Gå til innhold

Urolig og destruktiv


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er så mye som er vanskelig nå. Jeg er engstelig, usikker på hva jeg skal gjøre, frustrert. Føler jeg står alene med et valg jeg ikke har kompetanse til å ta. Jeg vet ikke hva om jeg skal fortsette med lithium. Samtidig som jeg varierer veldig mye i stemningsleie. Jeg er mer ukonsentrert og gjør mer feil på jobb. Det gjør meg veldig frustrert. Og det ender med at jeg blir urolig og destruktiv. Orker ikke å ha det slik lenger. Hva er egentlig meningen med livet hvis det bare skal være en kamp for å holde seg oppegående. Lengter tilbake til den tiden jeg hadde drømmer. Koste meg med en film. Der jeg ikke bare eksisterte, men jeg levde.

Endret av eller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så mye som er vanskelig nå. Jeg er engstelig, usikker på hva jeg skal gjøre, frustrert. Føler jeg står alene med et valg jeg ikke har kompetanse til å ta. Jeg vet ikke hva om jeg skal fortsette med lithium. 

 

Hvorfor tar du ikke det opp med din lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du ikke det opp med din lege?

Legen ville nok ment det var greit. Men når han ikke setter seg inn i hvordan jeg har det, så hjelper det ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...