Gå til innhold

Om kyssing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en mann som er bare helt herlig, minus en ting..

Han har sagt han ikke er så glad i å kysse.

Jeg derimot elsker å kysse, og det betyr veldig mye for meg.

Føler at denne forskjellen kan gi frustrasjoner både for meg og han.

Jeg har ennå ikke prøvd å kysse han på bakgrunn av at han ikke er så glad i det.

Er sånn i dilemma fordi jeg liker han så veldig godt...

Men samtidig så blir det veldig feil for meg å ikke kysse med fyren...

Hjelp...hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: d1b00...015 Anonymous poster hash: d1b00...015 Anonymous poster hash: d1b00...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så mye vi kan si om dette, ut over at du enten må akseptere at det er slik, eller finne deg en ny mann som er perfekt på alle måter (som du sannsynligvis aldri kommer til å finne, og tror du du finner en så viser det seg som regel etter en stund at han ikke var det alikavel)

 

Litt off-topic så må jeg si at jeg skjønner fyren godt, munnen er til å spise puste og snakke, ikke til å utføre oralsex eller kyssing eller andre liknende unaturlige aktiviteter som vi har blitt lært opp til at er naturlige av medier og samfunn.

 

Lykke til, svaret på spørsmålet finner du i deg selv ikke på forumet desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic så må jeg si at jeg skjønner fyren godt, munnen er til å spise puste og snakke, ikke til å utføre oralsex eller kyssing eller andre liknende unaturlige aktiviteter som vi har blitt lært opp til at er naturlige av medier og samfunn.

Slike aktiviteter er høyst naturlige når man er forelsket! Og ikke bare da ;).

Jeg ville også virkelig begynt å lure om min nye date/kjæreste ikke likte å kysse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye vi kan si om dette, ut over at du enten må akseptere at det er slik, eller finne deg en ny mann som er perfekt på alle måter (som du sannsynligvis aldri kommer til å finne, og tror du du finner en så viser det seg som regel etter en stund at han ikke var det alikavel)

 

Litt off-topic så må jeg si at jeg skjønner fyren godt, munnen er til å spise puste og snakke, ikke til å utføre oralsex eller kyssing eller andre liknende unaturlige aktiviteter som vi har blitt lært opp til at er naturlige av medier og samfunn.

 

Lykke til, svaret på spørsmålet finner du i deg selv ikke på forumet desverre

Så bra at du skriver dette, synest også kyssing er pyton.

Anonymous poster hash: 74314...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare prøve å kysse han. Kanskje liker han det bedre med deg enn han har gjort med andre? ;) Jeg ville nok også følt at noe manglet om jeg ikke kunne kysse på/ med typen min, og ville nok vurdert forholdet om han satte seg helt på bakbeina der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye vi kan si om dette, ut over at du enten må akseptere at det er slik, eller finne deg en ny mann som er perfekt på alle måter (som du sannsynligvis aldri kommer til å finne, og tror du du finner en så viser det seg som regel etter en stund at han ikke var det alikavel)

 

Litt off-topic så må jeg si at jeg skjønner fyren godt, munnen er til å spise puste og snakke, ikke til å utføre oralsex eller kyssing eller andre liknende unaturlige aktiviteter som vi har blitt lært opp til at er naturlige av medier og samfunn.

 

Har ikke dette vært naturlige aktiviterer siden tidenes morgen?

Anonymous poster hash: 1d4d8...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har ikke dette vært naturlige aktiviterer siden tidenes morgen?

Anonymous poster hash: 1d4d8...3ba

 

Det har vært aktivitet siden tidenes morgen, men det gjør den ikke naturlig, bare smittsom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært aktivitet siden tidenes morgen, 

 

Helt naturlig med andre ord.

Anonymous poster hash: 1d4d8...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Helt naturlig med andre ord.

Anonymous poster hash: 1d4d8...3ba

 

Hvis du vil se "naturlige" ting så kan du se på midtøsten, eller animal planet. Jeg bor ikke i midøsten eller er utstillingsobjekt i animal planet

 

At noe kommer fra naturen (altså fra aper og andre dyr før apene) betyr ikke at det er naturlig for mennesker å fortsette med dette selv om vi stammer fra dyrene.

 

Hele det moderne vestlige samfunnet bygger på at det er naturlig å ikke gjøre naturlige ting, fordi resultatet blir bedre. Men akuratt kyssing og oralsex er ganske harmløst så de som har lyst til å holde på slikt skal selvfølgelig få lov til det, også i vesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil se "naturlige" ting så kan du se på midtøsten, eller animal planet. Jeg bor ikke i midøsten eller er utstillingsobjekt i animal planet

At noe kommer fra naturen (altså fra aper og andre dyr før apene) betyr ikke at det er naturlig for mennesker å fortsette med dette selv om vi stammer fra dyrene.

Hele det moderne vestlige samfunnet bygger på at det er naturlig å ikke gjøre naturlige ting, fordi resultatet blir bedre. Men akuratt kyssing og oralsex er ganske harmløst så de som har lyst til å holde på slikt skal selvfølgelig få lov til det, også i vesten

Hei!

:-D enig!

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike aktiviteter er høyst naturlige når man er forelsket! Og ikke bare da ;).

Jeg ville også virkelig begynt å lure om min nye date/kjæreste ikke likte å kysse.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil se "naturlige" ting så kan du se på midtøsten, eller animal planet. Jeg bor ikke i midøsten eller er utstillingsobjekt i animal planet

 

At noe kommer fra naturen (altså fra aper og andre dyr før apene) betyr ikke at det er naturlig for mennesker å fortsette med dette selv om vi stammer fra dyrene.

 

Hele det moderne vestlige samfunnet bygger på at det er naturlig å ikke gjøre naturlige ting, fordi resultatet blir bedre. Men akuratt kyssing og oralsex er ganske harmløst så de som har lyst til å holde på slikt skal selvfølgelig få lov til det, også i vesten

 

Snakker du av personlig erfaring?

Anonymous poster hash: a4acb...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyssing utviklet seg fra metoden mødre brukte for å fôre barna sine, før Nestlé & co. kom på banen. Just sayin'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Kyssing utviklet seg fra metoden mødre brukte for å fôre barna sine, før Nestlé & co. kom på banen. Just sayin'.

Hjelp. Det der hadde jeg virkelig ikke lyst til å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. Det der hadde jeg virkelig ikke lyst til å vite.

Jeg tror du kan slappe av ;) Hadde kyss handlet om mating og ikke nærhet hadde kyssing neppe hverken vært omtalt som skummelt i bibelen fordi det "kunne føre til utukt" eller "viet særlig stor plass i kama sutra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg tror du kan slappe av ;) Hadde kyss handlet om mating og ikke nærhet hadde kyssing neppe hverken vært omtalt som skummelt i bibelen fordi det "kunne føre til utukt" eller "viet særlig stor plass i kama sutra ;)

Bibelen burde kanskje heller advart om at utukt kan føre til kyssing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibelen burde kanskje heller advart om at utukt kan føre til kyssing ;)

Hehe, går i grunnen begge veiene...  ;)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye vi kan si om dette, ut over at du enten må akseptere at det er slik, eller finne deg en ny mann som er perfekt på alle måter (som du sannsynligvis aldri kommer til å finne, og tror du du finner en så viser det seg som regel etter en stund at han ikke var det alikavel)

 

Litt off-topic så må jeg si at jeg skjønner fyren godt, munnen er til å spise puste og snakke, ikke til å utføre oralsex eller kyssing eller andre liknende unaturlige aktiviteter som vi har blitt lært opp til at er naturlige av medier og samfunn.

 

Lykke til, svaret på spørsmålet finner du i deg selv ikke på forumet desverre

 

Dere kristenfanatikere er noe for dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...