Gå til innhold

Håper det er lov med et gladinnlegg her.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Det har ikke jeg bidratt så mye med på samliv, men nå har jeg lyst  :)

 

Nå har jeg kjent kjæresten i et halvt år og jeg er enda mer forelsket enn jeg var i starten. Med mine erfaringer, tok det litt tid før jeg turde å slippe følelsene helt løs. Men nå, jeg kan nesten ikke skjønne at det er sant :wub:  Enten har jeg funnet meg verdens beste mann, eller så har jeg blitt så vant til oppførselen til den gamle mannen gjennom 23 år at jeg ikke forsto at det fantes slike bra menn. Gresset VAR virkelig grønnere på andre siden av gjerdet og jeg kastet bort en del år på å bli værende, men gjort er gjort.

 

Alt er bra med han. Kunne ha ramset opp så mye.

 

En litt euforisk hilsen i fra meg som håper at et gladinnlegg tåles her på forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Det har ikke jeg bidratt så mye med på samliv, men nå har jeg lyst  :)

 

Nå har jeg kjent kjæresten i et halvt år og jeg er enda mer forelsket enn jeg var i starten. Med mine erfaringer, tok det litt tid før jeg turde å slippe følelsene helt løs. Men nå, jeg kan nesten ikke skjønne at det er sant :wub:  Enten har jeg funnet meg verdens beste mann, eller så har jeg blitt så vant til oppførselen til den gamle mannen gjennom 23 år at jeg ikke forsto at det fantes slike bra menn. Gresset VAR virkelig grønnere på andre siden av gjerdet og jeg kastet bort en del år på å bli værende, men gjort er gjort.

 

Alt er bra med han. Kunne ha ramset opp så mye.

 

En litt euforisk hilsen i fra meg som håper at et gladinnlegg tåles her på forumet :-)

Så bra for deg! Alltid bra å lese om positive ting i livet til folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt euforisk hilsen i fra meg som håper at et gladinnlegg tåles her på forumet :-)

Selvfølgelig er det lov med gladinnlegg - det burde vært mye mer av det faktisk! :) Herlig å høre at du har det så godt - det fortjener du!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg bidratt så mye med på samliv, men nå har jeg lyst  :)

 

Nå har jeg kjent kjæresten i et halvt år og jeg er enda mer forelsket enn jeg var i starten. Med mine erfaringer, tok det litt tid før jeg turde å slippe følelsene helt løs. Men nå, jeg kan nesten ikke skjønne at det er sant :wub:  Enten har jeg funnet meg verdens beste mann, eller så har jeg blitt så vant til oppførselen til den gamle mannen gjennom 23 år at jeg ikke forsto at det fantes slike bra menn. Gresset VAR virkelig grønnere på andre siden av gjerdet og jeg kastet bort en del år på å bli værende, men gjort er gjort.

 

Alt er bra med han. Kunne ha ramset opp så mye.

 

En litt euforisk hilsen i fra meg som håper at et gladinnlegg tåles her på forumet :-)

Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig hyggelig å lese ;) Etter to år er jeg fremdeles like happy med mannen jeg traff etter 13 år alene. Vi har det helt supert sammen og det er så fantastisk å lese at du også har funnet mannen i ditt liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Så bra for deg! Alltid bra å lese om positive ting i livet til folk :D

Takk for det Stjernestøv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Selvfølgelig er det lov med gladinnlegg - det burde vært mye mer av det faktisk! :) Herlig å høre at du har det så godt - det fortjener du!  :D

Takk ! :-) Synes selv jeg fortjener det :-) Vi fortjener hverandre som kjæresten så fint, sa det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Veldig hyggelig å lese ;) Etter to år er jeg fremdeles like happy med mannen jeg traff etter 13 år alene. Vi har det helt supert sammen og det er så fantastisk å lese at du også har funnet mannen i ditt liv

Ja, det kan jeg se at dere har det supert sammen . Det er så godt å se  :)  Jeg tror det kan være en fordel å møte partneren i voksen alder. Da er man mer bevisst på hva man ønsker ut av et forhold, man har modnest selv også og vet bedre hva som skal til for at det skal bli et bra forhold. Selvsagt er lettere når en ikke har småbarn lenger og tid til å nyte hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjent kjæresten i et halvt år og jeg er enda mer forelsket enn jeg var i starten. Med mine erfaringer, tok det litt tid før jeg turde å slippe følelsene helt løs. Men nå, jeg kan nesten ikke skjønne at det er sant :wub: 

Alt er bra med han. Kunne ha ramset opp så mye.

 

En litt euforisk hilsen i fra meg som håper at et gladinnlegg tåles her på forumet :-)

Hærlig - virkelig godt å lese! :D

Ps. Håper både fest og kjole i påsken ble en suksess! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hærlig - virkelig godt å lese! :D

Ps. Håper både fest og kjole i påsken ble en suksess! ;)

He he, jeg endte opp med to kjoler og ingen av dem ble bestilt på nett  :) Men nå var det ikke kjolen som var avgjørende for at det ble ei bra påske her altså  :P Har vært ei drømmepåske med drømmemannen. Mange skiturer, nydelig vær, bra musikk, god mat , pluss, pluss pluss  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg endte opp med to kjoler og ingen av dem ble bestilt på nett  :) Men nå var det ikke kjolen som var avgjørende for at det ble ei bra påske her altså  :P Har vært ei drømmepåske med drømmemannen. Mange skiturer, nydelig vær, bra musikk, god mat , pluss, pluss pluss  :wub:

Regnet ikke med at kjole var avgjørende nei... takk og lov :P Men skikkelig kos å høre at du har det bra - så fortjent å få nyte kjæresteri, oppmerksomhet, omsorg og latter ++ syns jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...