Gå til innhold

Slankeoperasjon


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du også sett de babyporsjonene de må spise annenhver time hele dagen? Har du sett mengdene med kosttilskudd de må spise hver dag resten av livet fordi delene av tarmen som tar opp næringsstoffer er skåret vekk? Har du sett operasjonsarret? Den løse hengende huden? Har du sett de som legger på seg igjen etter noen år? 

 

Håper virkelig du tuller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye må man ha i bmi for å få slankeoperasjon?

 

Ser så mange som har tatt det, og de blir så flotte og tynne.

Nåja, Det krever et strengt kostregime etterpå, man våkner ikke etter operasjonen og raser ned i vekt helt uten problemer. Og det er mange som etter 2-3-4 år har lagt på seg en god del av det de har klart å gå ned igjen. Det er absolutt siste utvei etter at man har prøvd det aller meste for å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gastric bypassoperasjon egner seg til pasienter med BMI over 40 og pasienter med BMI 35-40 som i tillegg har fedmerelaterte sykdommer. Ta kontakt for en uforpliktende prat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også sett de babyporsjonene de må spise annenhver time hele dagen? Har du sett mengdene med kosttilskudd de må spise hver dag resten av livet fordi delene av tarmen som tar opp næringsstoffer er skåret vekk? Har du sett operasjonsarret? Den løse hengende huden? Har du sett de som legger på seg igjen etter noen år? 

 

Håper virkelig du tuller...

Å nei har ikke tenkt så mye på dette her :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, Det krever et strengt kostregime etterpå, man våkner ikke etter operasjonen og raser ned i vekt helt uten problemer. Og det er mange som etter 2-3-4 år har lagt på seg en god del av det de har klart å gå ned igjen. Det er absolutt siste utvei etter at man har prøvd det aller meste for å gå ned i vekt.

Har vel ikke prøvd det aller meste jeg da, men syns de blir så fine. Jeg og vil være tynn, kommer vel ikke gratis uansett nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gastric bypassoperasjon egner seg til pasienter med BMI over 40 og pasienter med BMI 35-40 som i tillegg har fedmerelaterte sykdommer. Ta kontakt for en uforpliktende prat i dag.

Da må jeg jo legge på meg og det vil jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med samme dilemma

Vi får vel heller prøve den naturlige veien, men det er så vanskelig. Men høres jo ikke ut som en dans på roser etter slankeoperasjon heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen hjelper det å kutte ut noe. For andre er det bedre å kutte ned. Noen trenger et strengt regime, andre en amulett. Noen benytter seg av en eller annen form for periodisk faste. Noen klarer å gå ned i vekt bare ved å være i mer aktivitet. Mens andre spiser mer fordi å aktiviteten øker sulten. Noen spiser fordi de kjeder seg, fordi maten er tilgjengelig, fordi de ikke klarer å stoppe når de først har begynt, mange mange grunner. Ikke lett. Men finn ut dine grunner, så blir det lettere å finne en god strategi.

 

Høres jo ut som dere er klar for endring.

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare kutte ut cola så går jeg nok ned. Og kutte ut melk...

For jeg spiser ikke noe mye.

Jeg klarte å gå ned over tre kilo de fjorten dagene jeg var innlagt, spiste da sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen hjelper det å kutte ut noe. For andre er det bedre å kutte ned. Noen trenger et strengt regime, andre en amulett. Noen benytter seg av en eller annen form for periodisk faste. Noen klarer å gå ned i vekt bare ved å være i mer aktivitet. Mens andre spiser mer fordi å aktiviteten øker sulten. Noen spiser fordi de kjeder seg, fordi maten er tilgjengelig, fordi de ikke klarer å stoppe når de først har begynt, mange mange grunner. Ikke lett. Men finn ut dine grunner, så blir det lettere å finne en god strategi.

 

Høres jo ut som dere er klar for endring.

Jeg er veldig klar for endring nå, MÅ være tynn til neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som tok en slankeoperasjon for noen år siden. Etter den har hun vært innlagt på sykehus pga magesår,oppkast og diare, vært opertert for blindtarm og gallestein. Vekten har gått opp det siste året så nå går hun på pulver diett for å gå ned igjen.

Så veien etter en operasjon er tøff

Anonymous poster hash: d0fae...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for endring nå, MÅ være tynn til neste sommer.

 

Hvorfor til neste sommer? Hva mener du med må? Hva mener du med tynn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som tok en slankeoperasjon for noen år siden. Etter den har hun vært innlagt på sykehus pga magesår,oppkast og diare, vært opertert for blindtarm og gallestein. Vekten har gått opp det siste året så nå går hun på pulver diett for å gå ned igjen.

Så veien etter en operasjon er tøff

Anonymous poster hash: d0fae...3d0

Det hørtes ikke bra ut nei, stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor til neste sommer? Hva mener du med må? Hva mener du med tynn? 

Vil bare være fornøyd med meg selv, trenger ikke være syltynn heller. Sommer som tykk er ikke kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å fortsette slik?

Er jo det, har bare så dårlig selvkontroll og de andre i huset vil jo ha sjokolade osv. Men er jo bare å ta seg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...