Gå til innhold

blemmer og sår som klør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i ca ett år nå hatt blemmer på fingrene samt noen områder, håndbak,albue og legg,som klør intensivt. Det er så ille at jeg jevnlig klør meg til blods. På leggene og albuen er det kun kløe,men på hendene begynner det som små blemmer med klar væske som klør, tørker, sprekker, blir sår og til slutt blir bedre før det er på den igjen.

Hva er dette og hva kan årsaken være?

Legen min skriver ut kortisonkrem som dessverre ikke hjelper og gjør huden tynnere slik at den lettere sprekker.

Hjelp

Anonymous poster hash: 83b5b...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. #flau, men det har vi sjekket ut og verken jeg eller legen min har noen peiling på eller ideer om hva det måtte være

Anonymous poster hash: 83b5b...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr hud, da, eller eksem? Kan det være at du reagerer på noe i dine omgivelser, såpe, vaskemidler, parfyme? Og du så klør deg til blods og det blir infisert? Har du prøvd fet uparfymert fuktighetskrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. #flau, men det har vi sjekket ut og verken jeg eller legen min har noen peiling på eller ideer om hva det måtte være

Anonymous poster hash: 83b5b...907

Da bør legen sende deg videre til hudlege.

Anonymous poster hash: 6d9eb...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...