Gå til innhold

Venneforespørsel - ukjent mann


morsan

Anbefalte innlegg

Synes menn det er like creepy å få venneforespørsel fra ukjent dame som damer synes det er fra ukjent mann? Vil jeg fremstå som stalker?

Har lyst til å sende til venn av venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    15

  • Kayia

    10

  • mrxx

    8

  •  cilie

    5

Mest aktive i denne tråden

Morsan på sjekker'n? U go girl! :)

 

Uansett kjønn, synes ikke det er noe problem å sende slike forespørsler som du nevner, med mindre du har grunn til å anta at vedkommende er av typen som bare har sine 15 nærmeste på vennelista.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsan på sjekker'n? U go girl! :)

 

Uansett kjønn, synes ikke det er noe problem å sende slike forespørsler som du nevner, med mindre du har grunn til å anta at vedkommende er av typen som bare har sine 15 nærmeste på vennelista.

 He he men vil ikke framstå som stalker da! Selv om det jo er det jeg er...har sjekket ut hans facebook-profil via felles venn.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes menn det er like creepy å få venneforespørsel fra ukjent dame som damer synes det er fra ukjent mann? Vil jeg fremstå som stalker? Har lyst til å sende til venn av venn.

Hmmm, jeg tror nok dette er et større minefelt enn Xtra antyder faktisk...., men selvfølgelig; det kommer ene og alene an på mannen. Har du hilst på han gjennom felles kjente? Kunne du sendt en FB-melding og takket for sist evt funnet på noe lurt å ta kontakt for? Etter noen meldinger fram og tilbake er det mer pari å legge noen til.

 

Men artig at du er på deiter'n da! :)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 He he men vil ikke framstå som stalker da! Selv om det jo er det jeg er...har sjekket ut hans facebook-profil via felles venn.. ;-)

En ting til; OM du lander på å legge han til - send en FB-mail og si hei samtidig, ikke bare legg han til uten å si noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk for tips. :-) Skal tenke litt på det. Kan bli sett på som stalker eller depserat, eller bare smigrende med interesse. Kan slå begge veier :-)

 

(og har vært på deiter'n før da #host)

 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg tror nok dette er et større minefelt enn Xtra antyder faktisk...., men selvfølgelig; det kommer ene og alene an på mannen. Har du hilst på han gjennom felles kjente? Kunne du sendt en FB-melding og takket for sist evt funnet på noe lurt å ta kontakt for? Etter noen meldinger fram og tilbake er det mer pari å legge noen til.

 

Men artig at du er på deiter'n da! :)

 

Enig - også med at det er best å sende et par meldinger før man legger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for tips. :-) Skal tenke litt på det. Kan bli sett på som stalker eller depserat, eller bare smigrende med interesse. Kan slå begge veier :-)

 

(og har vært på deiter'n før da #host)

 ;-)

Kan du få vennen din til å foreslå deg som Facebook-venn til han du er interessert i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du få vennen din til å foreslå deg som Facebook-venn til han du er interessert i?

 

Nei det virker veldig opplagt, synes det er mer "uskyldig" å sende en melding direkte (med mindre han har veldig konf. oppsett som ikke tillater meldinger fra "ukjente")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det virker veldig opplagt, synes det er mer "uskyldig" å sende en melding direkte (med mindre han har veldig konf. oppsett som ikke tillater meldinger fra "ukjente")

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes menn det er like creepy å få venneforespørsel fra ukjent dame som damer synes det er fra ukjent mann? Vil jeg fremstå som stalker?

Har lyst til å sende til venn av venn.

Får venneførespørsel fra ukjente folk jeg, både kvinner og menn. Se på det som nye FB venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førtis og fjortis. Same same

Niks. :) Dersom det er en voksen, oppegående og normal mann vil han sette pris på en hyggelig forespørsel fra en trivelig dame. :) Ikke lag mer styr ut av det. Synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. :) Dersom det er en voksen, oppegående og normal mann vil han sette pris på en hyggelig forespørsel fra en trivelig dame. :) Ikke lag mer styr ut av det. Synes jeg.

Jeg snakket om meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da det :) men er jo litt fjortis når man er på vift etter 23+ år med samme mann da. ;)

Hehe, du tok'an ikke helt ;).

Skjønner godt fjortisfølelsen - tror jeg vil ha den i slike sammenhenger til min dødsdag (dvs. om det skulle bli mer ektuelt... etc. etc. he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...