Gå til innhold

Person på finn sa f#ck you til meg.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Personen sendte en melding via finn.no og skreiv denne stygge setningen ut av det blå. Det 3 måneder etter at jeg hadde pratet høffelig med personen. Dette førte til at jeg slettet kontoen min på finn fordi jeg ikke liker å få så stygge kommentarer. Desverre vet personen telefon nummeret mitt og sånt også. Hva gjør jeg for at personen ikke skal ta meg? Kommer personen til å spore meg opp?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor i alle dager skal personen "ta deg"? Har du solgt han noe han er misfornøyd med?



Anonymous poster hash: 2452f...401
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Hvorfor i alle dager skal personen "ta deg"? Har du solgt han noe han er misfornøyd med? Anonymous poster hash: 2452f...401

Jeg snakket med personen for 3 måneder siden om å kjøpe noen dyr med bur av personen og møte på halvveien. 4 timer før vi skulle møtes måtte jeg avslå avtalen og skrev på en høffelig måte at jeg ikke kunne likevel. Personen svarte aldri. Ikke før i dag. Jeg er bare redd for at personen er en sån person med mordervåpen og sånt som syntes jeg var en sån dust som ikke møtte opp. Derfor kan det hende at personen vil ta hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker?

Vel, var sikkert slik at han ikke så meldingen din før han hadde dratt for å møte deg på halvveien, også ble han litt sur siden du ikke møtte opp også glemte han det også kom han på det nå og skrev en høflig liten fØck you og så er det ute av verden for hans del. Tror ikke du har mye å frykte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen sendte en melding via finn.no og skreiv denne stygge setningen ut av det blå. Det 3 måneder etter at jeg hadde pratet høffelig med personen. Dette førte til at jeg slettet kontoen min på finn fordi jeg ikke liker å få så stygge kommentarer. Desverre vet personen telefon nummeret mitt og sånt også. Hva gjør jeg for at personen ikke skal ta meg? Kommer personen til å spore meg opp?

Dette her er da ikke noe mer  bry seg om. Nå dramatiserer du voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sur kjerring

Håper da jeg ikke er en potensiell øksemorder fordi jeg har tatt styggeorda i munnen...

 

Vask munnen med såpe, så er faren over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...