Gå til innhold

Mann som tenner på å være dame (og generelt dårlig sexliv)


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg er en kvinne på 34 år, samboer og med to små barn. Samboeren min er en snill mann, men litt bortskjemt og vet å få viljen sin. Han er verdens beste pappa til barna våre, og en trygg og god mann som jeg vil dele resten av livet mitt med. Vi har vært sammen i mange år, med unntak av to år da vi ikke bodde sammen, etter mitt ønske. Det var også mitt ønske å bli sammen igjen, for jeg er uendelig glad i ham og savnet ham veldig. Selv om vi er ulike og ikke alltid forstår hverandre, så var vi villige til å gi det en ny sjanse, selv om vi begge visst at det neppe ville bli perfekt. Men livet er ikke perfekt, og gresset ikke grønnere på andre siden.

Vi gikk til terapi før vi ble sammen igjen, men glemte å prate om det seksuelle. Der er det mye å jobbe med! Jeg vet hva bra sex er, men det har vi ikke hatt sammen siden første gang vi møttes. Han virker hemmet og bare venter på å ta imot. Forspill er det lite av, litt tafsing på puppene og litt nedentil uten at det gjør noe for lysten min. Jeg har ikke greid å suge ham fordi han lukter og smaker vondt, og jeg har gitt opp å forklare at han må vaske seg med intimsåpe hvis han vil ha noe. Jeg vil gjerne gjøre det godt for ham på mange vis, men har kapitulert når jeg aldri får noe tilbake. Alt han gjør er så mekanisk og fraværende, vi har null seksuell kjemi! Det er deilig når vi kommer i gang, men det blir et kappløp mot orgasmen. Vi vet ikke om annet sammen. Jeg drømmer om å bli forført, at han tar styringen, men det er ikke i hans natur, og det blir så falskt.

Enda verre er det at jeg har snoket på mobilen hans. Nettleserloggen viste at han har sett YouTubevideoer om hvordan man lager falske pupper til eget bruk på seg selv. Jeg tok det opp med ham, og fikk til svar at han bare var nysgjerrig. Det fikk meg til å tenke på noen bilder jeg så for mange år siden, hvor han hadde fotoshoppet inn ansiktet sitt på lytefrie kvinnekropper. Allerede den gang var jeg mistenksom.

Ja, jeg er dum som sniker. Jeg invaderer privatlivet hans, og jeg skulle ønske jeg ikke hadde gjort det! For jeg snoket igjen, noen måneder senere. Høygravid og hormonell og så at han har googlet "Crossdresser", samt strap-on-pupper m.m. Jeg brøt helt sammen, ble kvalm og tenkte for et naut jeg var som ble sammen med ham igjen. Denne gangen gravid med barn nr. to. Tanken på at han skulle tenne på å kle seg ut som dame byr meg noe avsindig imot! Hvordan kan jeg ha sex med noen som tenner på det? Jeg er frimodig av meg og med på det meste, men mannfolk i dameklær? Nei.

Denne gangen innrømmet han at det er noe han tenner på. Og jeg blir kvalm. Jeg fremstår nok som ei sur og snokete kjerring, men gjort er gjort, og jeg kommer ingen vei. Jeg kan ikke gå fra ham igjen, men jeg hater tanken på sex med ham! Jeg skulle ønske jeg bare kunne tenke at det er hans privatliv, han må få lov til å tenne på det han vil når det ikke går utover meg likevel, men jeg greier det bare i noen uker før tankene kommer igjen.

Jeg fryktet jo at han var transvestitt, men han sier det bare er fantasier. Ikke noe han vil sette ut i livet. Han reiser mye, og jeg må innrømme at jeg er skeptisk til hva han gjør da. Han prøver å berolige meg og avdramatisere alt ved å si at det er helt normale fantasier, og bare dét. Men når han har vært inn på nettauksjoner hvor man kan kjøpe slike remedier, så er jeg redd det vil gå lenger.

Sexlivet vårt er så elendig at jeg tenkte å foreslå sexolog for lenge siden, lenge før jeg fant ut at han tente på (tanken om) å kle seg i dameklær. Nå er det enda verre, og det går utover dagliglivet også. Jeg er så sint på ham, jeg lurer på hvilke andre hemmeligheter han har. Vil han skifte kjønn? Er han homo? Han benekter det.

Hva i all verden skal jeg gjøre? Er det håp for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Din historie viser hvor viktig det er å være åpen om hva vi tenner på så tidlig i forholdet som mulig. Ut fra din beskrivelse virker det som om dere i utgangspunktet har en dårlig match. Det spørs om det finnes kompromisser som fungerer slik at dere får til den gode sexen som du etterspør.

Du ønsker en mer pågående, aktiv MANN som kan den nytelsesorienterte sexen. Kan han en slik rolle eller er en slik rolle utenfor hans tenningsmønster?Og i hvilken grad spiller hans behov for omkledning for hans spenningsnivå og utbytte av sexen? Vil han kunne ha sex på måter som gjør ham mer aktiv og pågående, uten at det er kvinneklær eller andre kvinnerekvisitter involvert? siden du så kategorisk avviser slike rekvisitter for uaktuelle i parsexen.

Tror absolutt dere ville hatt godt av veiledning fra en sexolog i en slik prosess. Han eller hun vil evt. gi ham kunnskap om hva som skal til for å bli tryggere i en slik rolle som bedre matcher dine preferanser, forutsatt at han er fornøyd med å leve med crossdressing kun på fantasiplanet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...