Gå til innhold

Hva gleder du deg til i høst?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Hverdagen er tilbake for de fleste, og kalenderen fylles av små og kanskje større ting som skal gjøres for barn og voksne i høst. Kan bli litt stressa av alle fotballkamper og foreldremøter og sånn som fyller opp - men stort sett er det jo gøy å følge med på hva ungene gjør og er opptatt av, og dessuten har jeg jo egne ting også som jeg ser frem til :-)

 

Dette gleder jeg meg til i høst:

 

  • Båttur med jobben neste fredag
  • Konserter med koret - men jeg har ikke øvd i sommer, så jeg må hive meg rundt slik at jeg virkelig kan glede meg over det, særlig den første konserten er temmelig vanskelig
  • En helgetur på ei hytte sammen med venner (uten barn), avhenger av at vi får plassert barna et sted...
  • Noen dager på fjellet i høstfarger sammen med familien
  • Fine seinsommerformiddager på tur i skogen med venninne
  • Stormfulle høstdager med stearinlys og vin sammen med mann eller venninne
  • Håper jeg kan glede meg over unger som tar med seg venner hjem i høst...
  • Å komme i gang igjen med trening - ute og inne!

 

Hva gleder du deg til?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • påskelilje

    9

  • AnonymBruker

    4

  • Lillemus

    3

  • tonie

    3

Hverdagen er tilbake for de fleste, og kalenderen fylles av små og kanskje større ting som skal gjøres for barn og voksne i høst. Kan bli litt stressa av alle fotballkamper og foreldremøter og sånn som fyller opp - men stort sett er det jo gøy å følge med på hva ungene gjør og er opptatt av, og dessuten har jeg jo egne ting også som jeg ser frem til :-)

 

Dette gleder jeg meg til i høst:

  • Båttur med jobben neste fredag
  • Konserter med koret - men jeg har ikke øvd i sommer, så jeg må hive meg rundt slik at jeg virkelig kan glede meg over det, særlig den første konserten er temmelig vanskelig
  • En helgetur på ei hytte sammen med venner (uten barn), avhenger av at vi får plassert barna et sted...
  • Noen dager på fjellet i høstfarger sammen med familien
  • Fine seinsommerformiddager på tur i skogen med venninne
  • Stormfulle høstdager med stearinlys og vin sammen med mann eller venninne
  • Håper jeg kan glede meg over unger som tar med seg venner hjem i høst...
  • Å komme i gang igjen med trening - ute og inne!
Hva gleder du deg til?

I tillegg til mye lignende av det du nevner gleder jeg meg til å komme inn i flytperiode på jobben! Har vært litt stakkato siden tidlig juni, og det er litt vanskelig å komme helt i gang igjen :).

Skriver spesielt under på siste punktet ditt, gleder meg til å komme i bedre form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Synes dette var et bra spørsmål. For min del har sommeren vært litt tyngre enn resten av året, så nå skal jeg prøve å få snudd det.

Gleder meg til å komme i gang igjen med studering, og forhåpentligvis lære masse nytt og spennende.

Gleder meg til å få litt mer struktur på treningen igjen (ikke alltid så lett i sommer pga varme og sommeråpningstider på treningssenteret). Føler meg litt dvask etter denne sommeren, så det blir nok bra å komme tilbake der jeg var før sommeren.

Gleder meg til fine turer i fjellet når det er passende vær til det.

Gleder meg til gode middager med min kjekke, snille kjæreste.  

Gleder meg til lørdagskvelder med smågodt, film og gjerne noe godt i glasset.

Ellers så gleder jeg meg vel til å være med snille mennesker og oppleve gode øyeblikk. Skal også prøve å bli litt flinkere til å sette av litt tid til hobbyer/interesser, har blant annet bestemt meg for å begynne å bake litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til mye lignende av det du nevner gleder jeg meg til å komme inn i flytperiode på jobben! Har vært litt stakkato siden tidlig juni, og det er litt vanskelig å komme helt i gang igjen :).

Skriver spesielt under på siste punktet ditt, gleder meg til å komme i bedre form!

Kjenner meg igjen med staccato-følelse ift jobb. Blir greit å komme skikkelig i gang ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dette var et bra spørsmål. For min del har sommeren vært litt tyngre enn resten av året, så nå skal jeg prøve å få snudd det.

Gleder meg til å komme i gang igjen med studering, og forhåpentligvis lære masse nytt og spennende.

Gleder meg til å få litt mer struktur på treningen igjen (ikke alltid så lett i sommer pga varme og sommeråpningstider på treningssenteret). Føler meg litt dvask etter denne sommeren, så det blir nok bra å komme tilbake der jeg var før sommeren.

Gleder meg til fine turer i fjellet når det er passende vær til det.

Gleder meg til gode middager med min kjekke, snille kjæreste.  

Gleder meg til lørdagskvelder med smågodt, film og gjerne noe godt i glasset.

Ellers så gleder jeg meg vel til å være med snille mennesker og oppleve gode øyeblikk. Skal også prøve å bli litt flinkere til å sette av litt tid til hobbyer/interesser, har blant annet bestemt meg for å begynne å bake litt.

 

Mange fine hendelser i høst altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å komme i bedre form igjen - vært for lite trening i løpet av sommeren, sammen med litt for uregelmessige måltider.

 

Kom i gang med første spinningtime i går iallefall - et steg på veien.

 

Gleder meg til kiel-tur med sønnen min, ei venninne av meg og sønnen hennes. Bare en kosetur for oss fire.  :)

 

Gleder meg til håndballsesongen til gutten min starter igjen - gøy å se laget han går på spille kamper. Se framgangen deres. 

 

Gleder meg til gutten min får kommet i gang med ungdomsskolen, slik at hverdagen kommer til han også  ;) 

 

Gleder meg til mørke høstkvelder med stearinlys og et godt glass vin med mannen og/eller venninner. 

 

Jeg er i grunn i alle våre 4 årstider, godt med slike variasjoner. 

Bare ikke høsten blir for lang og mørk  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til lange mørke kvelder og mørke morgener så jeg kan sove bort mest mulig av dagen.



Anonymous poster hash: b325d...3a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tar programmeringskurs:-) Python og matlab:-)

Og en greie om presentasjonsteknikk, siste 8 kvelder, de andre 30 studiepoeng,

Jeg er spent på om jeg klarer kodingen, men jeg er flink i matriser så jeg har en følelse av at dette klarer jeg, gøy er det:-)

Ellers gruer jeg meg like mye, til rapportskriving, syns vanskelig å vite hva andre vil ha, samt jeg bruker sååååå lang tid, jeg har forsinket prossiseringshastighet , selv om min psykiater er uenig, jeg har det, jeg oppfatter sent, annerledes og kommer på svar timer, dager etter at spørsmål er stilt.

Men jeg gleder meg til mye, men jeg syns ofte ordet grugleder er mer dekkende, for de har med uroen også, ja man hygger seg jo med å lære nytt, men så kommer eksamen, og da setter uro og før angst inn.

Men alt i alt gleder jeg meg akkurat nå over at hverdagen er her og ferier er forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter langt inne å finne ting jeg gleder meg til om høsten må jeg innrømme. Jeg blir mer motløs om høsten jo eldre jeg blir, og etter høsten kommer vinteren med kulde, snø, slaps og mørke og da blir det enda kjipere. Æsj.

 

Fårikål blir bra, og så er det mye fint å fotografere når løvet faller. Jeg liker folketomme strender, nakne trær, tåke, regn og menn med mørke parkaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker september og oktober men kunne tenkt meg å hoppe over de neste 4 månedene og gått rett til mars.



Anonymous poster hash: d755c...b83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det egentlig litt som Tonie, våren og sommeren er mer min årstid. Gleder meg derfor aller mest til en uke sol & avslapping på Korsika om ikke alt for lenge :D Gleder meg ellers til jeg finner sopp de nærmeste dagene, til et snarlig utdrikkingslag med masse bra damer, til å reise og møte venner utover høsten, til mange gode matopplevelser med gode venner, til å ha fritid igjen etter et trekvart år med masse jobb og ellers til at solen snur mot varmere tider igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til en deilig kjærlighetsferie på Kreta om ikke lenge, bare vi to, til en fin høst med forhåpentligvis mange turer i skog og mark og trivelige kvelder med levende lys og gode tekopper, til en varm og fin førjulstid med fyr i ovnen og gode lukter og etterhvert til en kald og klar vinter med passe mengder snø og fint skiføre. :) Det er jo lov å drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til en deilig kjærlighetsferie på Kreta om ikke lenge, bare vi to, til en fin høst med forhåpentligvis mange turer i skog og mark og trivelige kvelder med levende lys og gode tekopper, til en varm og fin førjulstid med fyr i ovnen og gode lukter og etterhvert til en kald og klar vinter med passe mengder snø og fint skiføre. :) Det er jo lov å drømme...

Høres fint ut! Selv om jeg elsker sommeren, håper jeg på en fin snøvinter med mye skigåing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ferie :)

Anonymous poster hash: f7b9d...c7a

 

Heldiggris!

 

Jeg har tre dager til gode, og de tar jeg trolig i høstferien - så da blir det noen dager på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det egentlig litt som Tonie, våren og sommeren er mer min årstid. Gleder meg derfor aller mest til en uke sol & avslapping på Korsika om ikke alt for lenge :D Gleder meg ellers til jeg finner sopp de nærmeste dagene, til et snarlig utdrikkingslag med masse bra damer, til å reise og møte venner utover høsten, til mange gode matopplevelser med gode venner, til å ha fritid igjen etter et trekvart år med masse jobb og ellers til at solen snur mot varmere tider igjen!

Jeg er også mest glad i vår og sommer, men høsten kan også være fin, synes jeg - særlig når høstfargene kommer og lufta blir krystallaktig. Dersom vinteren blir fin med mye snø, liker jeg den godt også. Den normale gråslapsete sørlandsvinteren er heller trist og kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...