Gå til innhold

Ned i vekt uten å sulte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva spiser dere for å gå ned i vekt? Jeg er konstant sulten og går ned men ikke så greit å være sulten

Anonymous poster hash: 562e0...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Hva spiser dere for å gå ned i vekt? Jeg er konstant sulten og går ned men ikke så greit å være sulten

Anonymous poster hash: 562e0...922

Vil heller snakke om det jeg ikke spiser....nemlig sjokolade. Ved å kutte ut sjokolade har jeg gått ned over to kilo siden mandag. Men jeg må vel spise mindre av maten og hvis jeg skal videre ned i vekt, men å gå sulten orker jeg ikke. Tror ikke det er bra å sulte seg, man blir jo bare uvel av det og går fort opp kiloene når en begynner å spise mer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva spiser dere for å gå ned i vekt? Jeg er konstant sulten og går ned men ikke så greit å være sulten

Anonymous poster hash: 562e0...922

 

Kutt ut all kaloriholdig drikke (brus, saft, juice, melk, kaffe/te med sukker, osv).

Anonymous poster hash: f2ac9...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Mest mulig variert mat laget fra bunnen av ekte og rene råvarer, ikke for mye og ikke for lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller snakke om det jeg ikke spiser....nemlig sjokolade. Ved å kutte ut sjokolade har jeg gått ned over to kilo siden mandag. Men jeg må vel spise mindre av maten og hvis jeg skal videre ned i vekt, men å gå sulten orker jeg ikke. Tror ikke det er bra å sulte seg, man blir jo bare uvel av det og går fort opp kiloene når en begynner å spise mer igjen.

To kilo fettvekt er ca. 14.000 kalorier og jeg nekter å tro at du til vanlig har spist så mye sjokolade. :) Det er nok en del vann, mest vann, for karbohydrater (som sjokolade har mye av) binder mer vann i kroppen enn fett og proteiner. :)

 

Men godt jobba å klare å kutte ned på et sjokoladeinntak som tydeligvis har vært i høyeste laget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser dere for å gå ned i vekt? Jeg er konstant sulten og går ned men ikke så greit å være sulten

Anonymous poster hash: 562e0...922

Det hjelper mye å kutte ut all kaloriholdig drikke (juice, brus, saft osv...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva spiser dere for å gå ned i vekt? Jeg er konstant sulten og går ned men ikke så greit å være sulten

Anonymous poster hash: 562e0...922

Mye grønnsaker (cherrytomat, paprika, gulrot) og mye magre proteinkilder (cottage cheese, mager kesam, skyr, kyllingfilet, roastbeef etc. ).

Anonymous poster hash: c6ec7...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mye grønnsaker (cherrytomat, paprika, gulrot) og mye magre proteinkilder (cottage cheese, mager kesam, skyr, kyllingfilet, roastbeef etc. ).

Anonymous poster hash: c6ec7...ac3

 

Det er fettet og proteinene som metter skikkelig da... Men det er klart - fett inneholder mer kalorier så  man kan ikke spise for mye av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hva spiser dere for å gå ned i vekt? Jeg er konstant sulten og går ned men ikke så greit å være sultenAnonymous poster hash: 562e0...922

Jeg mener det samme som de fleste andre: det er enklest å kutte ned på karbohydrater/ sukker. Det inneholder mye kalorier men gir ikke så mye metthetsfølelse.

Å trene er en god, langsiktig løsning. For at det skal monne må det bli en fast rutine. Du bør ha perspektiv på et halvt år eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

To kilo fettvekt er ca. 14.000 kalorier og jeg nekter å tro at du til vanlig har spist så mye sjokolade. :) Det er nok en del vann, mest vann, for karbohydrater (som sjokolade har mye av) binder mer vann i kroppen enn fett og proteiner. :)

 

Men godt jobba å klare å kutte ned på et sjokoladeinntak som tydeligvis har vært i høyeste laget. :)

Spiste sjokolade hele dagen da, men mulig det er vann som har forsvunnet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...