og er ferdig med barneproduksjonen;)), eller så er de ikke flyttbare.....

 

En dag dukker nok drømmemannen opp - både for deg og for meg :)

Takk for at du deler fra ditt liv!

Takk for ord som trøster og gir meg håp om at drømme mannen dukker opp! :)

Gode ønsker til deg fra meg :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for at du deler fra ditt liv!

Takk for ord som trøster og gir meg håp om at drømme mannen dukker opp! :)

Gode ønsker til deg fra meg :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

 

Takk og like så :)

 

Jeg har aldri opplevd å være i noe destruktivt forhold, så har egentlig bare positive erfaringer med menn. Grunnen til at jeg ble skilt etter 23 år, var at jeg slet med manglende følelser for ham jeg var gift med - så det hadde mer med meg å gjøre enn med ham!

 

Når man er vant til destruktive forhold er det lett at man havner i det på nytt... så sørg for at du treffer en mann som er SNILL mot deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk og like så :)

 

Jeg har aldri opplevd å være i noe destruktivt forhold, så har egentlig bare positive erfaringer med menn. Grunnen til at jeg ble skilt etter 23 år, var at jeg slet med manglende følelser for ham jeg var gift med - så det hadde mer med meg å gjøre enn med ham!

 

Når man er vant til destruktive forhold er det lett at man havner i det på nytt... så sørg for at du treffer en mann som er SNILL mot deg :)

Det er godt å høre at du har hatt bare positive erfaringer med menn!

Takk for at du er så omtenksom og gir meg så gode råd!

Jeg er engstelig, etter å ha hatt erfaring med mennesker som later som om de er anderledes enn de egentlig er, til å begynne med.

Jeg tror at det er fornuftig at jeg får bygd meg opp før jeg begynner å se etter en mann. Jeg har jo håp om at det en dag kan bli.

Takk igjen for at du erså snill mot meg! :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ventet 27 år, men jeg hadde virkelig ikke planlagt å finne meg noen.  Så dukket han plutselig opp.

Så fint! :)

Takk for det du deler!

Det er kanskje slik at når man ikke leter, er det lettere å finne noen?

Jeg har også hørt at mange gode kjæresteforhold starter med et godt vennskap

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt to skikkelig destruktive forhold og turte faktisk ikke å begynne på nytt,  Men så traff jeg en som var skikkelig hyggelig, snill og god og vi har ikke sagt et skjevt ord til hverandre på et år.  Det høres kanskje kjedelig ut, men det er bare trygt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde hatt to skikkelig destruktive forhold og turte faktisk ikke å begynne på nytt,  Men så traff jeg en som var skikkelig hyggelig, snill og god og vi har ikke sagt et skjevt ord til hverandre på et år.  Det høres kanskje kjedelig ut, men det er bare trygt og godt.

Så fint at du opplever å ha en så snill mann og at du opplever å ha det trygt og godt!

Det er synd at du også hadde vonde erfaringer tidligere. Jeg er glad for at du har det godt nå.

Jeg tror at andre med negative erfaringer i fortiden (eller i nåtiden) også kan få mer håp for sin fremtid  av å lese om dine og andres erfaringer med å finne en snill  mann som gir trygghet.

Jeg ønsker meg også et forhold til en mann som er bare trygt og godt.

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde hatt to skikkelig destruktive forhold og turte faktisk ikke å begynne på nytt,  Men så traff jeg en som var skikkelig hyggelig, snill og god og vi har ikke sagt et skjevt ord til hverandre på et år.  Det høres kanskje kjedelig ut, men det er bare trygt og godt.

For meg er det både det at jeg ikke tør, og det at jeg trenger å bygge meg opp først, som er årsak til at jeg ikke har prøvd på nytt

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig å ha kommet over de verste traumene før man starter på nytt.  Jeg var nok ikke helt klar og skulle gjerne hatt hjelp til det, men det er det vanskelig å få i hvert fall her jeg bor.  Jeg vet enda ikke helt hva jeg gjør den dagen han hever stemmen til meg, men han er delvis klar over situasjonen så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet 27 år, men jeg hadde virkelig ikke planlagt å finne meg noen. Så dukket han plutselig opp.

Oi så spennende! :-) Please do tell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På NRK finnes en fantastisk serie som heter "Par i terapi" den handler nok ikke om de mest destruktive personene. Men viser at vi alle har ting med oss fra barndommen som setter spor også i det voksne liv.

 

Serien er gratis det er bare å søke den opp på PC. Alle i forhold burde se den. Tror jeg legger denne som egen tråd også. 



Anonymous poster hash: 8b59f...3d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er viktig å ha kommet over de verste traumene før man starter på nytt.  Jeg var nok ikke helt klar og skulle gjerne hatt hjelp til det, men det er det vanskelig å få i hvert fall her jeg bor.  Jeg vet enda ikke helt hva jeg gjør den dagen han hever stemmen til meg, men han er delvis klar over situasjonen så :)

Det er vel ingen grunn til at han skal heve stemmen mot deg? Det er mange forhold der partene aldri skriker til hverandre. Blir de uenige, så diskuterer de, rolig. Å skjelle og smelle kommer det ikke noe odt ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er godt å høre at du har hatt bare positive erfaringer med menn!

Takk for at du er så omtenksom og gir meg så gode råd!

Jeg er engstelig, etter å ha hatt erfaring med mennesker som later som om de er anderledes enn de egentlig er, til å begynne med.

Jeg tror at det er fornuftig at jeg får bygd meg opp før jeg begynner å se etter en mann. Jeg har jo håp om at det en dag kan bli.

Takk igjen for at du erså snill mot meg! :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

 

Noe sier meg at du har mange negative erfaringer med mennesker generelt? Husk at de fleste mennesker er snille og gode :)   Jeg tror også det er fornuftig at du finner tryggheten i deg selv før du finner en mann - men det er lov å flørte og kjenne at en lever :) Det er noe av det mest spennende med å være singel :) Nyt livet! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med ny kjærest: Hvor lang tid etter bruddet tok det før dere gikk inn i  et nytt forhold?

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

 

Hos oss var samlivsbruddet et faktum i juli 2003, jeg flyttet ut 1. desember (tok tid å få leiligheten min) og begynte å date på nyåret i 2004. Det stemte liksom ikke med noen, men jeg stresset ikke med det, men etter tidenes mest mislykka date i begynnelsen av april 2005 bestemte jeg meg for å legge dating på hylla og bare konsentrere meg om ungene og meg selv den sommeren.

 

Men så hadde jeg en mail liggende fra en hestekar på min alder noen mil unna og tenkte at det kunne være gøy å snakke litt hest da... Var aktiv på et dating-nettsted på den tiden. Og da var det gjort. :) Viste seg at våre veier hadde krysset hverandre 16 år tidligere (!) og vel - på det tredje møtet fant vi ut at vi begge allerede var forelsket og like gjerne kunne kalle oss kjærester. Nå har vi vært i lag i 8 år og er enige om at det må ha vært skjebnen som hadde en finger med i spillet - for vi hører bare rett og slett sammen vi.  :wub:

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er stabilt singel jeg (selvvalgt) og trives godt med det. Tror egentlig man har det best både alene og i et evt forhold, når man først har klart å få det slik at man trives med seg selv.



Anonymous poster hash: 11744...a11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noe sier meg at du har mange negative erfaringer med mennesker generelt? Husk at de fleste mennesker er snille og gode :)   Jeg tror også det er fornuftig at du finner tryggheten i deg selv før du finner en mann - men det er lov å flørte og kjenne at en lever :) Det er noe av det mest spennende med å være singel :) Nyt livet! Klem:)

Tusen takk for omtanke, gode råd og klem!  :) 

Det er flere mennesker som har mishandlet meg. Jo, jeg vet at de fleste mennesker er snille, og takk for det du skriver. Jeg er enig i at det er viktig å finne tryggheten i meg selv før jeg finner en mann.

Jeg håper at du får en fin og spennende sommer og at du nyter livet fremover! :)

Klem :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos oss var samlivsbruddet et faktum i juli 2003, jeg flyttet ut 1. desember (tok tid å få leiligheten min) og begynte å date på nyåret i 2004. Det stemte liksom ikke med noen, men jeg stresset ikke med det, men etter tidenes mest mislykka date i begynnelsen av april 2005 bestemte jeg meg for å legge dating på hylla og bare konsentrere meg om ungene og meg selv den sommeren.

 

Men så hadde jeg en mail liggende fra en hestekar på min alder noen mil unna og tenkte at det kunne være gøy å snakke litt hest da... Var aktiv på et dating-nettsted på den tiden. Og da var det gjort. :) Viste seg at våre veier hadde krysset hverandre 16 år tidligere (!) og vel - på det tredje møtet fant vi ut at vi begge allerede var forelsket og like gjerne kunne kalle oss kjærester. Nå har vi vært i lag i 8 år og er enige om at det må ha vært skjebnen som hadde en finger med i spillet - for vi hører bare rett og slett sammen vi.  :wub:

Takk for svar :)

Så fint at du møtte og ble sammen med en som du føler at du hører sammen med :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det er viktig å ha kommet over de verste traumene før man starter på nytt.  Jeg var nok ikke helt klar og skulle gjerne hatt hjelp til det, men det er det vanskelig å få i hvert fall her jeg bor.  Jeg vet enda ikke helt hva jeg gjør den dagen han hever stemmen til meg, men han er delvis klar over situasjonen så :)

Ja, det er jeg enig i.

Det er synd at du ikke har fått den hjelpen som du gjerne skulle hatt. Jeg leste for en tid tilbake om psykologer som gir hjelp pr e-post. Kanskje du kan benytte slik hjelp, ettersom det er vanskelig å få hjelp der du bor? Evt går det an å høre om det finnes behandlere som tar samtalene over telefon.

Jeg er sikker på at du slipper at han hever stemmen til deg, og at det fortsetter å være trygt og godt :)

Anonymous poster hash: 694e7...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...