Gå til innhold

Angrer på ting jeg har sagt


Solinemor

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig en person som liker å holde ting for meg selv. Har jeg problemer i ekteskapet mitt så liker jeg ikke å snakke om det med andre, selv ikke venninnene mine. Jeg har aldri snakket stygt om mannen min eller utlevert noe som helst negativt om ham.

 

Så havner jeg midt i et samlivsbrudd og verden raser sammen. Jeg er så såret, sint og lei meg og nå velter det bare ut av meg alt negativt jeg kan finne om mannen min. Forteller ting jeg aldri har sagt høyt til noe. Både venninnene og foreldrene mine må ta i mot. Det er som om jeg har vært gift med et uhyre og alle synes jo selvfølgelig at jeg vil komme til å ha det mye bedre uten ham.

 

Nå føler jeg meg bare ekkel og jeg skammer meg sånn. Fine mannen min som jeg egentlig er så glad i og som jeg savner sånn...Og tenk om vi finner sammen igjen, har jeg ødelagt alt nå? Ingen vil vel forstå det om jeg velger å ta ham tilbake?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke... det tyder jo på at du er glad i han. Er på en måte en link mellom hat og kjærlighet, som folk kanskje forstår om du kommer med en forklaring på det som ble sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig en person som liker å holde ting for meg selv. Har jeg problemer i ekteskapet mitt så liker jeg ikke å snakke om det med andre, selv ikke venninnene mine. Jeg har aldri snakket stygt om mannen min eller utlevert noe som helst negativt om ham.

 

Så havner jeg midt i et samlivsbrudd og verden raser sammen. Jeg er så såret, sint og lei meg og nå velter det bare ut av meg alt negativt jeg kan finne om mannen min. Forteller ting jeg aldri har sagt høyt til noe. Både venninnene og foreldrene mine må ta i mot. Det er som om jeg har vært gift med et uhyre og alle synes jo selvfølgelig at jeg vil komme til å ha det mye bedre uten ham.

 

Nå føler jeg meg bare ekkel og jeg skammer meg sånn. Fine mannen min som jeg egentlig er så glad i og som jeg savner sånn...Og tenk om vi finner sammen igjen, har jeg ødelagt alt nå? Ingen vil vel forstå det om jeg velger å ta ham tilbake?

Jeg tror man bør velge noen få som man snakker med slike temaer om, særlig dersom det ikke nødvendigvis er helt sikkert at det blir et varig brudd. Det å snakke med familie eller felles venner tror jeg er uklokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke... det tyder jo på at du er glad i han. Er på en måte en link mellom hat og kjærlighet, som folk kanskje forstår om du kommer med en forklaring på det som ble sagt.

Takk for svar.

Ja, tror det er kort vei mellom hat og kjærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man bør velge noen få som man snakker med slike temaer om, særlig dersom det ikke nødvendigvis er helt sikkert at det blir et varig brudd. Det å snakke med familie eller felles venner tror jeg er uklokt.

Det har du helt rett i, men jeg tror jeg var litt utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Jeg tenkte ikke klart rett og slett og så ikke konsekvensene dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sagt er sagt. Blir dere sammen igjen får du si til venner og foreldre omtrent det du har sagt her, så ordner det seg nok.

Takk for svar. Ja, sagt er sagt og gjort er gjort. Jeg var så fortvilet og da ble det bare sånn. Tenker noen ganger på hvor forskjellig en beskrivelse av en person kan bli alt etter hva en velger å trekke fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...