Gå til innhold

Kan NAV kreve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan nav kreve at man skal pakke spiker i en mongo-bedrift for å teste ut restarbeidsevne? Jeg er høyt utdannet og finner dette nedverdigende. Er det ingen grenser for hvordan de har lov til å tråkke folk ned i søla?

Anonymous poster hash: 3859d...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    21

  • frosken

    8

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    3

  • Bookworm

    3

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor kan ikke høyt utdannede folk pakke spiker ? Er det en slags elite som skal heve seg over drittjobber ? Og hva mener du med "Mongobedrift?". Svaret på spørsmål 1 er ja



Anonymous poster hash: 2c640...587
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke høyt utdannede folk pakke spiker ? Er det en slags elite som skal heve seg over drittjobber ? Og hva mener du med "Mongobedrift?". Svaret på spørsmål 1 er ja Anonymous poster hash: 2c640...587

Dette er en helt meningsløs jobb. Man har maskiner til å pakke spiker. Jeg kommer til å nekte. Gikk ikke seks år på universitetet for å bli nedverdiget på den måten.

Anonymous poster hash: 3859d...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ja jeg aner ikke hva pakking av spiker betyr jeg, men er det jalla oppgaver som ikke har noen mening får du be dem oppgradere deg til søppelplukker slik at det er noen mening i handlingene ihvertfall.



Anonymous poster hash: 2c640...587
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nav kreve at man skal pakke spiker i en mongo-bedrift for å teste ut restarbeidsevne? Jeg er høyt utdannet og finner dette nedverdigende. Er det ingen grenser for hvordan de har lov til å tråkke folk ned i søla?

Anonymous poster hash: 3859d...063