Gå til innhold

Dreper du veps?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det kommer mange veps inn når viduer står åpne, før tok jeg dem i et glass og slapp dem ut. Nå dreper jeg dem, men er det rett? Så på nyhetene at det er lite veps for tiden, syns det er mange jeg. Edderkopper dreper jeg også, de er så ekle og gir meg frysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    21

  • AnonymBruker

    10

  • Madelenemie

    6

  • frosken

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv

Jeg har myggnetting foran vinduene slik at dyr ikke kommer inn i mitt territorium. Slik liker jeg det

Det var lurt men det blir mange myggnett det da, men kunne tenkt meg å ha det på soverommet. Så et stor ekkel edderkopp i taket her en dag, den tørte jeg ikke ta. Hvor får jeg kjøpt myggnett? Europris har de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg har myggnetting foran vinduene slik at dyr ikke kommer inn i mitt territorium. Slik liker jeg det

Eller kan jeg bestille det på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Vet ikke hvor man kjøper det jeg, kjøpte det i en butikk som solgte gardiner og slikt for 5-6 år siden husker ikke hvem det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Vet ikke hvor man kjøper det jeg, kjøpte det i en butikk som solgte gardiner og slikt for 5-6 år siden husker ikke hvem det var

Finner det vel en plass, de vepsene går meg virkelig på nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DexterMorgan

Jeg hater insekter, jeg orker ikke gå tur i skogen lenger fordi de svermer meg, bruker bare skogen på vinterstid nå =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg hater insekter, jeg orker ikke gå tur i skogen lenger fordi de svermer meg, bruker bare skogen på vinterstid nå =(

Før når jeg syklet fikk jeg de i munnen og i nesen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Det kommer mange veps inn når viduer står åpne, før tok jeg dem i et glass og slapp dem ut. Nå dreper jeg dem, men er det rett? Så på nyhetene at det er lite veps for tiden, syns det er mange jeg. Edderkopper dreper jeg også, de er så ekle og gir meg frysninger.

Hei!

Jeg dreper dem med alt fra elektriske støt til langsom drukningsdød

Jeg har glass i trærne når det blir mye veps og juice i disse, vepsene krabber oppi og kommer ikke ut.

Min mann driver med elektrisk vepsedreper, jeg bryr meg lite om veps, men andre er livredde.

Jeg har hatt bier, så er ikke redd for dem, bier liker jeg selvsagt og dreper jeg ikke.

Men veps er betydelig hissigere og stikkelystne.

Men mennesker er redd for bier også...sukk, så derfor kan jeg ikke ha bikube i byen, mange ser ikke forskjell på veps og bier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Jeg dreper dem med alt fra elektriske støt til langsom drukningsdød

Jeg har glass i trærne når det blir mye veps og juice i disse, vepsene krabber oppi og kommer ikke ut.

Min mann driver med elektrisk vepsedreper, jeg bryr meg lite om veps, men andre er livredde.

Jeg har hatt bier, så er ikke redd for dem, bier liker jeg selvsagt og dreper jeg ikke.

Men veps er betydelig hissigere og stikkelystne.

Men mennesker er redd for bier også...sukk, så derfor kan jeg ikke ha bikube i byen, mange ser ikke forskjell på veps og bier ?

Har det under kontroll du da, her får de en kjapp og smertefri død med et klask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Har det under kontroll du da, her får de en kjapp og smertefri død med et klask.

Hei!

Jeg gjør det samme:-) i år.

I fjor var plommetrærne fulle av veps, da hang jeg opp fellene.

Edderkopper og andre insekter bærer jeg ut:-) for også de er min mann redd??

Eller min datter, ikke biter edderkoppene, men redde er delikevel, merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hei!

Jeg gjør det samme:-) i år.

I fjor var plommetrærne fulle av veps, da hang jeg opp fellene.

Edderkopper og andre insekter bærer jeg ut:-) for også de er min mann redd??

Eller min datter, ikke biter edderkoppene, men redde er delikevel, merkelig

Jeg har lest at edderkopper biter, de er skremmende med sine ekle ben som kravler rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det eneste jeg dreper er mygg og fluer, alt annet fanger jeg og slipper ut:)

Glad de da som er i dine hendeer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Hei!

Jeg gjør det samme:-) i år.

I fjor var plommetrærne fulle av veps, da hang jeg opp fellene.

Edderkopper og andre insekter bærer jeg ut:-) for også de er min mann redd??

Eller min datter, ikke biter edderkoppene, men redde er delikevel, merkelig

 

Edderkopper er ikke insekter! Og du kaller deg biolog  :D

 

Jeg er dyrevenn, men slike kryp knuser jeg uten samvittighetskvaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Edderkopper er ikke insekter! Og du kaller deg biolog  :D

 

Jeg er dyrevenn, men slike kryp knuser jeg uten samvittighetskvaler!

Hei!

Vi som er biologer, har våre spesialområder.

Og selv om edderkopper ikke er insekter så går de likevel under entomologien:-)

Jeg er medlem av entomologisk forening, :-)

og ja jeg har både papirer og annen dokumentasjon på å være biolog :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vepseallergi og må derfor forholde meg så rolig Jeg bare kan når de svinser rundt meg. Slo etter dem med mord i blikket og bomme ville være en dårlig ide. Jeg har måttet ta et par stik i år fordi de har svinset inn og ikke ut igjen. Jeg liker ikke å drepe dem og sier unnskyld høyt :)



Anonymous poster hash: 18580...354
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Jeg har vepseallergi og må derfor forholde meg så rolig Jeg bare kan når de svinser rundt meg. Slo etter dem med mord i blikket og bomme ville være en dårlig ide. Jeg har måttet ta et par stik i år fordi de har svinset inn og ikke ut igjen. Jeg liker ikke å drepe dem og sier unnskyld høyt :)

Anonymous poster hash: 18580...354

 

Jeg tenker vi dreper jo, ikke fint. Bra du sier unskyld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...