Gå til innhold

Endringer på Doktor Online


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Doktor Onlines eksperttjeneste endres. Det har frem til nå kostet penger å få svar fra fagpersonene på Doktor Online. I stedet vil mange av våre leger og eksperter svare gratis i forumet. På den måten vil forumet på Doktor Online fortsatt være et sted for spørsmål og svar til fagpersoner.

 

Da vi hadde en spørreundersøkelse på Doktor Online i vår, svarte over halvparten av dere som deltok i undersøkelsen at dere var interessert i muligheten for å stille spørsmål gratis til leger og eksperter. Det vil vi følge opp nå.

 

Oppdatering: Psykiater Nils Håvard Dahl svarer i forum for psykiatri. Gynekolog Mette Moen svarer i forumene for graviditet, gynekologi og vi ønsker barn. I forumet for mat og ernæring svarer Randi Vassbotn Norheim på spørsmål. En allmennlege til forum for allmennmedisin er også underveis. Det er helt gratis for brukerne.   

 

I tillegg til at noen eksperter vil være fast tilgjengelig i forumet, vil vi med jevne mellomrom tilby muligheten for å stille spørsmål til eksperter innenfor andre fagområder, men for en begrenset periode. Vi skal fremdeles være et forum hvor man kan få svar på sine helsespørsmål fra kyndig fagpersoner, samtidig som det fortsatt skal være rom for å diskutere alt annet mellom himmel og jord.

 

I løpet av november er de faste ekspertene på plass i forumet, og dere vil få informasjon om hvordan man stiller spørsmål til dem. Vi understreker at ekspertene ikke vil ha mulighet til å svare på alle spørsmål som kommer inn. De vil selv foreta et utvalg.

 

Har du spørsmål eller kommentarer til endringene, skal vi svare etter beste evne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Veldig bra.

Har dere oversikt over hvilke eksperter dette blir (faglig, altså)?

Hvilke som blir med fast står i hovedinnlegget. Hvilke eksperter/fagområder vi kommer til å hente inn til å besvare spørsmål i en begrenset periode kan være både eksperter som har vært knyttet til oss før, men også helt nye eksperter med nye fagområder. Her er ingenting helt fastlagt ennå. Vi vil selvfølgelig forsøke å annonsere dem i god tid, så dere har tid til å stille spørsmål. Si gjerne fra om du har spesielle ønsker. Vi har også mulighet til å kikke på denne tråden for inspirasjon: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/393159-hva-slags-eksperter-savner-du-på-dol/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hvordan kan jeg stille spørsmål til gynekologen Mette Moen nå?

 

Gynekolog Mette Moen følger med og svarer gratis på spørsmål i forum for gynekologi, graviditet og forumet som heter "vi ønsker barn". Vi gjør oppmerksom på at hun ikke vil ha mulighet til å svare på alle spørsmål som kommer inn, og hun velger selv hvilke spørsmål hun svarer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hvor i forumet kan jeg opprette ett innlegg?

 

Du kan stille spørsmål til Mette Moen i forum for gynekologi, graviditet eller "vi ønsker barn". Flere eksperter kommer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Du velger først det forumet du ønsker å poste innlegg i. Deretter bruker du "opprett nytt emne"-knappen som ligger øverst på siden til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

Jeg prøver alt mulig for å få aktivisert min bruker, en ingenting nytter og jeg får bare opp: Ooooops, something went wrong. Jeg prøver å sende dere en mail, men får ikke tilgang til mail-adressen deres når jeg trykker på konvolutten... Derfor tar jeg kontakt her i stedet.

Kan dere hjelpe meg? Jeg trodde det bare var å lage en bruke hos dere..

 

På forhånd takk!

 

Mvh Bamsemora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg prøver alt mulig for å få aktivisert min bruker, en ingenting nytter og jeg får bare opp: Ooooops, something went wrong. Jeg prøver å sende dere en mail, men får ikke tilgang til mail-adressen deres når jeg trykker på konvolutten... Derfor tar jeg kontakt her i stedet.

Kan dere hjelpe meg? Jeg trodde det bare var å lage en bruke hos dere..

 

På forhånd takk!

 

Mvh Bamsemora

Siden du har lagt inn dette innlegget så har du jo en aktiv bruker, som heter Bamsemora. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja brukeren har jeg, men jeg fikk en mail på at brukeren måtte aktiviseres. Dette for å få lagt inn nye innlegg bl.a. Det eneste jeg kan gjøre er å svare på innlegg... Litt frustrerende kan du si... :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Ja brukeren har jeg, men jeg fikk en mail på at brukeren måtte aktiviseres. Dette for å få lagt inn nye innlegg bl.a. Det eneste jeg kan gjøre er å svare på innlegg... Litt frustrerende kan du si... :wacko:

Hei, jeg har sett på brukerkontoen din og for meg ser den aktivert ut. Har du nylig prøvd å opprette innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har sett på brukerkontoen din og for meg ser den aktivert ut. Har du nylig prøvd å opprette innlegg?

 

Jeg får noe opp også om at sorry du har ikke tilgang, men så går jeg omveier inn og har tilgang likevel.  Noe uforståelig og frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...