Gå til innhold

Finnes det lykkelige horer?


tjohei1

Anbefalte innlegg

Ut fra hva man leser i avisen og ut fra hva hun Hege sier gjør det det. Jeg har litt problemer med å forstå det. Kan noen forklare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tjohei1

    14

  • Maglor

    13

  • AnonymBruker

    13

  • slabbedask

    12

Det finnes nok lykkelige horer av begge kjønn like mye som det finnes lykkelige personer i andre yrker.

Jeg fatter ikke at noen kan bli lykkelig av å selge sin kropp mot penger. Det er jo nedverdigende! Det er vanskelig å forsvare.

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at noen kan bli lykkelig av å selge sin kropp mot penger.

 

Det er ikke snakk om at man BLIR lykkelig av dette. De har vel et liv utenfor "jobben", som alle andre.

Anonymous poster hash: 02652...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er ikke snakk om at man BLIR lykkelig av dette. De har vel et liv utenfor "jobben", som alle andre.

Anonymous poster hash: 02652...dc3

 

Jeg skulle vel heller skrevet at noen kan ha det bra når de selger sin kropp, men ut fra hva jeg har lest i avisen så skrev jo en hore at hun var en skikkelig hore og at hun nøt det. Så ut fra hva hun sier så blir hun jo lykkelig av det. Det blir som å ha mange kjærester samtidig for henne sikkert og betalt får hun jo også.

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vel heller skrevet at noen kan ha det bra når de selger sin kropp, men ut fra hva jeg har lest i avisen så skrev jo en hore at hun var en skikkelig hore og at hun nøt det. Så ut fra hva hun sier så blir hun jo lykkelig av det. Det blir som å ha mange kjærester samtidig for henne sikkert og betalt får hun jo også.

 

Det stemmer sikkert for noen.

Anonymous poster hash: 02652...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de færreste horer er lykkelige, spes ikke de som ikke har noe valg, som de prostituerte i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan tro at noe fører til lykke, men  når en selv er oppi det så føler en ofte det motsatte. noen har kanskje vanskeligheter for å innrømme det, eller å innse det.

Endret av FGT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at horer er lykkelige, ha alle slags ekle menn pustende og pesende over seg. Stakkars folk, for et slaveri. Det gjør sex veldig skittent og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan tro at noe fører til lykke, men  når en selv er oppi det så føler en ofte det motsatte. noen har kanskje vanskeligheter for å innrømme det, eller å innse det.

Så de som står frem og sier at de liker det lyver? Slike som hun Hege? Hun virker jo oppegående siden hun er student. Jeg har også hørt om en jusstudent som måtte være hore for å henge med i jussmiljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Visse horers oppegåenhet ( noe de alltid må påpeke selv at de er) og det samme med et stadig økende ant. anonyme horekunder i høye posisjoner ( i følge dem selv) totale mangel på å se prostitusjon på gruppenivå, samfunnsproblem, og stor del av kriminalitet, syns jeg godt illustrerer både horers og horekunders oppegåenhet for min del.

Å ta noen i hånden, gi en klem når man går litt lenger er slik det er for oss med et normalt følelsesregister.

Vi ser på det mest intime som noe som vi vil dele med en utvalgt, enten i eller ütenfor ekteskap, men i vertfall noe noe som ikke er til salgs.

Det tror jeg de fleste ærlige mennesker er enige om.

Men verden er full av løgnere, og med dem mye våseprat, jeg lar det gå inn og ut høyre og venstre øre, lytter til dem som står der nakne, kun med ærlighet som agenda og erfaring, som er der sannheten er, og statistikken og fakta er, og håper de andre horene og horekundenen vokser fra bleier snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Visse horers oppegåenhet ( noe de alltid må påpeke selv at de er) og det samme med et stadig økende ant. anonyme horekunder i høye posisjoner ( i følge dem selv) totale mangel på å se prostitusjon på gruppenivå, samfunnsproblem, og stor del av kriminalitet, syns jeg godt illustrerer både horers og horekunders oppegåenhet for min del.

Å ta noen i hånden, gi en klem når man går litt lenger er slik det er for oss med et normalt følelsesregister.

Vi ser på det mest intime som noe som vi vil dele med en utvalgt, enten i eller ütenfor ekteskap, men i vertfall noe noe som ikke er til salgs.

Det tror jeg de fleste ærlige mennesker er enige om.

Men verden er full av løgnere, og med dem mye våseprat, jeg lar det gå inn og ut høyre og venstre øre, lytter til dem som står der nakne, kun med ærlighet som agenda og erfaring, som er der sannheten er, og statistikken og fakta er, og håper de andre horene og horekundenen vokser fra bleier snart.

Når man står frem på tv og avis med bilde og fullt navn bør man vite hva man snakker om. Det kan tross alt skade fremtiden og karrieremuligheter. Vet de ikke sitt eget beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man står frem på tv og avis med bilde og fullt navn bør man vite hva man snakker om. Det kan tross alt skade fremtiden og karrieremuligheter. Vet de ikke sitt eget beste?

Hei!

Horene og horekundene som " går ut nå" gjør det for sin egen lille rest av selvrespekt.

Eks horer og horekunder, går ut med alt å tape, sitt navn sin ære, sitt yrke, men de er der tall og statistikker er.

I følge tall og statistikk er prostitusjon et onde som narkotikahandel m.m. Det vil ingen legalisering endre.

Kjøp av nytelse, enten alkohol, sex eller narkotika eller pedofili er symptomer på sykdom sunne samfunn vil bekjempe, således har jeg tro på å kjempe for menneskene, i vårt samfunn.

Nei til kriminalitet (eks prostitusjon, stoff,, barnehandel m.m. og hvitvasking av penger, det er samme bransje, og drives av samme type syke, ikke friske mennesker)

Horer og horekunder, om man skulle ta dem en smule seriøst i all deres oppegåenhet, har virkelig tidenes oppgave, forklare prostitusjon som noe annet enn et problem. På individnivå og på gruppenivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Horene og horekundene som " går ut nå" gjør det for sin egen lille rest av selvrespekt.

Du drar det vel langt når du sammenligner alkohol og frivillig sex med pedofili.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drar det vel langt når du sammenligner alkohol og frivillig sex med pedofili.

Hei!

Absolutt ikke!

Les " mc maffia " og annen god dokumentasjon av generell kriminalitet...

Prostitusjon er en viktig/ viktigst brikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Absolutt ikke!

Les " mc maffia " og annen god dokumentasjon av generell kriminalitet...

Prostitusjon er en viktig/ viktigst brikke :-)

 

Legg merke til at jeg skrev *frivillig*. Og sist jeg sjekket var kjøp av alkohol lovlig, og kan på ingen måte sammenlignes med pedofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de som står frem og sier at de liker det lyver? Slike som hun Hege? Hun virker jo oppegående siden hun er student. Jeg har også hørt om en jusstudent som måtte være hore for å henge med i jussmiljøet.

En må skille mellom lykke og avhengighet, eller last. Lykke kommer av å få dekt grunnleggende behov i forskjellige sider i livet ikke å selge kroppen sin. Da har en jo ikke noe igjen å bli lykkelig på ??? bare for å sette dette  på spissen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...