Gå til innhold

ute av spill


neella

Anbefalte innlegg

Okei. Nå er det noe som virkelig har ført meg til kanten av stupet. Jeg kan ikke helt huske når det startet, men jeg føler meg så annerledes. Det er noe som har forandret seg, det virker som jeg forstår ting på en ny (negativ) måte. Det er ikke noe mer. Jeg merker ubehag i kroppen, kalde gysninger (kiling, prikking) nedover beina. Jeg føler meg ikke helt som meg selv. Det er skikkelig ekkelt. Jeg føler at jeg har lyst til å gråte, men det går ikke det heller. Jeg har selvmordstanker hele tiden, men jeg prøver å avfeie de, jeg prøver å tenke at dette skal gå over. Men jeg vet ikke, jeg har ikke hatt det sånn som dette før. Jeg føler meg helt fullstendig tom. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd og hvorfor jeg ikke føler meg som meg selv og hvorfor ingenting er som det pleier. 

 

Jeg vil egentlig ikke være til bry, jeg synes det er vanskelig å snakke med andre mennesker nå, alle virker så fiendtlige. Det blir så mange misforståelser, men det er kanskje fordi jeg ikke er helt på plass. Jeg tror alle har et eller annet i mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har angstsymptomer

Du føler deg ikke som deg selv

Du har lyst til å gråte men greier det ikke

Du føler deg fullstendig tom

Du er redd for å være til bry og tror alle har noe imot deg.

Du har selvmordstanker.

 

Dette lyser alvorlig depresjon lang vei for meg i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Okei. Nå er det noe som virkelig har ført meg til kanten av stupet. Jeg kan ikke helt huske når det startet, men jeg føler meg så annerledes. Det er noe som har forandret seg, det virker som jeg forstår ting på en ny (negativ) måte. Det er ikke noe mer. Jeg merker ubehag i kroppen, kalde gysninger (kiling, prikking) nedover beina. Jeg føler meg ikke helt som meg selv. Det er skikkelig ekkelt. Jeg føler at jeg har lyst til å gråte, men det går ikke det heller. Jeg har selvmordstanker hele tiden, men jeg prøver å avfeie de, jeg prøver å tenke at dette skal gå over. Men jeg vet ikke, jeg har ikke hatt det sånn som dette før. Jeg føler meg helt fullstendig tom. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd og hvorfor jeg ikke føler meg som meg selv og hvorfor ingenting er som det pleier. 

 

Jeg vil egentlig ikke være til bry, jeg synes det er vanskelig å snakke med andre mennesker nå, alle virker så fiendtlige. Det blir så mange misforståelser, men det er kanskje fordi jeg ikke er helt på plass. Jeg tror alle har et eller annet i mot meg.

 

Vet ikke men jeg har og prikking og kalde gysninger i hele kroppen, det er noe på gang. Skremmende!

 

Ta kontakt med lege du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått noen dager uten lamictal.
Fordi jeg skulle slutte.
Tok resten av det jeg hadde liggende igår, og merket bedring etter noen timer.
Vel, jeg tror ikke jeg skal slutte på de likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått noen dager uten lamictal.

Fordi jeg skulle slutte.

Tok resten av det jeg hadde liggende igår, og merket bedring etter noen timer.

Vel, jeg tror ikke jeg skal slutte på de likevel. 

 

Jeg mener at du har tatt en riktig beslutning ifh å ikke slutte på Lamictal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått noen dager uten lamictal.

Fordi jeg skulle slutte.

Tok resten av det jeg hadde liggende igår, og merket bedring etter noen timer.

Vel, jeg tror ikke jeg skal slutte på de likevel. 

 

Hvorfor ville du slutte? Er det depresjoner du har strevd med tidligere siden du nevner den diagnosen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tilbakevendende depresjoner.
Jeg ville slutte fordi jeg følte de ikke hadde noe effekt, men jeg tror at jeg tok litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...