Gå til innhold

Fury


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner veldig på å kle meg ut som katt,ha poter,værhår,pels hale og katteører. Er dette veldig uvanlig,eller er det flere som liker å kle seg ut i senga? Takk og pris har kjæresten min samme type fetish :)

Anonymous poster hash: f9dff...bb5

 


Anonymous poster hash: f9dff...bb5



Anonymous poster hash: f9dff...bb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    13

  • AnonymBruker

    7

  • skrevet

    5

  • Lillemus

    4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

 Det er ikke slik det foregår,det er mere gleden nytelsen av å kjenne myk pels,akkurat som å kose med et kosedyr :)

Anonymous poster hash: f9dff...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på å kle meg ut som katt,ha poter,værhår,pels hale og katteører. Er dette veldig uvanlig,eller er det flere som liker å kle seg ut i senga? 

Jeg har hørt et-eller-annet-sted at sentret for følsomhet knyttet til føtter ligger tett på hypofysen, og at dette er en (biologisk) forklaring på at mange har en fetish knyttet til føtter (fordi hjernen "tolker" føtter som erogen sone). Om dette er overførbart til utklednig hehe, don't know. Mitt fot (- og utklednings)senter ligger nok lengre fra hypopysen - heier fremdeles på og liker best helt streit, leken men undressed sex for egen del. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har aldri skjønt de fotgreiene. Hjernen min er nok ikke koblet rett sammen.

 

Jeg kan skjønne at litt light bondage er spennende, men hvorfor skal folk kle seg ut i grusomme klær for å holde på med det?? Da har jeg mer sansen for noe som mer uhøytidelig. Jeg har faktisk erfaring med en x som lekte katt en gang når jeg ba om det på tull. Søtt og morsomt, men ingen fetisj for noen av oss. Det holder om partneren er naken og har pupper. Jeg er nok ganske enkel sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder om partneren er naken og har pupper. Jeg er nok ganske enkel sånn sett.

Enig, men dog uten puppene. ;) Å kle seg ut og spille litt rollelek innimellom er sikkert opphissende, men dersom det går så langt at man ikke klarer å tenne uten det - da er det noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. klær kan være fint det men mer intressert i det som er under og det fine er jo når plaggene kommer av :)

 

Å kle seg ut som dyr, klovner eller superhelter er sikkert fint for dem som tenner på slikt. Hm kjøpe catwoman drakt til dama til jul kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg liker ikke bli sett, liker ha meg for meg selv,

 

jeg ser dette som muligheten for å fullføre mine studier,

 

vil jeg måtte søke for å få bruke disse hver dag på uio?

 

Jeg liker ikke, bli sett:-( en maske ok, men meg nei:-(



Anonymous poster hash: 516a5...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Jeg liker ikke bli sett, liker ha meg for meg selv,

 

jeg ser dette som muligheten for å fullføre mine studier,

 

vil jeg måtte søke for å få bruke disse hver dag på uio?

 

Jeg liker ikke, bli sett:-( en maske ok, men meg nei:-(

Anonymous poster hash: 516a5...ed4

 

Da tenker jeg den heldekkende ettersittende supermanndrakten,

 

andre ser meg jo, men ser meg likevel ikke.

 

Så jeg vet ikke om foreleser syns ok?

Anonymous poster hash: 516a5...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 

Da tenker jeg den heldekkende ettersittende supermanndrakten,

 

andre ser meg jo, men ser meg likevel ikke.

 

Så jeg vet ikke om foreleser syns ok?

Anonymous poster hash: 516a5...ed4

 

 

 

:D hvis målet er å ikke bli sett må dette være verdens dårligste plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da tenker jeg den heldekkende ettersittende supermanndrakten,

 

andre ser meg jo, men ser meg likevel ikke.

 

Så jeg vet ikke om foreleser syns ok?

Anonymous poster hash: 516a5...ed4

 

De vil komme til å stirre, kanskje peke og garantert snakke MASSE om deg. Usynlig er det siste du vil være om du dukker opp i noe slikt. Foreleser vil nok synes det er svært merkelig. Kle deg normalt diskret så legger ikke noen spesielt merke til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D hvis målet er å ikke bli sett må dette være verdens dårligste plan.

Hei!

 

Da er vi uenige.

 

Klarer ikke forklare nå, men ser dette som en mulighet, da jeg misliker å bli sett.

 

Men om andre ser en drakt.. er ikke det meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil komme til å stirre, kanskje peke og garantert snakke MASSE om deg. Usynlig er det siste du vil være om du dukker opp i noe slikt. Foreleser vil nok synes det er svært merkelig. Kle deg normalt diskret så legger ikke noen spesielt merke til deg.

Hei!

 

De vil se en drakt, ikke meg, det er noe av det du ikke forstår:-(

 

Jeg klarer ikke særlig godt bli sett, så jeg undersøker mulighetene nå...

 

Jeg trenger skjerming, og denne drakten virker ok

 

jeg spurte mine større barn nå og de sa motsatt, de sa " hvis dette må til go for it.

 

jeg syns det viser styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hei!

 

Da er vi uenige.

 

Klarer ikke forklare nå, men ser dette som en mulighet, da jeg misliker å bli sett.

 

Men om andre ser en drakt.. er ikke det meg!

 

Jeg skjønner hva du mener, men dette er fortsatt den dårligste planen i historien :) . De kommer til å tro det har klikka fullstendig for deg og snakke om det i 20 år fremover.

 

Spør mannen din eller psykiateren din om du ikke stoler på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...