Gå til innhold

Prinsessen og Lisa Williams


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Health Freak

    31

  • stjernestøv

    19

  • Maglor

    18

  • slabbedask

    12

Ren svindel. Men selv prinsesser trenger til salt i grøten og smør på brødet.

Haha, er forbauset over folk som tror de lyger folk oppi trynet, jeg tror ikke de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de tror på det... the power of imagination...

 

Spørsmålet er vel om norske skattebetalere liker å gi apanasje for den galskapen der... ja, jeg betaler selv skatt, selv om jeg får alt jeg betaler i skatt fra NAV - jeg mener, jeg ville heller gitt de til andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du er rimelig godtroende og lettlurt...

Har lest boken til Lisa og hun har virkelig evner...fra hun var liten. En fantastisk dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de tror på det... the power of imagination...

 

Spørsmålet er vel om norske skattebetalere liker å gi apanasje for den galskapen der... ja, jeg betaler selv skatt, selv om jeg får alt jeg betaler i skatt fra NAV - jeg mener, jeg ville heller gitt de til andre ting.

Nå får vel ikke martha apanasje? Og har hun ikke gitt avkall på prinsessetittelen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de tror på det... the power of imagination...

 

Spørsmålet er vel om norske skattebetalere liker å gi apanasje for den galskapen der... ja, jeg betaler selv skatt, selv om jeg får alt jeg betaler i skatt fra NAV - jeg mener, jeg ville heller gitt de til andre ting.

Hvor mye av pengene går til det liksom <_<

 

Ja om ikke ant tror de selv de har evner, de lyger ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vel ikke martha apanasje? Og har hun ikke gitt avkall på prinsessetittelen?

 

Oh... ok.

 

Men de burde jo rive slottet sånn som hun holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er forbauset over folk som tror de lyger folk oppi trynet, jeg tror ikke de gjør det.

Det tror ikke jeg heller. Märtha tror på det selv, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Ingen har evner. Jo, Magnus Carlsen har evner innen sjakk - og sikkert mange andre ting.

Folk har ulike typer evner ja, sant det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...