Gå til innhold

hva syns dere om powerdirector 13 ultimate?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt det og det har hendt en gang til nå at nvidia skjermkortet har sluttet å virke å blitt deaktivert sån at powerdirector 13 klikket helt å krasjet. Er dette noe som er vanlig med den nye versjonen av powerdirector?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men i tilfelle du ikke får svar så bør du sjekke ut et annent konkurrerende forum som heter diskusjon.no der er det stappfullt (10000+) av datanerder som har svar på alle mulige datarelaterte spørsmål, til forskjell fra dette forumet hvor det bare er 3? datanerder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men i tilfelle du ikke får svar så bør du sjekke ut et annent konkurrerende forum som heter diskusjon.no der er det stappfullt (10000+) av datanerder som har svar på alle mulige datarelaterte spørsmål, til forskjell fra dette forumet hvor det bare er 3? datanerder.

Ok. Men det går ikke for jeg er blitt syspandert fra forumet av en eller annen rar grunn. Det samme er jeg på kvinneguiden. Det er så vanskelig å være flink på forum å det å holde seg inne i dem uten å bli syspandert syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men det går ikke for jeg er blitt syspandert fra forumet av en eller annen rar grunn. Det samme er jeg på kvinneguiden. Det er så vanskelig å være flink på forum å det å holde seg inne i dem uten å bli syspandert syns jeg.

Oja det var synd, de har litt nazi stab på det forumet jeg har selv fått innlegg slettet men aldri blitt utestengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt det og det har hendt en gang til nå at nvidia skjermkortet har sluttet å virke å blitt deaktivert sån at powerdirector 13 klikket helt å krasjet. Er dette noe som er vanlig med den nye versjonen av powerdirector?

 

Aner ikke. Sjekk at du har siste versjon av skjermkort-driveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke jeg vel... lage kjærlighetsvideoer kanskje? Det er jo endel kvinner som tiltrekkes av han.

Eller propagandavideoer. Hvem vet. Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...