Gå til innhold

Hvor mye har du på brukskonto?


Louis Cyphre

Anbefalte innlegg

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • slabbedask

    30

  • AnonymBruker

    27

  • Madelenemie

    23

  • Nicklusheletida

    14

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

22.000 på brukskonto, 2.000 i kontanter

Anonymous poster hash: 8f0e1...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3500 på brukskonto, 36 000 kr på regningskonto og 50 kr i kontanter.

Anonymous poster hash: 90c7f...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meningsløst spørsmål. Det varierer mye mellom når penger kommer inn og dagen før penger kommer inn.



Anonymous poster hash: 12202...7a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en oppfølgning til gårsdagens diskusjon om det er flaut å være blakk: Hvor mye penger har du på brukskonto nå i dag? Og hvor mye kontanter har du i lommeboken?

Varierer jo etter hvor lenge etter lønningsdato. Har alle rekninger til forfall på lønningsdato, full kontroll. Nå har jeg 2200 kr på brukskonto, 8000 kr på sparekonto og 400 kr i kontantaer. 14 dager til lønning. Ikke rik på penger, men greier meg likevel.

Anonymous poster hash: ef311...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tallene i hodet og det er egentlig ikke så interessant heller. Det er 7 dager siden lønning og om 11-12 dager går det ut ca. 7000,- til boliglån og husleie, men jeg vet jeg har så jeg klarer meg godt til neste lønning. :) Sparekontoen inneholder vel ca. 27.000,-, men siden jeg har konfirmant som er lovt bunad neste vår får pengene bein å gå på (jeg skal betale halve da). Lommeboka inneholder ca. 150,- tror jeg, men det hører sjeldenhetene til, har som regel fint lite der.

 

Setter over ca. 6000,- til regningskontoen + 2-2500,- på sparekontoen rett etter lønning hver mnd, boliglån og husleie går ut fra brukskontoen. Funker fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går vel glipp av en del rentekroner når man sitter med så mye cash i brukskontoen med mindre man har en snill bank. Men går det 50k ut og inn på en måned får man ikke gjort så mye med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr i dag ca 40.000 på brukskonto, 200 i lommeboka og ca 400.000 på sparekonto.



Anonymous poster hash: 21c2a...2d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lønn og barnebidrag i dag og i morgen går det ut masse trekk, bla boliglån og faste avsetninger til regningskonto og bufferkonto, så jammen tilfeldig hvor mye jeg har der inne til enhver tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går det 50k ut og inn på en måned får man ikke gjort så mye med det

 

Det gjør det dessverre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...