Gå til innhold

Hvordan avslutte pga. for liten penis?


nypa

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig blitt kjent med en mann som jeg har datet noen ganger, og i går hadde vi sex for første gang. Pga. at det var lenge siden jeg hadde hatt sex, var det selvsagt deilig og jeg fikk orgasmer, men jeg vet at dette ikke ville fungert på sikt pga at han har alt for liten penis. Før vi hadde sex, var vi enige om at vi hadde mye til felles og at dette kanskje kunne bli et varig forhold. Nå vil jeg bare fortest mulig avslutte det hele. Hva sier jeg uten å ødelegge mannens selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    10

  • Maglor

    8

  • nypa

    7

  • Kaptein Kaos

    7

Gjest Gargamel

Finn på en annen grunn. Si at du ikke har noen følelser f.eks. Det er ikke vits i å være så brutalt ærlig når han ikke kan (eller bør) gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe fornuftig å si, men vil bare påpeke at plasseringen av problemet på hans sin side er litt merkelig, kan like gjerne si at det er du som har for stor vagina. Men, spiller jo ingen rolle, mismatch er mismatch

 

Lykke til med jakten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si for all del ikke at du ikke vil være sammen med ham mer fordi hans penis er for liten!!! Hvordan ville du følt deg om han ikke ville være sammen med deg mer fordi du var alt for vid nedentil?

 

Nei - si heller at du ikke har følelser for ham mer, dersom du virkelig mener dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig blitt kjent med en mann som jeg har datet noen ganger, og i går hadde vi sex for første gang. Pga. at det var lenge siden jeg hadde hatt sex, var det selvsagt deilig og jeg fikk orgasmer, men jeg vet at dette ikke ville fungert på sikt pga at han har alt for liten penis. Før vi hadde sex, var vi enige om at vi hadde mye til felles og at dette kanskje kunne bli et varig forhold. Nå vil jeg bare fortest mulig avslutte det hele. Hva sier jeg uten å ødelegge mannens selvtillit?

 

Overfladiske kvinnfolk altså.

Anonymous poster hash: 001dd...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Overfladiske kvinnfolk altså.

Anonymous poster hash: 001dd...c30

 

 

Ting har definitivt endret seg på seksualfronten nå, vet ikke om det er til det bedre -_-

Endret av skrev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være et køddeinnlegg. Vaginal orgasme eksisterer visst ikke i følge ny forskning. Du må bruke klitorisen din litt bedre :-)



Anonymous poster hash: d7bdb...e56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette må være et køddeinnlegg. Vaginal orgasme eksisterer visst ikke i følge ny forskning. Du må bruke klitorisen din litt bedre :-)

Anonymous poster hash: d7bdb...e56

 

 

Mistenker køddings ja.

Anonymous poster hash: b4541...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette må være et køddeinnlegg. Vaginal orgasme eksisterer visst ikke i følge ny forskning. Du må bruke klitorisen din litt bedre :-)

Anonymous poster hash: d7bdb...e56

 

Den forskninga er i alle fall ikke riktig. ;) Men med mindre mannen har mikropenis så skal det faktisk ganske mye til for at den er for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kødd med dette innlegget. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg vil faktisk ha en mann som jeg kan ha et deilig sexliv med! Syns ikke det er så overfladisk jeg. Og for meg har størrelsen absolutt betydning. Og ja, kan like gjerne si at jeg har for vid mus for han, men resultatet er det samme. Jeg vil ikke såre han, så skal ikke avslutte det med begrunnelse i for liten penis eller for stor mus. Men det er litt vanskelig å finne på en forklaring uten å såre han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kødd med dette innlegget. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg vil faktisk ha en mann som jeg kan ha et deilig sexliv med! Syns ikke det er så overfladisk jeg. Og for meg har størrelsen absolutt betydning. Og ja, kan like gjerne si at jeg har for vid mus for han, men resultatet er det samme. Jeg vil ikke såre han, så skal ikke avslutte det med begrunnelse i for liten penis eller for stor mus. Men det er litt vanskelig å finne på en forklaring uten å såre han...

 

Hvor liten er det snakk om?

Anonymous poster hash: b4541...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, lurer du virkelig på dette eller tuller du? Er du brutalt ærlig i alle sammenhenger, feks sier at "takk, jeg vil ikke ha en posjon ekstra for potetene var overkokt og kjøttet seigt" eller "nei jeg syns ikke du er fin på håret, kort hår får deg til å se veldig rund ut i ansiktet" etc? I såfall er du på feilspor, og må lære deg å pakke inn ting litt bedre. I dette tilfelle er det vel så enkelt som å si at du liker han kjempegodt, at han er en fin fyr, men at du likevel kjenner at det ikke stemmer helt for deg og ikke har tro på at dette vil endre seg - eller lignenede. Burde ikke være så vrient dette... ;)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, lurer du virkelig på dette eller tuller du? Er du brutalt ærlig i alle sammenhenger, feks sier at "takk, jeg vil ikke ha en posjon ekstra for potetene var overkokt og kjøttet seigt" eller "nei jeg syns ikke du er fin på håret, kort hår får deg til å se veldig rund ut i ansiktet" etc? I såfall er du på feilspor, og må lære deg å pakke inn ting litt bedre. I dette tilfelle er det vel så enkelt som å si at du liker han kjempegodt, at han er en fin fyr, men at du likevel kjenner at det ikke stemmer helt for deg og ikke har tro på at dette vil endre seg - eller lignenede. Burde ikke være så vrient dette... ;)

Tiltredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innenfor normalen. Det er nok du som er for stor.

Anonymous poster hash: b4541...654

"Innenfor normalen" betyr jo kun at det er en størrelse som ikke defineres som abnormal. Ti cm erigert er likevel langt under gjennomsnittet og man trenger ikke være spesielt vid for å foretrekke en større penis enn som så.

Om dette skal tillegges avgjørende vekt for forholdets framtid er et annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...