Gå til innhold

Date datterens lærer? ;)


katjakai

Anbefalte innlegg

Jeg ble skilt for snart fire år siden, har hatt et par-tre forhold siden, men har ikke vært klar for noe seriøst, så ingen av disse har møtt døtrene mine. Føler nå at det er greit med en mann i livet mitt 'på ordentlig'.

Nå har det seg sånn at den ene datteren min har en utrolig kjekk og koselig lærer, som jeg har blitt litt betatt av...han er 7 år yngre enn meg, jeg er 39, men det er ikke såå stor aldersforskjell syns jeg. Han kommer alltid nesten løpende når jeg kommer på et eller annet i forb. med skolen, for å prate, og praten går lett og greit. Vet det ikke automatisk betyr at han er interessert i meg, men har veldig lyst til å bli bedre kjent med ham, så nå sitter jeg og lurer på hvordan jeg skal gå fram for å finne ut om det er håp ;) Kan jeg legge ham til på Facebook og sende en mld der? Ringe er jeg for pysete til... Gode forslag og innspill mottas med takk ;)

Datteren min vet selvfølgelig ikke om mine skumle planer, men hun har tidligere foreslått ham som en mann jeg burde satse på ;) (Det skal sies at jeg har to stk overivrige døtre når det gjelder å skaffe mor en ny mann ;) ) Det er også bare to mnd til hun er ferdig på denne skolen, for å rykke opp i 'gradene', så ingen fare med ubehagelig lærer/mamma-forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Idiottanke å gjøre noe med dette. Det minste du kan gjøre er å vente til datteren din er ferdig på denne skolen for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror læreren vil unngå å havne i en sånn situasjon. Jeg tipper dessuten at foreldre på Facebook er en uting for læreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som FlyFly - vent i det minste til datteren din er ferdig på denne skolen! Jeg håper hun er den yngste da, slik at ikke søstra også begynner på samme skole? I så fall bør du glemme hele fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt råd å vente til datteren er ferdig på denne skolen, noe annet virker veldig uproft... Etter det.. vel, sende ham en sms? Evt en melding på Face uten å legge ham til? Håpe du møter på ham tilfeldig..?



Anonymous poster hash: 2202d...80e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det er nok av folk som har hatt sin far eller mor som lærer, så ser ikke noe galt i dette. Go for it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble skilt for snart fire år siden,

Nå har det seg sånn at den ene datteren min har en utrolig kjekk og koselig lærer, s

 

Det er bare to mnd til hun er ferdig på denne skolen,

 

Idiottanke å gjøre noe med dette. Det minste du kan gjøre er å vente til datteren din er ferdig på denne skolen for godt.

Enig med flyfly. Du har vært singel i fire år og det burde ikke være noe problem å vente et par- tre måneder til. Etter at datteren din ikke lenger har han som lærer kan du sikkert legge han til på Facebook og ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Er enig i at to mnd ikke er noe til eller fra, hadde ikke tenkt å kaste meg over ham i morgen for å be ham om å flytte inn ;) Det er forresten min yngste som har ham som lærer.

Ser ikke helt problemet med å ta kontakt med ham nå, er ikke meningen at jentene mine skal vite om dette uansett. Iallefall ikke på lang tid hvis det skulle bli noe...Om han syns det er greit er noe helt annet, men da får jeg ikke noe verre enn et nei. MEN syns det er veldig greit å høre hva dere syns, for det man tenker er ok i sitt eget lille hodet, trenger ikke være så fornuftig når man er litt betatt :)

 

Venter litt tenker jeg, så får jeg se hvordan jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

han er 7 år yngre enn meg, jeg er 39

 

Blir nesten litt barnerov?

Anonymous poster hash: d86aa...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir nesten litt barnerov?

Anonymous poster hash: d86aa...3df

 

Hehehe, barnerov?? Jeg var gift med en mann som var seks år eldre enn meg, var det også barnerov, altså fra hans side syns du? Eller er du en av de med den fantastiske dobbeltmoralen som sier at det er greit at mannen er 5, 10, 15, kanskje 20 år eldre enn dama, mens vi kvinner skal finne en mann som er max 3 år yngre enn oss? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehehe, barnerov?? Jeg var gift med en mann som var seks år eldre enn meg, var det også barnerov, altså fra hans side syns du? Eller er du en av de med den fantastiske dobbeltmoralen som sier at det er greit at mannen er 5, 10, 15, kanskje 20 år eldre enn dama, mens vi kvinner skal finne en mann som er max 3 år yngre enn oss? ;)

:P

Anonymous poster hash: d86aa...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt problemfritt å date sitt barns lærer vil jeg tro. Enig med de andre her som mener du bør vente de få månedene som er igjen før du slår til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vente to måneder høres lurt ut. Så er det utproblemstisk - også det at han er sju år yngre. Herregud - er jo voksen mann da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, han er absolutt voksen mann :) Og å vente to mnd er jo ikke noe problem, det siste jeg ønsker er at det skal bli et problem i forhold til datteren min og skolen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jaaa, han er absolutt voksen mann :) Og å vente to mnd er jo ikke noe problem, det siste jeg ønsker er at det skal bli et problem i forhold til datteren min og skolen... :)

 

Men så er det bare å kjøre på!

 

Anonymous poster hash: 2c05e...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...