Gå til innhold

Tett nese


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Etter en operasjon i høst ble jeg veldig plaget med kløe/nysing i det ene nesebøret. Ble også veldig tett og snørrete. Seinere har jeg blitt plaget med at jeg blir tett på den samme måten i "Hele" nesa etter jeg har trent. Dette kan vare i ett til to døgn etterpå.Dette begynner å bli så plagsomt at jeg kvier meg for å trene. Lurer veldig på hva dette er????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allmennlege Kjell Vaage

Hei ! Dine plager er såpass ubehagelige og har oppstått i forbindelse med et inngrep så det er vanskelig å gi deg noen årsak til nevnte plager. Foreslår at du på nytt får kontakt med Ø-N-H legen du ble behandlet av og formidler de symptomer du nå plages med. Kanskje dere kan lære av det begge to. Mitt sene svar til deg er at jeg har oppholdt meg i et område uten for Afrika hvor e-mail var nede noen dager. Beste hilsen Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...