Gå til innhold

Forandre personlighet


skrevet

Anbefalte innlegg

Hvis man er en drittsekk, dårlig menneske, sleip, uærlig, ikke liker noen, bare glad i seg selv...

Hva gjør man for å forandre personlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det an å være glad i seg selv når man er alt det andre du nevner? Eller er det bare selvforakt på høyt nivå?

Er ikke det vanlig da? Hever seg selv opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vil forandre personlighet, eller er det noen andre du tenker på? Jeg mener det er selvforakt du beskriver.

Ja, selvforakt. Da stemmer sikkert ikke det med å bare være glad i seg selv. Jeg vet ikke hva jeg tenkte på, jeg...

Men resten stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

99% av verden har det verre enn meg, da er jeg jo en drittsekk som klager. Også bare sitter jeg her på rævva mens andre må gå 4 timer hver dag for vann. Også er jeg drittsekk fordi jeg ikke jobber, det innebærer faktisk at andre må slite mer. For hvis flere hadde jobbet kunne man hatt kortere arbeidsdag. Eller de kunne fått mer utbetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de snakker om størrelsen på beløpet jeg får utbetalt på matbutikken jeg handler.

Gjør de det må du flytte til et større sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Det betyr at rant'en er over. Rant er engelsk for lang opphisset tirade med klager.

</X> betyr at X avsluttes. <X> betyr at X påbegynnes. F.eks. hvis jeg skal lage en paragraf så sier jeg:

<p>Dette er en paragraf.</p>

Dette er HTML, Hyper Text Markup Language, som er det man bruker når man lager nettsider.

Så da vet du jo det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr at rant'en er over. Rant er engelsk for lang opphisset tirade med klager.

</X> betyr at X avsluttes. <X> betyr at X påbegynnes. F.eks. hvis jeg skal lage en paragraf så sier jeg:

<p>Dette er en paragraf.</p>

Dette er HTML, Hyper Text Markup Language, som er det man bruker når man lager nettsider.

Så da vet du jo det... :)

 

Dæven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven

Du kan så si, du kan så si... ;)

Skulle ønske jeg hadde en lykkepille. Altså ikke SSRI. Men lykkepille. Men jeg er for fornuftig til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de alltid skal snakke om min situasjon ift. arbeid og NAV, når jeg drar på matbutikken.

Det virker i alle fall sånn.

Er jeg så anderledes fra andre som ikke jobber? Eller mener de det samme om alle? Eller noen er jo åpenbart handycappet.

Nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de alltid skal snakke om min situasjon ift. arbeid og NAV, når jeg drar på matbutikken.Det virker i alle fall sånn.Er jeg så anderledes fra andre som ikke jobber? Eller mener de det samme om alle? Eller noen er jo åpenbart handycappet.Nei...

Tror ikke du er så spesiell.

Endret av gråstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er en drittsekk, dårlig menneske, sleip, uærlig, ikke liker noen, bare glad i seg selv...

Hva gjør man for å forandre personlighet?

Jeg vet ikke

 

Men velkommen til forumet, håper du får et fint opphold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...