Gå til innhold

Ukas trening - uke 15 - 2014


Lillemus

Anbefalte innlegg

Var syk et par dager så denne uka ble litt så som så...

 

Mandag - 15 km / 90 min sykkel til og fra jobb

Tirsdag - 17 km / 82 min sykkel til og fra jobb

Onsdag - syk

Torsdag - syk

Fredag - hviledag

Lørdag - hviledag

Søndag - 100 min / 4,5 km geocaching med ungene + 60 min styrke

 

Greit nok, men skulle gjerne vært i form til å trene 2-3 økter til. Har vel ikke de største forhåpninger til påska heller siden det ikke finnes ski-snø dit vi skal, men forhåpentligvis blir det mulig å gå på føttene i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igjen - jeg er fornøyd med uka, men ikke helga:

Mandag: sykle til og fra jobb 14 km, 50 min

Tirsdag: 60 min intervall/fleks

Onsdag: sykle til og fra jobb

Torsdag: 60 min rask gange/lett jogging

Fredag: 75 min badminton

Søndag: Har hatt skritteller på, men har bare fått 6000 skritt. Må enten få 4000 til eller trene styrke eller sykkel i 30 min, ellers kan jeg ikke krysse av på trimlista på jpbben ;-)

Har vært masse ute i dag uten at det har blitt særlig m skritt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det vel, mtp sykdom!

Her ble det to ganger m styrke (pt), en tur i skogen og en i slalombakken(au au lårene mine, og slalomjakken, kjøpt for 2 år siden, er like trang som i vinterferien, dvs ikke i bruk)

Dessverre klarte jeg ikke å holde meg til godteristoppen, så her ble det mye både i går og i dag..... Og 3 bensinstasjonsboller ned fra fjellet. Jada. Godt det er pt igjen i morgen...

Planen er å trene godt!! kommende uke, men har ikke de aller største ambisjonene hva angår kosthold - ett påskeegg m smågodt og kanskje en softis blir det... Og vin, a lot... Satser deretter på strengt regime.

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...