Gå til innhold

Liker jenter at man bruker munnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste jenter får jo lettere orgasme av å stimulere klitoris..... Men hva synes dere jenter er best? Fingre, og/eller munn...?? Har liksom blitt at vi enten har sex eller at jeg bruker fingerenne.... Men vet ikke om d er optimalt.



Anonymous poster hash: 70823...3bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan slikke alfabetet...... Kan dra det balkens for variasjonens del også.



Anonymous poster hash: 70823...3bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til usærriøse svar ovenfor, sjerpings folkens! Personlig liker jeg når gutten bøyer meg over senga og deisern inn i toern da får jeg en heftig orgasme



Anonymous poster hash: 3c739...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til usærriøse svar ovenfor, sjerpings folkens! Personlig liker jeg når gutten bøyer meg over senga og deisern inn i toern da får jeg en heftig orgasme Anonymous poster hash: 3c739...fe7

Det er synd.

Anonymous poster hash: 55484...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd.

Anonymous poster hash: 55484...36b

Ja det er synd at dere troller i TS sitt åpenbart helt særriøse spørsmål, vis litt respekt!

Anonymous poster hash: 3c739...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Makan til usærriøse svar ovenfor, sjerpings folkens! Personlig liker jeg når gutten bøyer meg over senga og deisern inn i toern da får jeg en heftig orgasme

Anonymous poster hash: 3c739...fe7

 

 

2'rn skal bare bruken til 1 ting.

Anonymous poster hash: af37b...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jenter liker at du bruker munnen til å si vakre ord til dem, og at du bruker ørene til å lytte til dem :)

Anonymous poster hash: 123fe...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan i all verden er dette et psykiatrispørsmål?? 

 

Det kan man lure på. Men svarene er nå på riktig forum.

Anonymous poster hash: af37b...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...