Gå til innhold

Frustrert mann


Pappat3

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en mann i 40-årene. Jeg har vært sammen med min kone i 10 år. Vi har som de fleste andre en travel hverdag. Vi har sex kanskje 1-2 ganger pr uke. Min etterhvert store frustrasjon er at sex for min kone kun er samleie. Kortversjonen er at vi blir enige om å ha sex. Hun må som hovedregel alltid drikke et par glass vin først. Så litt kyssing, deretter runker hun meg og jeg stimulerer henne med fingrene og så etter kort tid fører hun meg inn i seg. Hun masturberer så seg selv ved hjelp av fingre eller klitorisvibrator, oftest til orgasme, min jobb er å holde unna min orgasme og opprettholde ereksjon til hun har kommet. Ofte foregår det slik at jeg 'står planken' over henne, men å stå slik i 10-15 minutter blir etterhvert mere slitsomt enn gøy. Alternativt og mere avslappende er på siden bakfra. I begynnelsen av forholdet synes jeg det var spennende at hun var så 'frigjort' at hun tok ansvar for egen orgasme. Etterhvert føler jeg meg tilsidesatt. Føler at hun ikke vil slippe meg til. Jeg vil gjerne stimulere henne med både fingre og tunge, men etter kort tid blir jeg skjøvet vekk og hun vil penetreres. Angående munnsex, så elsker jeg å gi, men hun liker det ikke. Synes det er ekkelt. Svært sjelden, 1-2 ganger i året lar hun meg slippe til, fordi hun vet jeg liker å gi henne det, men hun stivner til etter kort tid (ikke av opphisselse) og det blir bare helt feil. Hun utfører svært sjelden munnsex på meg, tidligere var på oftest på bursdagen min (!), nå er det ikke så ofte. Når hun utfører munnsex på meg, så er det fullstendig uten innlevelse og med fare for at jeg overtolker ting her, så ser det ut for at hun tvinger seg til det (jeg tvinger henne ikke). Kroppsvæsker, både egne og mine, synes hun er ekle. Jeg har over flere år prøvd å ta det opp med henne, både diplomatisk og udiplomatiks, men hun blir lei seg og såret. Og alt er ved det gamle. Jeg elsker min kone, elsker hennes kropp, hvordan hun lukter og smaker. Og jeg forteller henne dette. Men er jeg etterhvert så frustrert, fordi sex for henne kun er penetrasjon og frenetisk stimulering av seg selv. Nå har jeg begynt å lure på om hun virkelig elsker meg eller om hun sparer seg til noen andre, ja jeg vet det høres helt latterlig ut! I begynnelsen tenkte jeg at ettersom vi ble mere trygge på hverandre, så ville hun slippe seg mere løs, men nei! Jeg føler meg ikke attraktiv, hadde jeg vært det ville hun vel ha sluppet løs urkvinnen i seg? Synes det er utrolig trist å ha nøkkelen til godtebutikken, men det eneste jeg får smake er kokesjokolade hver eneste gang. Misforstå meg rett jeg liker å ha samleie, både kjappiser og langsomme, men er det for mye forlangt å forsøke å utvide reportoaret litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    17

  • Madelenemie

    16

  • Lillemus

    5

  • Pappat3

    4

Hei! Jeg er en mann i 40-årene. Jeg har vært sammen med min kone i 10 år. Vi har som de fleste andre en travel hverdag. Vi har sex kanskje 1-2 ganger pr uke. Min etterhvert store frustrasjon er at sex for min kone kun er samleie. Kortversjonen er at vi blir enige om å ha sex. Hun må som hovedregel alltid drikke et par glass vin først. Så litt kyssing, deretter runker hun meg og jeg stimulerer henne med fingrene og så etter kort tid fører hun meg inn i seg. Hun masturberer så seg selv ved hjelp av fingre eller klitorisvibrator, oftest til orgasme, min jobb er å holde unna min orgasme og opprettholde ereksjon til hun har kommet. Ofte foregår det slik at jeg 'står planken' over henne, men å stå slik i 10-15 minutter blir etterhvert mere slitsomt enn gøy. Alternativt og mere avslappende er på siden bakfra. I begynnelsen av forholdet synes jeg det var spennende at hun var så 'frigjort' at hun tok ansvar for egen orgasme. Etterhvert føler jeg meg tilsidesatt. Føler at hun ikke vil slippe meg til. Jeg vil gjerne stimulere henne med både fingre og tunge, men etter kort tid blir jeg skjøvet vekk og hun vil penetreres. Angående munnsex, så elsker jeg å gi, men hun liker det ikke. Synes det er ekkelt. Svært sjelden, 1-2 ganger i året lar hun meg slippe til, fordi hun vet jeg liker å gi henne det, men hun stivner til etter kort tid (ikke av opphisselse) og det blir bare helt feil. Hun utfører svært sjelden munnsex på meg, tidligere var på oftest på bursdagen min (!), nå er det ikke så ofte. Når hun utfører munnsex på meg, så er det fullstendig uten innlevelse og med fare for at jeg overtolker ting her, så ser det ut for at hun tvinger seg til det (jeg tvinger henne ikke). Kroppsvæsker, både egne og mine, synes hun er ekle. Jeg har over flere år prøvd å ta det opp med henne, både diplomatisk og udiplomatiks, men hun blir lei seg og såret. Og alt er ved det gamle. Jeg elsker min kone, elsker hennes kropp, hvordan hun lukter og smaker. Og jeg forteller henne dette. Men er jeg etterhvert så frustrert, fordi sex for henne kun er penetrasjon og frenetisk stimulering av seg selv. Nå har jeg begynt å lure på om hun virkelig elsker meg eller om hun sparer seg til noen andre, ja jeg vet det høres helt latterlig ut! I begynnelsen tenkte jeg at ettersom vi ble mere trygge på hverandre, så ville hun slippe seg mere løs, men nei! Jeg føler meg ikke attraktiv, hadde jeg vært det ville hun vel ha sluppet løs urkvinnen i seg? Synes det er utrolig trist å ha nøkkelen til godtebutikken, men det eneste jeg får smake er kokesjokolade hver eneste gang. Misforstå meg rett jeg liker å ha samleie, både kjappiser og langsomme, men er det for mye forlangt å forsøke å utvide reportoaret litt? 

Jeg ble egentlig bare lei meg av å lese innlegget ditt. Problemet er at dere liker forskjellige ting, og det nytter ikke å mase seg til noe hun ikke liker å gjøre. Jeg har full forståelse for at du er frustrert, men veien å gå er nok ikke å få henne til å føle seg presset til å få og gi noe hun synes er ekkelt.

Jeg tror ikke du har grunn til å føle deg mindre attraktiv, dette her handler om å akseptere hverandre for den de er seksuelt.

Et sexliv med sex to ganger i uken er veldig vanlig etter 10 års ekteskap. 

Å gjøre ting med den andre parten som en egentlig ikke ønsker, er veldig avtennende. 

Jeg forundres stadig over folk som tror ting blir bedre/annerledes med tiden.

Det er ikke noe feil i å fortelle hverandre hva den enkelte liker, men når du merker at hun blir lei seg og såret, er det fordi hun føler at hun ikke strekker til.

Jeg tror ikke hun sparer seg til noen andre, hun er bare den hun er og hun gjør det hun liker med seg selv og det som gir henne nytelse.

Dette handler nok om, om du kan leve med det som det er. Vanskelig å finne balanse når dere er så forskjellige seksuelt. 

Anonymous poster hash: 69e94...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, selvom det var det jeg fryktet å høre!

Jeg er inneforstått med at en ikke kan tvinge noen til å gi eller få noe de ikke liker. Alikevel tenker jeg at en del ting i livet er noe som en kan lære å like, det gjelder det meste fra musikk, mat, sex også videre. Men tvang er selvfølgelig ikke veien å gå. 

Ellers tror jeg at om innlegget mitt hadde vært skrevet av en kvinne, så er det mange som vil si/tenkt at hennes mann er egoistisk. 

Kom over et tilsvarende innlegg i et annet forum (husker ikke hvor), der en mann hadde noe av den samme frustrasjonen som meg. Et av svarene der var fra en kvinne som skrev at hun hadde vært den som ikke kunne slippe seg løs og nyte i et tidligere forhold, men da hun kom et nytt forhold kunne hun. Det tolker jeg sånn at 'alle' har potensiale og styrker mistanken min om at jeg åpenbart ikke gir min kvinne nok selvtillit og trygghet til å slippe seg løs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

2x i uka er ikke lite, men det påstår du jo ikke heller.

 

Jeg tror folk blir litt nullstilt i et nytt forhold, og legger vekk masse vaner og uskrevne regler fra det gamle forholdet. Det er ikke sikkert det alltid har så mye med den nye partneren å gjøre.

 

Jeg er enig i at innlegg fra menn og kvinner behandles litt forskjellig. Det er legitimt at kvinner stiller krav til en mann i senga, men ikke motsatt.

 

Hvis hun har en slags aversjon mot enkelte ting tror jeg du må være forberedt på å leve med (men det kan hende en sexolog kan hjelpe). Det burde uansett vært rom for mer variasjon uten de tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, selvom det var det jeg fryktet å høre!

Jeg er inneforstått med at en ikke kan tvinge noen til å gi eller få noe de ikke liker. Alikevel tenker jeg at en del ting i livet er noe som en kan lære å like, det gjelder det meste fra musikk, mat, sex også videre. Men tvang er selvfølgelig ikke veien å gå. 

Ellers tror jeg at om innlegget mitt hadde vært skrevet av en kvinne, så er det mange som vil si/tenkt at hennes mann er egoistisk. 

Kom over et tilsvarende innlegg i et annet forum (husker ikke hvor), der en mann hadde noe av den samme frustrasjonen som meg. Et av svarene der var fra en kvinne som skrev at hun hadde vært den som ikke kunne slippe seg løs og nyte i et tidligere forhold, men da hun kom et nytt forhold kunne hun. Det tolker jeg sånn at 'alle' har potensiale og styrker mistanken min om at jeg åpenbart ikke gir min kvinne nok selvtillit og trygghet til å slippe seg løs...

Jeg har ingen tro på at dette har noe med din utilstrekkelighet å gjøre. Eller at din kone plutselig ville ha fremstått som en urkvinne, hva nå det betyr, i et nytt forhold.

Det er nok hverdag og vane som jobber litt i mot både deg og henne. De fleste forhold opplever det nok litt slik etter en stund.

Men mangler det ting i begynnelsen, blir det neppe bedre med tiden.

Alle opplever en opptur i begynnelsen av et nytt forhold, hvor man er forelsket og alt er nytt, det er nok det du sikter til når du skriver at du har lest om det. Sex når alt er nytt og spennende vil nok kunne oppleves mer intenst. 

Det er leit at du føler det slik som du gjør, leit for både deg og konen din. Jeg synes kanskje du har lagt listen litt høyt i forhold til forventninger. Noen liker å gi og få oralsex, andre ikke. Men dette kan også fort bli en vane det også. De fleste par finner sin måte å nyte sex på, og faller inn i en slags rutine. Dette tror jeg har skjedd med dere, som med de fleste av oss.

Det skal godt gjøres å leve opp til forventninger om urkvinner og den spenningen man føler når alt er nytt og uprøvd når man har vært sammen en stund.

 

Anonymous poster hash: 69e94...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg igjen prøvd å snakke med henne om dette. Hun blir bare såret og lei seg. Hun angir å være godt fornøyd med sexen, og da må jeg også være det? For øvrig har det kommet for en dag at hun tidligere laget en privat sexvideo med daværende partner. Det sier meg at hun på et tidspunkt har vært mere avslappet, selv om det selvfølgelig også kan være noe hun har vært presset til den gang. Uten at hun ønsker å si mere om det. Uansett sitter jeg igjen med følelsen av at hun 'holder igjen/sparer seg', noe som etter hvert begynner å tære på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så har jeg igjen prøvd å snakke med henne om dette. Hun blir bare såret og lei seg. Hun angir å være godt fornøyd med sexen, og da må jeg også være det? For øvrig har det kommet for en dag at hun tidligere laget en privat sexvideo med daværende partner. Det sier meg at hun på et tidspunkt har vært mere avslappet, selv om det selvfølgelig også kan være noe hun har vært presset til den gang. Uten at hun ønsker å si mere om det. Uansett sitter jeg igjen med følelsen av at hun 'holder igjen/sparer seg', noe som etter hvert begynner å tære på.

Jeg tror du er på villspor og at du har hengt deg opp i dette med at hun sparer seg, noe hun selvfølgelig ikke gjør. Jeg forstår ikke at du kan tenke slik en gang.

Du risikerer å drive henne fra deg hvis du fortsetter å kritisere henne, på meg virker deg som om du anklager henne mer enn snakker med henne.

Jeg hadde ikke giddet hatt sex med en som ikke var fornøyd med å ha sex med meg iallfall. 

Jaja lykke til videre, får håpe dere finner ut av det.

Anonymous poster hash: 69e94...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 

Jeg tror du er på villspor og at du har hengt deg opp i dette med at hun sparer seg, noe hun selvfølgelig ikke gjør. Jeg forstår ikke at du kan tenke slik en gang.

Du risikerer å drive henne fra deg hvis du fortsetter å kritisere henne, på meg virker deg som om du anklager henne mer enn snakker med henne.

Jeg hadde ikke giddet hatt sex med en som ikke var fornøyd med å ha sex med meg iallfall. 

Jaja lykke til videre, får håpe dere finner ut av det.

Anonymous poster hash: 69e94...8a1

 

 

Jeg blir litt provosert av svaret ditt, selv om jeg også er litt enig. Vi blir tutet ørene fulle av at man skal kommunisere og fortelle om egne behov. Kommunikasjon betyr at man må tåle å høre at ikke alt er  bra.

 

Dessuten: Ville du svart det samme til en kvinne som hadde en dårlig elsker til ektemann? En elsker som hopper over forspill og kos f.eks?

 

Allikevel har du et godt poeng. Det er lett å undervurdere i hvilken grad folk føler seg kritisert når man tar opp problemer i et forhold. Jeg snakker av erfaring. Den som klager synes synd på seg selv og håper på trøst og sympati. Den som mottar klagen føler seg kritisert, og kan lett reagere med sorg, sinne og motangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett når man har såpass ulike preferanser som dere høres ut å ha, men jeg tror nok også du framstår som pushy - ikke konstruktiv- når du fronter henne med ønskene/ situasjonsbeskrivelsene dine. Jeg gjetter at hun er like frustrert som deg ettersom hun avviser å ta en prat om det (men svarer "vi har det da fint" når du konfronterer). Det paradoksale er jo at dere sannsynligvis er frustrert over det samme begge to, nemlig å ikke strekke til. Du, fordi hun ikke slipper deg til og det får deg til å føle deg utilstrekkelig, og hun fordi du ikke er tilfreds (for det "hører" nok hun ettersom du tar det opp) som sikkert får henne til å føle seg utilstrekkelig for deg. 

 

Dumt at dere skal sitte igjen og føle dette all den tid dere har et godt (endog litt for forutsigbart etter din smak) sexliv 1-2 ganger pr uke, der dere begge blir tilfredstilt. Ikke alle par forunt å ha det sånn etter 10 år under samme tak.

 

En del av det du sier i det første innlegget henger litt i luften, og jeg blir litt nysgjerrig. Hva konkret har du sagt når du har konfrontert henne både diplomatisk og udiplomatisk foreksempel? Hvor ofte har du tatt opp dette, og når tok du det opp med henne første gang? I tillegg lurer jeg litt på dette med kroppsvæsker og lukter - hvordan vet du hva hun prefererer her? Har hun selv snakket om det? Har du spurt? Er det din tolkning? Tilslutt: Har dere diskutert om det å prate med en sexolog kunne vært noe for dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg igjen prøvd å snakke med henne om dette. Hun blir bare såret og lei seg. Hun angir å være godt fornøyd med sexen, og da må jeg også være det? For øvrig har det kommet for en dag at hun tidligere laget en privat sexvideo med daværende partner. Det sier meg at hun på et tidspunkt har vært mere avslappet, selv om det selvfølgelig også kan være noe hun har vært presset til den gang. Uten at hun ønsker å si mere om det. Uansett sitter jeg igjen med følelsen av at hun 'holder igjen/sparer seg', noe som etter hvert begynner å tære på.

Hun angrer antagelig bitter på den sexvideoen, men om hun holder igjen overfor deg av den grunn er det bare hun som vet.

 

Hvilken reaksjon man får når man kommer med forslag på sex-livet kommer helt an på hvordan man legger det frem. Om partneren føler at det er det minste snev av kritikk så er man ganske sikkert ute å kjøre med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diplomatisk (utenfor soverommet): Kjære jeg er glad i deg. Jeg synes det og det virker litt spennende. Kunne du tenke deg å prøve det? Udiplomatisk (både i og utenfor soverommet): Jeg synes det blir kjedelig med kun penetrasjon.

Mht til kroppsvæsker så synes hun at sæd lukter vondt! Lager et nummer av det når hun får noe på seg. Etter gjennomført samleie så stormer hun ut på badet for å stelle seg, har ikke tid til å ligge på armen et minutt for å kose (hun har aldri meg bekjent hatt urinveisinfeksjon, så det er ikke grunnen). I forhold til egne væsker og lukter så har hun kommet med noen nedsettende bemerkninger om dette. Sexolog har ikke vært diskutert ennå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2x i uka er ikke lite, men det påstår du jo ikke heller.

 

Jeg tror folk blir litt nullstilt i et nytt forhold, og legger vekk masse vaner og uskrevne regler fra det gamle forholdet. Det er ikke sikkert det alltid har så mye med den nye partneren å gjøre.

 

Jeg er enig i at innlegg fra menn og kvinner behandles litt forskjellig. Det er legitimt at kvinner stiller krav til en mann i senga, men ikke motsatt.

 

Hvis hun har en slags aversjon mot enkelte ting tror jeg du må være forberedt på å leve med (men det kan hende en sexolog kan hjelpe). Det burde uansett vært rom for mer variasjon uten de tingene.

Grunnen til at jeg har svart som jeg har gjort er nok at jeg føler ts forventer en spenning i sexlivet som er vanskelig å få til etter mange års samliv. Han snakker om urkvinnen, og at hun sparer seg, noe jeg ikke forstår. Men ok, jeg ser at svarene min nok kan provosere.

Jeg hadde svart det samme til en kvinne som hadde hevdet det samme, hvis det hun skrev fikk meg til å føle det samme.

Jeg føler her at listen blir lagt for høyt, og at han går feil frem når han snakker med henne. Når han har prøvd så mange ganger og hun blir såret og lei seg istedet for å ta til seg budskapet, men hva vet vel jeg. Jeg svarer bare ut i fra det jeg jeg oppfatter av situasjonen.

Anonymous poster hash: 69e94...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt provosert av svaret ditt, selv om jeg også er litt enig. Vi blir tutet ørene fulle av at man skal kommunisere og fortelle om egne behov. Kommunikasjon betyr at man må tåle å høre at ikke alt er  bra.

 

Dessuten: Ville du svart det samme til en kvinne som hadde en dårlig elsker til ektemann? En elsker som hopper over forspill og kos f.eks?

 

Allikevel har du et godt poeng. Det er lett å undervurdere i hvilken grad folk føler seg kritisert når man tar opp problemer i et forhold. Jeg snakker av erfaring. Den som klager synes synd på seg selv og håper på trøst og sympati. Den som mottar klagen føler seg kritisert, og kan lett reagere med sorg, sinne og motangrep.

Svarte deg på dette, men trykket på svar til deg etter det første innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 69e94...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Diplomatisk (utenfor soverommet): Kjære jeg er glad i deg. Jeg synes det og det virker litt spennende. Kunne du tenke deg å prøve det? Udiplomatisk (både i og utenfor soverommet): Jeg synes det blir kjedelig med kun penetrasjon.

Mht til kroppsvæsker så synes hun at sæd lukter vondt! Lager et nummer av det når hun får noe på seg. Etter gjennomført samleie så stormer hun ut på badet for å stelle seg, har ikke tid til å ligge på armen et minutt for å kose (hun har aldri meg bekjent hatt urinveisinfeksjon, så det er ikke grunnen). I forhold til egne væsker og lukter så har hun kommet med noen nedsettende bemerkninger om dette. Sexolog har ikke vært diskutert ennå.

Som sagt i første innlegg tror jeg det vanskeligste du kan prøve på er å få henne til å like noe hun synes er ekkelt. Hun er kanskje også avhengig av en bestemt type stimulering for å få orgasme.

Kanskje du må godta de to tingene, men finne andre måter å få variasjon som begge synes er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diplomatisk (utenfor soverommet): Kjære jeg er glad i deg. Jeg synes det og det virker litt spennende. Kunne du tenke deg å prøve det? Udiplomatisk (både i og utenfor soverommet): Jeg synes det blir kjedelig med kun penetrasjon.

Mht til kroppsvæsker så synes hun at sæd lukter vondt! Lager et nummer av det når hun får noe på seg. Etter gjennomført samleie så stormer hun ut på badet for å stelle seg, har ikke tid til å ligge på armen et minutt for å kose (hun har aldri meg bekjent hatt urinveisinfeksjon, så det er ikke grunnen). I forhold til egne væsker og lukter så har hun kommet med noen nedsettende bemerkninger om dette. Sexolog har ikke vært diskutert ennå.  

Unnskyld meg - men hvor deilig tror du det er å ligge på armen å kose mens man er kliss våt og ekkel mellom beina og det renner ut på lakenet og gjør det også vått og kaldt?`Og siden hun er nøye med renholdet rett etter samleie (og jeg antar hun tisser samtidig!) slipper hun jo unna nettopp urinveisproblemer! Jeg gjør akkurat det samme som henne - det er rett på badet for tissing og noe rengjøring etter at han har kommet i meg, men jeg ligger på armen etterpå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Jeg er enig i at sex to ganger i uken etter 10 års samliv er ganske hyppig. Vil tro at dine gjentatte forsøk på å ta opp hva du liker og ønsker gjør at din kone blir oppgitt og at det påvirker lysten hennes. Hun har helt sikkert fått med seg hva du vil, selv om hun ikke kan imøtekomme behovene dine. Du har jo et solo-sexliv også, hva med å heller inkludere ønskene dine og fantasiene dine der? Tror det er vanskelig å finne noen man matcher 100 prosent med når det gjelder seksuelle preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt i første innlegg tror jeg det vanskeligste du kan prøve på er å få henne til å like noe hun synes er ekkelt. Hun er kanskje også avhengig av en bestemt type stimulering for å få orgasme.

Kanskje du må godta de to tingene, men finne andre måter å få variasjon som begge synes er ok?

Har dere menn vurdert samleie uten prat! :-(

Jeg hater prat! Det er så til de grader ekkelt, å høre ordene om tull:-(

Hvorfor er ikke samleie uten prat, kun med orgasme ok!! Også sove? Sove i fred!!!!!

Det lurer jeg veldig på:-(?

Hilsen kvinne gift med mann med tusen ord og liker ord, og lurer på hvorfor ikke jeg har ord, argh:-(

Anonymous poster hash: cca92...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en mann i 40-årene. Jeg har vært sammen med min kone i 10 år. Vi har som de fleste andre en travel hverdag. Vi har sex kanskje 1-2 ganger pr uke. Min etterhvert store frustrasjon er at sex for min kone kun er samleie. Kortversjonen er at vi blir enige om å ha sex. Hun må som hovedregel alltid drikke et par glass vin først. Så litt kyssing, deretter runker hun meg og jeg stimulerer henne med fingrene og så etter kort tid fører hun meg inn i seg. Hun masturberer så seg selv ved hjelp av fingre eller klitorisvibrator, oftest til orgasme, min jobb er å holde unna min orgasme og opprettholde ereksjon til hun har kommet. Ofte foregår det slik at jeg 'står planken' over henne, men å stå slik i 10-15 minutter blir etterhvert mere slitsomt enn gøy. Alternativt og mere avslappende er på siden bakfra. I begynnelsen av forholdet synes jeg det var spennende at hun var så 'frigjort' at hun tok ansvar for egen orgasme. Etterhvert føler jeg meg tilsidesatt. Føler at hun ikke vil slippe meg til. Jeg vil gjerne stimulere henne med både fingre og tunge, men etter kort tid blir jeg skjøvet vekk og hun vil penetreres. Angående munnsex, så elsker jeg å gi, men hun liker det ikke. Synes det er ekkelt. Svært sjelden, 1-2 ganger i året lar hun meg slippe til, fordi hun vet jeg liker å gi henne det, men hun stivner til etter kort tid (ikke av opphisselse) og det blir bare helt feil. Hun utfører svært sjelden munnsex på meg, tidligere var på oftest på bursdagen min (!), nå er det ikke så ofte. Når hun utfører munnsex på meg, så er det fullstendig uten innlevelse og med fare for at jeg overtolker ting her, så ser det ut for at hun tvinger seg til det (jeg tvinger henne ikke). Kroppsvæsker, både egne og mine, synes hun er ekle. Jeg har over flere år prøvd å ta det opp med henne, både diplomatisk og udiplomatiks, men hun blir lei seg og såret. Og alt er ved det gamle. Jeg elsker min kone, elsker hennes kropp, hvordan hun lukter og smaker. Og jeg forteller henne dette. Men er jeg etterhvert så frustrert, fordi sex for henne kun er penetrasjon og frenetisk stimulering av seg selv. Nå har jeg begynt å lure på om hun virkelig elsker meg eller om hun sparer seg til noen andre, ja jeg vet det høres helt latterlig ut! I begynnelsen tenkte jeg at ettersom vi ble mere trygge på hverandre, så ville hun slippe seg mere løs, men nei! Jeg føler meg ikke attraktiv, hadde jeg vært det ville hun vel ha sluppet løs urkvinnen i seg? Synes det er utrolig trist å ha nøkkelen til godtebutikken, men det eneste jeg får smake er kokesjokolade hver eneste gang. Misforstå meg rett jeg liker å ha samleie, både kjappiser og langsomme, men er det for mye forlangt å forsøke å utvide reportoaret litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...