Gå til innhold

Det var mitt sted...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et halvt år brukte jeg på å tørre å dra dit uten å ta med min egen kaffe. Jeg ville jo ikke være til bry for de ansatte når jeg kom! "Vil du ha en kaffe?" spurte de. "Neida, jeg har med, jeg!" - puh, da slapp de å lage en kopp kaffe til meg.

Nå tar jeg ikke med lenger. Jeg sier "Ja, takk!" når de spør.

I et halvt år gikk jeg en stor omvei med mørke solbriller, inn bakveien når jeg skulle dit. Så ingen skulle se meg. Nå går jeg inn den vanlige døra og som regel uten solbriller.

Et halvt år tok det før jeg turte å ringe når det var vanskelig. Jeg hadde jo egentlig ingen rett til å ta deres tid på den måten, selv om det kalles "Brukertelefon" og har faste åpningstider nettopp for at man skal kunne ringe. Andre kanskje, men ikke jeg.

Nå har jeg klart å ringe 2 ganger!

Så åpner jeg avisen i dag og ser et bilde av den kjente inngangsdøra, den fine lyslykta som alltid brenner med lys i, plakaten, den stripete postkassa... og overskriften "Kvinne ble misbrukt av overgrepsterapeuten".

Stein i magen... stor, hard, kald, vond stein i magen.

Tryggheten min ble borte. Anonymous poster hash: 3d773...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei! For en fæl sak - først og fremst for jenta som opplevde dette, men også for deg som bruker av dette stedet. Forstår godt at du har en vond stein i magen når du har lest dette! Forstår også at tryggheten som du møysommelig har bygget opp, er borte.

 

Det vil dessverre finnes overgripere i samfunnet. Denne mannen er nå tatt, og dømt, og han jobber ikke lenger ved dette senteret. Håper du klarer å finne tryggheten tilbake, enten det nå blir på dette stedet (hvor overgriperen ikke lenger er), eller et annet sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...