Gå til innhold

NHD er kjøpedilla på smågodt å snop en lidelse?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg skal til psykiater snart på kontrolltime og jeg lurer på om jeg bør ta opp dette med at jeg så snart jeg får penger på kortet bruker alle pengene på snop å stapper snopet inni munnen min og eter alt opp samme dag. Bør jeg ta dette opp med ham? Jeg klarer ikke la Være og jeg bruker krom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Krom hjelper ikke på dårlig impulskontroll. Ta det opp med psykiater, manglende impulskontroll kan være en del av psykdom. Det er likevel ingen unnskyldning, for å slutte å spise snop må du rett og slett bestemme deg for å slutte og så holde deg til det. Ingen pille vil få deg til å slutte å ødelegge helsa og bruke opp alle pengene dine.



Anonymous poster hash: 62e5c...67b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal til psykiater snart på kontrolltime og jeg lurer på om jeg bør ta opp dette med at jeg så snart jeg får penger på kortet bruker alle pengene på snop å stapper snopet inni munnen min og eter alt opp samme dag. Bør jeg ta dette opp med ham? Jeg klarer ikke la Være og jeg bruker krom.

 

Du må oppføre deg som en voksen person og bestemme deg for å slutte med dette.

Anonymous poster hash: fc662...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Ok. Jeg har også skyhøyt kolesterol og orker ikke trene eller være i aktivitet, bare å gå på besøk å spise masse kaker og snoperier. Jeg prøver å la Være men viljen inni hodet mitt inni magen min er så supersterk og jeg klarer ikke stå imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Du må oppføre deg som en voksen person og bestemme deg for å slutte med dette. Anonymous poster hash: fc662...8b4

Det har jeg prøvd på, men det nytter ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Jeg tenker alltid når jeg går på vekta å ser jeg har gått opp i kilo, at nå må jeg skjerpe meg å slutte å spise usunt snop og chips, men jeg sprekker alltid etter en dag og to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man blir vel kvalm lenge før man klarer å bruke opp pengene sine på noe sånt?



Anonymous poster hash: 2c106...f36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Man blir vel kvalm lenge før man klarer å bruke opp pengene sine på noe sånt? Anonymous poster hash: 2c106...f36

Magen min er blitt så svær at jeg aldri blir kvalm Selvom jeg sluker snopet og godteriene til 110 kr på en dag.(40 kr bruker jeg på lotto).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får bare 150 kr på tilleggskortet mitt.

 

Og da bruker du 110 på godteri og 40 på lotto hverdag????

Anonymous poster hash: fc662...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Og da bruker du 110 på godteri og 40 på lotto hverdag???? Anonymous poster hash: fc662...8b4

40 kr på lotto på, lørdagen en gang i uken og 110 kr hele uka på snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har lagt på meg 10 kilo siden i vinter.

 

Det er ikke noe rart. Du får be om å få 50 kr i steden for 150.

Anonymous poster hash: fc662...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Jeg skal til psykiater snart på kontrolltime og jeg lurer på om jeg bør ta opp dette med at jeg så snart jeg får penger på kortet bruker alle pengene på snop å stapper snopet inni munnen min og eter alt opp samme dag. Bør jeg ta dette opp med ham? Jeg klarer ikke la Være og jeg bruker krom.

Ja, ta det opp med han dette høres ikke sunt ut

 

Altså gjør alt du kan for å bedre situasjonen selv, og forklar han hva det ikke er du klarer og spørr om han har noen tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Ok. Saken er den at jeg klarer ikke styre lystene mine om snop. Snop er alt jeg tenker på dag ut og dag inn. Jeg er nødt til å ha 150 på kortet for avogtil går jeg på kino med en venn.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Ja, ta det opp med han dette høres ikke sunt ut

 

Altså gjør alt du kan for å bedre situasjonen selv, og forklar han hva det ikke er du klarer og spørr om han har noen tips

Ok. Jeg skal spørre ham. Risikerer jeg å få en psykisk lidelse diagnose å blir lagt inn igjen da? Jeg har nettopp begynt i ny jobb. Når jeg ser på tynne mennesker føler jeg meg stygg og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Jeg er også redd for å vise armene mine til gutter/menn med en spesiell hårsveis. Dette henger igjen etter da jeg hadde spisevegring i 2005. Da vegne jeg 59 kg tilslutt Selvom jeg var 178 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok. Saken er den at jeg klarer ikke styre lystene mine om snop. Snop er alt jeg tenker på dag ut og dag inn. Jeg er nødt til å ha 150 på kortet for avogtil går jeg på kino med en venn.

 

Så du klarer å la være å bruke opp pengene da?

Anonymous poster hash: 2ecab...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Så du klarer å la være å bruke opp pengene da? Anonymous poster hash: 2ecab...973

Nei fordi jeg får påfyll til kino av mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...