Gå til innhold

Ny uførereform fra 1. Januar - mindre utbetalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, tror ikke det.

Har du regnet på det, eller stoler du på politikerne som lover ingen skal få mindre utbetalt?

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går bra, men vet jo selvsagt ikke. Små forskjeller blir det nok men.

Ja, man får være optimist. Tror det blir haraball hvis det blir snakk om store beløp.

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan er de nye skattene da? jeg tror ikke det vil påvirke meg, for jeg betaler allerede svært mye skatt på min uføre. har ung ufør og får bare utbetalt 10.000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er de nye skattene da? jeg tror ikke det vil påvirke meg, for jeg betaler allerede svært mye skatt på min uføre. har ung ufør og får bare utbetalt 10.000 kr

 

Det var jo veldig, veldig mye skatt... kan det være riktig?

 

Det skal skattes som lønn etter nyttår, altså som f.eks. AAP blir nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde regjeringen hadde fjernet eiendomsskatten... eller var det formue.

Verken eiendomsskatt eller formuesskatt er vel avskaffet, men arveavgiften er vel borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Da var det bare noe de drømte om, da. :)

Jeg trodde også formueskatten var redusert, husker det var et eller annen svada på nyheter om at den var så skadelig for småbedrifter eller noe slikt og derfor skulle de redusere den, men google sier at den er uendret o.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også formueskatten var redusert, husker det var et eller annen svada på nyheter om at den var så skadelig for småbedrifter eller noe slikt og derfor skulle de redusere den, men google sier at den er uendret o.0

Den er satt ned med 0,1%.

Anonymous poster hash: 51ac2...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...