Gå til innhold

Min mann vil ha barn?


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Det blir ikke!

Men jeg ble sjokkert,

Hadde jeg ikke hatt autsme, hadde jeg latt meg overtale. Autsme setter et absolutt udiskutabelt nei.

barn med autisme krever dobbelt av et vanlig barn, å jeg har ikke ønske og kapasitet.

Hadde jeg visst det jeg vet hadde jeg nok ønsket ett barn, toppen to, pga egne begrensninger og arvelighet.

Det var et stort sjokk for meg å høre dette:-( dessverre det går en grense.

Jeg har nok med de fine små jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du MÅ informere mannen din om hvordan du egentlig har det. Det er tydelig at han ikke forstår hvor mye du sliter i hverdagen. Godt at du er bevisst på dette selv, og ikke gir etter her. Tror nok du har mer enn nok med de utfordringene du har i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ informere mannen din om hvordan du egentlig har det. Det er tydelig at han ikke forstår hvor mye du sliter i hverdagen. Godt at du er bevisst på dette selv, og ikke gir etter her. Tror nok du har mer enn nok med de utfordringene du har i dag.

Hei!

Jeg lurer på om han forstår det også... Fordi han støtter meg i alt.

Jeg fikk eget kontor nå, da ble han glad? Så søker jeg jobb, det hjelper han meg med, og han håper jeg får jobben, da blir han glad? Men han blir glad for alt, så jeg forstår ikke hva han vil jeg skal gjøre?

Idag kom jeg på, kanskje han tenker jeg var så lykkelig som gravid, det stemmer jo, den oxytocinen jeg fikk da gjorde meg i en lykkerus, jeg elsket feks å amme, men jeg følte meg skikkelig ruset, kunne ikke amme med andre mennesker tilstedet, for øynene mine forsvant og jeg opplevde noe euforisk, slik var det hele tiden, iblant ble det slitsomt for meg selv, jeg visste ikke da at det sammsynligvis skyldtes hormonet oxytocin som vi med autisme har lavere verdier av. Jeg måtte ligge helst og jeg ble fullstendig dopet under ammingene.

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...