Gå til innhold

Morgenkåt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan kan jeg løse dette uten at jeg må stå tilig opp for å slippe unna? Jeg er nesten aldri i det moduset om morgenen, å han våkner med DET brødet.....å er kjempeklar. Jeg får så dårlig samvittighet at jeg går å legger meg på stua..... Men jeg prøver, men jeg er virkelig ikke kåt om morgenen. Sukk........noen forslag?

Anonymous poster hash: 5c86c...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan jeg løse dette uten at jeg må stå tilig opp for å slippe unna? Jeg er nesten aldri i det moduset om morgenen, å han våkner med DET brødet.....å er kjempeklar. Jeg får så dårlig samvittighet at jeg går å legger meg på stua..... Men jeg prøver, men jeg er virkelig ikke kåt om morgenen. Sukk........noen forslag?Anonymous poster hash: 5c86c...b28

Selv om du er i forhold trenger du vel ikke alltid stille opp når han er klar? Gjør han det alltid når du er klar? Bare overse det og vær opptatt med andre ting! Sove, lese, lage frokost eller annet. Jeg fikk ikke dårlig samvittighet av å ikke stille opp da jeg var i forhold med en som klaget på lite sex, men nå er jeg singel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg er litt usikker på om jeg skjønner problemstillingen helt. Det er vanlig å ha ståkuk om morgenen, men det i seg selv betyr ikke at man forventer sex eller i det hele tatt er kåt. Er det slik at han tar initiativ om morgenen eller antar du bare at han er kåt pga morrabrødet? Det er bedre si nei på en hyggelig måte enn å rømme til stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...