Gå til innhold

Smerter lenge etter GU


Ravielle

Anbefalte innlegg

For 13 dager siden var jeg hos gynekolog og tok klamydia test og celleprøve.

Jeg  er vant til at man har litt vondt og blør litt et par dager etter, men nå har det altså gått 13 dager, og jeg synes smerten blir verre. Det er særlig vondt når jeg sitter og ligger.

 

Hadde sex dagen etter udersøkelsen, og orgasmen føltes som om en liten piggtråd ble trekkt ut av livmoren.

Det stikker og det svir. Det blødde litt hele uken frem til mensen, og nå er jeg i de siste dagene med den, og er veldig spent på om det vil fortsette å småblø fremover.. Smertene er der værtfall.

 

Hva kan dette være? kan jeg håpe på det går over av segselv?

jeg skal til gynekolog igjen om 14 dager  av en annen grunn, men er det føles lenge å vente, spesielt hvis det er en infeksjon eller noe....

Endret av Ravielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror ikke det har sammenheng med den gynekologiske undersøkelse, Sjekk om du har feber, få evt tatt en infeksjonsprøve (CRP) for å se om du har infeksjon.  Er det fortsatt vondt, så be om å få legetimen fremskyndet.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...