Gå til innhold

Få en mann til å føle seg elsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan gjør man det? 

 

Vil han skal føle hvor mye jeg setter pris på han, at han holder ut med meg, og hvor snill og omsorgsfull han er. 

 

Føler ikke levende lys og middag er nok...



Anonymous poster hash: aa62b...9c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Nicklusheletida

    10

  • AnonymBruker

    9

  • tonie

    4

  • Kayia

    4

 

Hvordan gjør man det? 

 

Føler ikke levende lys og middag er nok...

Anonymous poster hash: aa62b...9c5

 

Ikke tenk for vanskelig i hvert fall.  Den vitsen om at "kom gjerne naken, ta med øl og hold smella når kampen starter kl. 16" er ikke for ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Husk hvordan han var du du fant han. La han i hovedsak være slik.

 

Vær snill og blid. Ingen liker masing.

 

Singellivet er vanligvis riktig bra - la han føle at samlivet er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan gjør man det? 

 

Vil han skal føle hvor mye jeg setter pris på han, at han holder ut med meg, og hvor snill og omsorgsfull han er. 

 

Føler ikke levende lys og middag er nok...

Anonymous poster hash: aa62b...9c5

 

 

Jeg tror det viktigste er det daglige, ikke store greier som fort blir kleint. Du sier han "holder ut med deg". Hva må han holde ut med? Det viktigste du kan gjøre er å skjerme han fra sykdom/ustabilitet så langt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hvordan gjør man det? 

 

Vil han skal føle hvor mye jeg setter pris på han, at han holder ut med meg, og hvor snill og omsorgsfull han er. 

 

Føler ikke levende lys og middag er nok...

Anonymous poster hash: aa62b...9c5

 

Menn er enkle... Ta initiativ til sex av og til - og si ja når han spør.... Når menn føler seg avvist på den fronten, føler de seg ikke så elsket... Menn og kvinner er forskjellige, ikke alle menn liker romantisk dill og dall med roser osv, bare de får sex er de fornøyd. Hva med å invitere han på en aften for deg og ham. Du lager en deilig middag (med hans yndlingsrett), er han fotballfan - så kan dere se en kamp sammen (og du heier like entusiastisk som han). Etter at kampen er ferdig tilbyr du han massasje... massasjen blir mer og mer intens og du hvisker i øret hans hvor mye du setter pris på han osv.... (og kanskje ender det med sex,.... ) :)

Anonymous poster hash: b4a13...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er enkle... Ta initiativ til sex av og til - og si ja når han spør.... Når menn føler seg avvist på den fronten, føler de seg ikke så elsket... Menn og kvinner er forskjellige, ikke alle menn liker romantisk dill og dall med roser osv, bare de får sex er de fornøyd. Hva med å invitere han på en aften for deg og ham. Du lager en deilig middag (med hans yndlingsrett), er han fotballfan - så kan dere se en kamp sammen (og du heier like entusiastisk som han). Etter at kampen er ferdig tilbyr du han massasje... massasjen blir mer og mer intens og du hvisker i øret hans hvor mye du setter pris på han osv.... (og kanskje ender det med sex,.... ) :)

 

Tror ikke menn er så glad i massasje slik de fleste jenter er.

Enig. Tror også mange menn vil foretrekke å få stikke og se fotball med en kompis framfor å sitte med kona... ;)

 

Sex derimot tror jeg funker for mange. Ukomplisert og ukrevende sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tindre av beundring når han gjør ting og når dere er ute blant andre, og si at han er veldig flink, sterk og klok. Og det som nhd nevner. Det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn og kvinner er forskjellige

 

 

Nå drar du frem gamle fordommer fra forrige århundre. Det er forskjell fra person til person, men du kan ikke generalisere på den måten!

Anonymous poster hash: 2bac5...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå drar du frem gamle fordommer fra forrige århundre. Det er forskjell fra person til person, men du kan ikke generalisere på den måten!

Anonymous poster hash: 2bac5...34b

 

Menn og kvinner er forskjellige, og vil til føye, svært forskjellige også. og derfor kan de utfylle hverandre så godt også. Men det noen som har nok med seg selv også.Da tenker jeg ikke det som de å få barn og slike ting, men på det følelsemessige  plan, og måten å tenke på , det er noe grunnleggende der, det samme med mannen.  Men det er jo selvfølgelig stor variasjon på både kvinner og men ellers. 

Endret av FGT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn og kvinner er forskjellige, og vil til føye, svært forskjellige også. og derfor kan de utfylle hverandre så godt også. Men det noen som har nok med seg selv også.Da tenker jeg ikke det som de å få barn og slike ting, men på det følelsemessige  plan, og måten å tenke på , det er noe grunnleggende der, det samme med mannen.  Men det er jo selvfølgelig stor variasjon på både kvinner og men ellers. 

 

Dette avvises av moderne forskning.

Anonymous poster hash: 52f13...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette avvises av moderne forskning. Anonymous poster hash: 52f13...a70

Hvilken forskning kan 100 % dokumentere at det er slik? Jeg vet at de har prøvd med alle midler i mangen år, å gjøre oss mer lik enn vi er. Selv om vi ikke er like så er vi alle like viktige, og det er det som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken forskning kan 100 % dokumentere at det er slik? Jeg vet at de har prøvd med alle midler i mangen år, å gjøre oss mer lik enn vi er. 

 

Og det har de klart.

Anonymous poster hash: 52f13...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mer enn jeg har sett.

 

Jeg lærte  noe helt annet på skolen.

Anonymous poster hash: 52f13...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette avvises av moderne forskning.

Anonymous poster hash: 52f13...a70

 

Noe som  jeg kan vise til som viser at kvinner og menn er så forskjellige, at de er villige til å gå gjennom en lang behandling, også kirurgisk, for å bli mer hel, bli det de føler seg at de er inne i seg. Hvorfor er dette så viktig for dem ?  Hvis mann og kvinne hadde vært nokså like så skjønner jeg ikke vitsen med det da ? For det andre. så er det ingen som forteller dem at de for eksempel er ei kvinne i en mannskropp. Det skjønner det så godt selv, selv barn viser kan vise det. Spør ikke meg hvorfor, men de må ha noe som ikke harmonerer med dem.Det de føler seg innvendig er vel det mest avgjørende. 

Endret av FGT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte  noe helt annet på skolen. Anonymous poster hash: 52f13...a70

Se litt rundt deg. En stund skulle de ha mange kvinner til å bli snekker. Hvor mange kvinnelige snekkere har vi i dag. Jeg vet om fler som tok utdanningen men begynte å jobbe med andre ting. Snekkeryrket var for tungt. Noen klarer det og trives med det. Jeg mener at kvinner og menn må få velge det de ønsker, men det må ikke være om å gjøre å presse de inn i noe som ikke er naturlig for de, slik de en gang prøvde på. De jobbet mye for likestilling. Men det er vel så viktig å jobbe for likeverdt. For uansett så blir vi aldri helt like, selv om noen kvinner har mer mannlige trekk og noen menn har mer kvinnelige trekk. Det trodde jeg faktisk de hadde begynt å innse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Se litt rundt deg. En stund skulle de ha mange kvinner til å bli snekker. Hvor mange kvinnelige snekkere har vi i dag. Jeg vet om fler som tok utdanningen men begynte å jobbe med andre ting. Snekkeryrket var for tungt. Noen klarer det og trives med det. Jeg mener at kvinner og menn må få velge det de ønsker, men det må ikke være om å gjøre å presse de inn i noe som ikke er naturlig for de, slik de en gang prøvde på. De jobbet mye for likestilling. Men det er vel så viktig å jobbe for likeverdt. For uansett så blir vi aldri helt like, selv om noen kvinner har mer mannlige trekk og noen menn har mer kvinnelige trekk. Det trodde jeg faktisk de hadde begynt å innse.

 

Er det mer naturlig at mor steller hjemme og tar seg av barn, og far er på jobben? 

Anonymous poster hash: 52f13...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...