Gå til innhold

Stemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker min samboer, men lurer på om jeg bør flytte fra ham. Han har en datter på 8 år på ca. 40-50% deltid. Jeg har ikke hatt problemer med henne før, men nå merker jeg at jeg får vondt i magen (.. og da mener jeg det helt bokstavelig - jeg får vondt i magen) bare han snakker om henne. Hvorfor?

 

Det kan være fordi samboer hele tiden er på tilbudssiden når hun er hos oss. Ringer rundt og finner noen hun kan leke med - helst hele tiden. Når hun ikke har noen å leke med, blir hun sur og misfornøyd. Da tilbringer han all tid i sofaen sammen med henne slik at hun ikke skal føle seg ensom. Snakker vi voksne sammen, sier hun ofte "det er ingen som snakker med meg" og da får hun umiddelbart full oppmerksomhet fra far.

 

De helgene hun er hos oss, gjør han alt for at hun skal ha det bra. Vi har stort sett barn på overnatting hele helgen og har hun ingen å leke med, er vi på badeland eller andre aktiviteter som hun har lyst til. Jeg er selvfølgelig med, men jeg merker at jeg får mindre og mindre lyst til å tilbringe tid med dem.

 

Det er forskjell på folk:

Til min datter har samboer sagt at vi har pc-fri stue/sofa. Hans datter kan imidlertid benke seg til i sofaen med i-pad - noe hun gjør hele tiden. (er ikke Laptop og i-pad nesten det samme??)

 

Min datter ønsket seg ny telefon til bursdagen fordi skjermen på hennes gamle var knust. Da mente han at hun burde spare selv og ønske seg penger til bursdagen - noe hun også gjorde. Hun fikk 2000 fra meg og faren og penger fra besteforeldre.

Når hans egen datter hadde bursdag, glemte han at han hadde sagt dette, og kjøpte telefon til henne for 5000 kr! I tillegg fikk hun et legosett til nesten 1000 kr fordi hun måtte få noe på selv dagen. (Hun fikk telefonen på forskudd)

 

Nå ringte han nettopp og lurte på om vi ikke skulle finne på noe med henne en ettermiddag fordi han ville se henne oftere enn samversordningen, og jeg merket at jeg rett og slett fikk vondt i magen ....

 

 


Anonymous poster hash: 72503...f18



Anonymous poster hash: 72503...f18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...