Gå til innhold

Det stikker i hjernen på høyre side. skal til lege men trenger råd av dere.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hva kan det bety? Ps: jeg leter ikke etter sykdommer og skal til legen på mandag for å prate.

Jeg har hatt rare følelser på venstre side av kroppen om nettene i sekunder og nå har det begynt å stikke på en måte inni hjernen på høyre side under bevegelser som når jeg reiser meg opp og bøyer meg fremover. Ikke sån intenst men bare littegrann. Hva kan dette Være? Noe jeg bør få tatt mr for å sjekke? Ellers så kommer stikkene utenom bevegelsene også avogtil. Jeg er litt rødere på det høyre øyet enn på det venstre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Jeg glemte å nevne at jeg i dag har fått susing/piping-annfall i høyre øret i dag 3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg snart Admin må stenge deg ute, det er drepen for dette forumet med disse idiotinnleggene dine!



Anonymous poster hash: 2bbd4...ca7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Nå tror jeg snart Admin må stenge deg ute, det er drepen for dette forumet med disse idiotinnleggene dine! Anonymous poster hash: 2bbd4...ca7

Du er idiot. Men det er greit. Jeg skal aldri be om råd og erfaring på dette møkka forumet mer. Jeg får vel bare dø av hjernesvulst og det er din feil i såfall!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg snart Admin må stenge deg ute, det er drepen for dette forumet med disse idiotinnleggene dine! Anonymous poster hash: 2bbd4...ca7

Og du får slutte med disse idiotiske anonyme hetseinnlggene dine. Tosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Og du får slutte med disse idiotiske anonyme hetseinnlggene dine. Tosk!

Enig

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen

Jeg skrev feil til deg først louis syphre. Beklager. Jeg korrigerte det etterpå. Jeg trodde du skrev til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du får slutte med disse idiotiske anonyme hetseinnlggene dine. Tosk!

Hetseinnlegg? Admin ba henne senest i går om å holde seg til to innlegg pr uke. Det kommer det ene meningsløse innlegget etter det andre, det er ikke sundt. Og i fall du ikke har fått et med deg, vi er alle anonyme her inne. Selv du.

Anonymous poster hash: 2bbd4...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Hetseinnlegg? Admin ba henne senest i går om å holde seg til to innlegg pr uke. Det kommer det ene meningsløse innlegget etter det andre, det er ikke sundt. Og i fall du ikke har fått et med deg, vi er alle anonyme her inne. Selv du. Anonymous poster hash: 2bbd4...ca7

det som er så forbasket irriterende er at jeg nesten aldri får et eneste saklig svar her på dette forumet, forumet handler om helse og så har jeg fakorten meg ikke lov å stille helsespørsmål engang for det jeg skriver og bare jeg er noe grævla tull mens alle andre får hjelp! Fusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er så forbasket irriterende er at jeg nesten aldri får et eneste saklig svar her på dette forumet, forumet handler om helse og så har jeg fakorten meg ikke lov å stille helsespørsmål engang for det jeg skriver og bare jeg er noe grævla tull mens alle andre får hjelp! Fusj!

Det blir kanskje litt mye, og ikke minst litt mye leting etter symptomer og sykdommer...? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Tilogmed så påstår Admin at jeg "leter etter sykdommer". Og det er bare tullball for det gjør jeg ikke. Jeg er bare litt nervøs når merkelige ting skjer meg og søker bare råd og erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Det blir kanskje litt mye, og ikke minst litt mye leting etter symptomer og sykdommer...?

Jeg har lidelser, jeg leter ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lidelser, jeg leter ikke.

Er du så sikker på det? At du har noen lidelser ja, det er jeg ikke i tvil om, men daglig er det jo opptil flere tråder fra deg her inne hvor du har smerter her, kjent noe der, øresus, vondt i hodet, slapp i den ene siden, stikk i den andre siden og lurer på om det er noe du må kontakte lege for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lidelser, jeg leter ikke.

Det er ingen tvil om at du har lidelser - og disse er med på å øke din fokus på fysiske plager og hva som KAN være sykdom. 

Tror det er mest for din egen del av admin ber deg om å redusere antall innlegg, vi andre kan tross alt bare overse deg når det blir for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Er du så sikker på det? At du har noen lidelser ja, det er jeg ikke i tvil om, men daglig er det jo opptil flere tråder fra deg her inne hvor du har smerter her, kjent noe der, øresus, vondt i hodet, slapp i den ene siden, stikk i den andre siden og lurer på om det er noe du må kontakte lege for...

Det er fordi jeg er litt urolig for om det er normalt. Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange på helseforum ikke deler erfaringer men bare klager på hvor mange "dritt innlegg" jeg poster. Men men, hviss jeg blir alvorlig syk med døvhet eller extreme hodepine med lammelser eller lignende så skal jeg ikke ta kontakt her mer ifølge dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jeg er litt urolig for om det er normalt. Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange på helseforum ikke deler erfaringer men bare klager på hvor mange "dritt innlegg" jeg poster. Men men, hviss jeg blir alvorlig syk med døvhet eller extreme hodepine med lammelser eller lignende så skal jeg ikke ta kontakt her mer ifølge dere?

Hvis du blir alvorlig syk, skal du ikke ta kontakt her inne nei, da skal du selvfølgelig kontakte akuttmedisin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Det er ingen tvil om at du har lidelser - og disse er med på å øke din fokus på fysiske plager og hva som KAN være sykdom. 

Tror det er mest for din egen del av admin ber deg om å redusere antall innlegg, vi andre kan tross alt bare overse deg når det blir for mye.

Ok. Jeg skal ikke poste mer her selvom jeg skulle svime av å få kramper uten grunn så blir de ande fornøyde. Jeg trenger vel ikke gå til lege om jeg skulle fått kramper heller fordi jeg bare "gjors på og leter etter lidelser"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

Hvis du blir alvorlig syk, skal du ikke ta kontakt her inne nei, da skal du selvfølgelig kontakte akuttmedisin!

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg skal ikke poste mer her selvom jeg skulle svime av å få kramper uten grunn så blir de ande fornøyde. Jeg trenger vel ikke gå til lege om jeg skulle fått kramper heller fordi jeg bare "gjors på og leter etter lidelser"?

Nei, som sagt - hvis du blir så syk så skal du ikke poste her... Hvis du virkelig tror du er alvorlig syk, så tar du deg ikke tid til å skrive på et forum på nett, du ringer lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...