Gå til innhold

Har endelig bestemt meg: bukplastikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I over tolv år har jeg vurdert å rette på det arret jeg fikk etter akutt keisersnitt da det ene barnet mitt ble født. Arret går vertikalt fra navlen og ned, og deler magen i to. Jeg har undersøkt, forkastet, ventet noen år, undersøkt mer, forkastet det - og nå i år: undersøkt mye, vært på konsultasjon - og endelig har jeg bestemt meg for at jeg vil ta operasjonen.

 

Så i oktober skal jeg opereres! Er veldig lettet for at beslutningen er tatt. Kommer nok til å grue meg litt for selve inngrepet og tiden etterpå. Håper imidlertid at resultatet vil bli bra!



Anonymous poster hash: a8cee...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med operasjonen! Ingenting er som en godt gjennomtenkt avgjørelse. Men viktig å få gjort ting så du får mest mulig glede av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er operasjonen overstått! Alt gikk fint, og jeg kom hjem samme dagen. Får god hjelp av mann og barn til å hente ting, samt hjelpe meg opp og ned av stol og seng. Rart å være så fullstendig hjelpeløs.

Har ikke sett på magen ennå, så jeg aner ikke hvordan det ser ut. Håper det blir bra!

Anonymous poster hash: a8cee...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...