Gå til innhold

Mister huden mellom kjønnsleppene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en jente på 18 år. Jeg har en del problemer med at jeg blir veldig fort øm nedentil. Det virker som at jeg "mister" huden min i underlivet( imellom kjønnsleppene). Det blir veldig rødt der nede. Og får av og til noe hvitt som kan se ut som dopapir men som er huden. Aner ikke hva dette kan være. Jeg har forresten atopisk eksem. Hva kan dette være for noe? 



Anonymous poster hash: 4826a...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sopp? Da blir det gjerne rødt og klør + at man får litt klumpete, hvit utflod. Kjøp canesten salve + stikkpille (for skjeden) på apoteket. Bruk undertøy av bomull og ikke for trange bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

 

Jeg er en jente på 18 år. Jeg har en del problemer med at jeg blir veldig fort øm nedentil. Det virker som at jeg "mister" huden min i underlivet( imellom kjønnsleppene). Det blir veldig rødt der nede. Og får av og til noe hvitt som kan se ut som dopapir men som er huden. Aner ikke hva dette kan være. Jeg har forresten atopisk eksem. Hva kan dette være for noe? 

Anonymous poster hash: 4826a...bbf

 

Det hvite som ser ut som dopapir høres ut som smegma. Det er noe vi alle får der nede og holdes vekke med god hygiene. Det at du er sår kan skyldes alt fra eksem, for sterk underlivsåpe, at du er tørr osvosv. Anbefaler deg å bruke såpe tilpasset underlivet og en olje for underlivet. Begge deler kan du kjøpe på apotek. Ikke bruk truseinnlegg om du gjør det. Det tørker ut. Bomullstruser er bedre enn syntetiske. 

Anonymous poster hash: fa969...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Vasker meg nedentil hver kveld. Kan være at jeg bruker truseinnlegg, som gjør at det blir veldig innestengt. Får vell finne frem alle bomullstrusene mine :) Takk for tips. Bruker kun babyolje i dusjen, siden jeg har eksem. 



Anonymous poster hash: 4826a...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det hvite som ser ut som dopapir høres ut som smegma. Det er noe vi alle får der nede og holdes vekke med god hygiene. Det at du er sår kan skyldes alt fra eksem, for sterk underlivsåpe, at du er tørr osvosv. Anbefaler deg å bruke såpe tilpasset underlivet og en olje for underlivet. Begge deler kan du kjøpe på apotek. Ikke bruk truseinnlegg om du gjør det. Det tørker ut. Bomullstruser er bedre enn syntetiske. 

Anonymous poster hash: fa969...99f

 

Er forresten ikke smegma. Når jeg vasker meg med vaskeklut eller i dusjen, så "faller" huden av . For når jeg kjenner etter kjenner jeg at huden faller av.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...