Gå til innhold

Nå er det nok! Pusser aldri tennene igjen!


missmas

Anbefalte innlegg

For hver gang jeg prøver, så ender det med at vasken fylles av oppkast.

Prøvd å si det til legen, han bare sa jeg måtte gå regelmessig til tannlegen. Som om jeg har råd til det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller er det det at jeg har så feit mage som gjør at det presser oppover og gjør at brekningsrefleksen blir trigget for lett? Jeg sliter jo også med halsbrann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver gang jeg prøver, så ender det med at vasken fylles av oppkast.

Prøvd å si det til legen, han bare sa jeg måtte gå regelmessig til tannlegen. Som om jeg har råd til det.

 

Jeg brekker meg også ofte når jeg pusser de bakerste tennene, men det har jeg gjort helt siden jeg var liten. Er dette noe du har merket nylig? Klarer du pusse de fremste tennene uten å kaste opp?

Anonymous poster hash: 4e531...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg brekker meg også ofte når jeg pusser de bakerste tennene, men det har jeg gjort helt siden jeg var liten. Er dette noe du har merket nylig? Klarer du pusse de fremste tennene uten å kaste opp?

Anonymous poster hash: 4e531...974

 

Det har blitt skikkelig ille de siste månedene, blitt verre og verre. Idag greide jeg pusse tennene uten å kaste opp… Men da jeg tok i bruk tanntråden jeg må bruke pga kroner i overkjeften, så spydde jeg etter å ha brukt tanntråden….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt skikkelig ille de siste månedene, blitt verre og verre. Idag greide jeg pusse tennene uten å kaste opp… Men da jeg tok i bruk tanntråden jeg må bruke pga kroner i overkjeften, så spydde jeg etter å ha brukt tanntråden….

 

Jeg kan ikke så mye om dette, men har hatt litt problemer med dette selv. Ikke så galt som det høres ut som du har det, men det har vært et problem å få pusset de bakerste tennene.

 

Brekker du deg og kaster opp hvis du kun pusser de fremste tennene? Har du hatt problemer med dette lenge, og det nå er blitt verre, eller er det nå de siste månedene problemet har kommet? Kaster du generelt opp lett? 

Anonymous poster hash: 4e531...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan ikke så mye om dette, men har hatt litt problemer med dette selv. Ikke så galt som det høres ut som du har det, men det har vært et problem å få pusset de bakerste tennene.

 

Brekker du deg og kaster opp hvis du kun pusser de fremste tennene? Har du hatt problemer med dette lenge, og det nå er blitt verre, eller er det nå de siste månedene problemet har kommet? Kaster du generelt opp lett? 

Anonymous poster hash: 4e531...974

 

Jeg vet ikke om det det skjer om jeg kun pusser de fremste tenner, jeg kan teste ut etterhvert...

 

hatt problemer et års tid. men blitt verre og verre siste månedene.

Jeg kaster vel opp lett, men tvinger det aldri frem. Det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo ikke penger til tannlegen jeg…. :(

har jo ikke penger til tannlegen jeg…. :(

Eier du ikke to store leiligheter? Eller var det en annen?

Anonymous poster hash: ecc3c...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du ikke to store leiligheter? Eller var det en annen?

Anonymous poster hash: ecc3c...470

ja jeg gjør det. men jeg har bare to tusen kr i uka. mener du jeg kan ta opp lån? det spørs jo om banken og hjelpevergen min går med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg gjør det. men jeg har bare to tusen kr i uka. mener du jeg kan ta opp lån? det spørs jo om banken og hjelpevergen min går med på.

Ta opp et lite lån på den ene leiligheten er en løsning. Ikke alle som er så heldige at de har den muligheten. Bedre det enn å gå med råtne og ødelagte tenner.

Anonymous poster hash: ecc3c...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benzo medisin demper brekningsrefleksen. Det gjør også enkelte gammeldagse antipsykotisk medisin.

 

Men jeg vet ikke hva som er verst benzoavhengighet eller gebiss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benzo medisin demper brekningsrefleksen. Det gjør også enkelte gammeldagse antipsykotisk medisin.

 

Men jeg vet ikke hva som er verst benzoavhengighet eller gebiss...

Man blir ikke automatisk avhengig av benso da.

Anonymous poster hash: ecc3c...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker det hver dag så blir man avhengig, etter noen måneder vil jeg tro.... Jeg vet ikke hvor mye det hjelper. Men jeg hadde en moderat versjon av TS sitt problem, DVs jeg brakk meg uten oppkast en del hos tannlegen. Og søkte rundt på nett etter hvordan jeg skulle slippe det hos tannlegen, og det svaret jeg fikk var benzo, husker ikke hvilken type, men jeg har tatt rivotril i store doser ved tannlegebesøk, og da brekker jeg meg ikke hos tannlegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker det hver dag så blir man avhengig, etter noen måneder vil jeg tro....

Uff, håper ikke det...

Anonymous poster hash: ecc3c...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...